Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserFlydrømmer

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Xpirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 120
Startet: 23 Mar 2005 18:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

Flydrømmer

Innlegg av Xpirit »

Jeg har helt siden jeg var liten drømt at jeg fløy. Drømmene har kommet tilbake de siste årene. Det føles veldig ekte når jeg flyr. Få meter men kan også være litt høyt over bakken i sentrum her i kommunen vår. (Drømmer ofte om "ute i kommunen vår. Flyende eller ikke.)

Ofte har jeg gått på bakken og må opp for å dra fra noe. Og i lufta kan ingen ta meg. Er ekkelt å dra fra noen, for jeg faller ned om jeg glemmer "sparke fra". /Ta svømmetak eller flyvetak.)
Og noen ganger "henger" jeg bare der, uten å flykte fra noe.

Det som er så gøy er at følelsen er så detaljrik, jeg vet hvordan jeg flyr:
Jeg begynner å gå/springe også letter jeg, og for å holde meg oppe i lufta må jeg lage sånn "ocean-girl svømmer under vann"-bevegelser(!) :)
Og holder jeg meg i ro i lufta for lenge, daler jeg ned. Jeg må liksom lage motstand med å bevege føttene mine for å kunne lette/holde meg oppe.

Andre som har hatt det samme? Har lest et sted at flydrømmer handler om å ønske seg vekk, flykte fra noe, eller ønske ha oversikt over det som skjer. (Synes selv jeg er flink å se ting ovenifra... men.. ja. Interessant med drømmer uansett.)
Antall ord: 229

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Innlegg av Bearchild »

Spennende!

Spesielt siden jeg opplever fly- drømmene mine på helt samme måte som du beskriver dem, med fly/ svømmebevegelser og dette med å ta fart, holde seg i bevegelse for ikke å dale ned..!!

Noen ganger er det bedre fly- vær enn andre, litt vind er prikken over i`en. Men jeg sliter virkelig hvis noen ser på.. kaver rundt som en fordrukken høne og lander med et mageplask i det jeg skal lette, mens jeg febrilsk prøver å si at " jeg kan faktisk fly, helt sant!!" :P

Magesuget jeg får på mine nattlige flyturer sitter gjerne i langt utover neste dag.. herlig..! 8)
Antall ord: 106
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xpirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 120
Startet: 23 Mar 2005 18:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

Til Bearchild

Innlegg av Xpirit »

WÆO, så GØY!! Jeg liker dessuten bjørner veldig godt.

Næh.. så gøy altså.. samme spenne-i fra-for-å -holde.seg-oppe-beskrivelse også..!! :roll: :) :D :lol:
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 216
Startet: 22 Apr 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av nattlyset »

Hihi, sånne drømmer hadde jeg også før. Desverre har de forsvunnet nå, har ikke drømt flygedrømmer på lenge, og jeg savner det. Dere er heldige! :D
Antall ord: 30
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

drømte en del når jg var liten at jg fløy i bygda på ett teppe :oops:
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links