Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHjelp, kan jeg være synsk eller er det bare sterk intuisjon?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

rosita22

Hjelp, kan jeg være synsk eller er det bare sterk intuisjon?

Innlegg av rosita22 »

Jeg vet ikke om det er sterk intuisjon, eller om det bare er tilfeldighet. Jeg har fått "tegn" når jeg sover at tre av venninne mine skal få barn, og hver gang har det stemt. Den ene gangen var t.o.m angående en venninne av en venninne som ikke visste selv at hun var gravid på det tidspunktet... Det er som en stemme i hodet mitt forteller hvem som blir gravid, og hvilket kjønn det skal bli. Sist var det venninnen min som var på besøk og da fikk jeg en følelse over meg, og sa til henne at innen de neste to døgnene skulle hun føde. Hun fødte samme natt...[/b]
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
amora.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 03 Feb 2005 14:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

Innlegg av amora. »

jeg har da synske evner. sterke klarsyn og sterk intuisjon. nåp jeg og får beskjeder kommer det som en stemme, sånn som du sa.'

jeg tror det er en blanding, men og mange ganger kan sånne ting bli sterkere hvis du har et nært og godt forhold til vedkommende
Antall ord: 54
THE TRUTH IS WITHIN!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links