Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Kom på en drøm jeg har lyst å dele. Den er ikke seriøs altså
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Kom på en drøm jeg har lyst å dele. Den er ikke seriøs altså
Jeg har i det siste par ukene tenkt veldig mye på hjelpere. Hvem de er og om de kunne kanskje tenkt seg å presentere seg for meg. Så jeg drømte om hjelpere noen netter på rad, og det er den siste drømmen jeg vil fortelle.
Jeg sto og pratet med noen, plutselig så begynte hjelperene mine å presente seg for meg. Det var to stykker av dem Den ene husker jeg ikke hva navnet var på, den andre het Jenny og var dragqueen. Jeg hadde jo selvfølgelig tenkt eller lest ett eller annet sted om dragqueen. Er rart hvordan hjernen spinner i søvne iallefall. Morsomt var det uansett, for meg!
Jeg sto og pratet med noen, plutselig så begynte hjelperene mine å presente seg for meg. Det var to stykker av dem Den ene husker jeg ikke hva navnet var på, den andre het Jenny og var dragqueen. Jeg hadde jo selvfølgelig tenkt eller lest ett eller annet sted om dragqueen. Er rart hvordan hjernen spinner i søvne iallefall. Morsomt var det uansett, for meg!
Antall ord: 112
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2005 13:23
- 19
- Lokalisering: Nærøy
- Blitt takket: 1 gang
Re: Kom på en drøm jeg har lyst å dele. Den er ikke seriøs a
ba du de bare vise seg i drømmen på forhånd??nattlyset skrev:Jeg har i det siste par ukene tenkt veldig mye på hjelpere. Hvem de er og om de kunne kanskje tenkt seg å presentere seg for meg. Så jeg drømte om hjelpere noen netter på rad, og det er den siste drømmen jeg vil fortelle.
Antall ord: 126
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 19
Vet du, jeg er ikke sikker. Er mulig jeg bare har tenkt at det hadde vært artig om de presenterte seg. Kan og være at jeg har spurt fysisk tidligere på dagen!
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2005 02:27
- 19
Tror ikke det er noe i veien for at en dragqueen ved navn Jenny kan være hjelper, nattlyset!
Antall ord: 19
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.
Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 19
Hehe, ingenting er umulig nei. Og det hadde jo bare vært så typisk meg å ende opp med en dragqueen da! Det gjør ikke meg noe iallefall, vedkommende virket iallefall koselig..Biejjie skrev:Tror ikke det er noe i veien for at en dragqueen ved navn Jenny kan være hjelper, nattlyset!
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
hehe.. Det hørtes litt morsomt ut det der med dragqueen'n... ER bra de virker koselige da..
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Kom usøkt til å tenke på at hjelpere i form av engler jo veldig ofte opptrer i en slags drag... De er i alle fall ikke særlig macho av seg. De er så og si alltid vene, milde, langlokkede og ikledd side pastellfargede kjortler, og de stryker deg moderlig over kinnet...
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 19
Hihi, det var jo fint sagt det det. Vene, milde med pastellfarget kjortel! Men hvorfor hadde den sånn skikkelig drag-sminke da? For å gi meg sminketimer kanskje?
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Visse engler følger vel med i tiden, da vet du! Pastellenglene er jo nesten fra middelalderen å regne motemessig!nattlyset skrev:Hihi, det var jo fint sagt det det. Vene, milde med pastellfarget kjortel! Men hvorfor hadde den sånn skikkelig drag-sminke da? For å gi meg sminketimer kanskje?
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2005 13:23
- 19
- Lokalisering: Nærøy
- Blitt takket: 1 gang
starwarsAerius skrev:Hmm, så hvorfor er det så mange som ser dem i kapper med hette da?
Enten så betyr ikke mote noe for dem, eller så er dem fan av Star wars...
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hm... Jeg trodde de var munker av noe slag, jeg. I de aller fleste munkeordner opp gjennom tidene, nesten uansett religion eller livssyn, er det jo ofte kapper av noe slag, gjerne mørke, og gjerne med hette, som er uniformen. Har en hjelper med det utseendet selv. Men ja, kanskje han egentlig er SW-fan?Aerius skrev:Hmm, så hvorfor er det så mange som ser dem i kapper med hette da?
Enten så betyr ikke mote noe for dem, eller så er dem fan av Star wars...
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det er ikke spesielt hjelpsomt av hjelpere å hugge hodet av den de skal hjelpe, er det vel!Aerius skrev:Uff, bare man ikke får en sånn Templar knight...
De monkene der hugger hodet av deg for ingenting, plutselig ordner hjelperne dine et korstog mot deg fordi du bannet når du slapp brødfjøla på foten din
Jeg er ikke spesielt kristen, jeg går med kors rundt halsen, men er ikke enig i alt som står i bibelen så vil ikke kalle meg kristen...
Spør munken din om vi virkelig tilber riktig gud
Bare man ikke har keiseren i SW, så gå vel alt bra.
Tempelriddere kledde seg ikke som vanlige munker heller, det jeg vet, men i rustning og greier. Ja, ikke for det - det finnes nok de som har templarer til hjelpere også.
Munken min sier at alle guder er riktig gud. Det er intellektet vårt som er for klumpete og uutviklet til å innse hvordan tingene henger sammen.
Nei, keiseren i SW er for tiden katolsk pave, så han har vi oversikten over for tiden!
Antall ord: 184
Hide post links |