Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSer energier sterkere sent på kveld/natt

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Petter

Ser energier sterkere sent på kveld/natt

Innlegg av Petter »

Jeg ser oftere og oftere, og mer og mer (og klarere) energier rundt meg selv/andre, også på dagtid uten meditasjon. Det jeg har lagt merke til (over lang lang tid) er at energiene virker _veldig_ mye sterkere på natten/veldig sent på kvelden (uavhengig om jeg er trøtt og sliten eller ikke).

Fra rundt 0100-0300 er det som om absolutt all luft står og vibrerer, dog sterkere noen steder..

Regner ikke med at åndene/andre ting&tang bryr seg så mye om klokka, men dette er noe som aldri slår feil..

Noen andre som har erfaringer med dette / vet hvordan/hvorfor dette skjer?

PS: Holder selvsagt muligheten for at jeg har blitt mentalt syk åpen :p
Antall ord: 120

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Vel...jeg har nok kommet litt lenger enn deg...jeg VET jeg er syk på sinnet!! :lol:

Neida, men kan det ikke være at stimuli fra "vår verden" avtar på natta. Færre lyder og synsinntrykk osv og at dette gjør det lettere å ta inn over oss andre mer subtile inntrykk?? Bare en tanke.. *s*
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Petter

Innlegg av Petter »

Tom_33 skrev:Vel...jeg har nok kommet litt lenger enn deg...jeg VET jeg er syk på sinnet!! :lol:

Neida, men kan det ikke være at stimuli fra "vår verden" avtar på natta. Færre lyder og synsinntrykk osv og at dette gjør det lettere å ta inn over oss andre mer subtile inntrykk?? Bare en tanke.. *s*
Godt poeng, og en god mulig forklaring! Jeg er stort sett mye mer avslappet på den tiden av døgnet, selvom jeg også ser det i mer stressede situasjoner natterstid .

En annen ting som ser ut til å "forfølge meg" er maasse energier i soverommet (har blitt kommentert av personer som ikke er paranormalt interesserte, uten at jeg selv har sagt noe, men lagt _veldig_ merke til det selv.. ). Ser seriøst ut som ei "stjernetåke" i luften til tider.. Også sent på kvelden.. både i avslappet, og ikke like avslappet tilstand ;)


Ja Tom, du har nok kommet mye lengre med selverkjennelsen enn meg her! :D Jeg har fortsatt bare en liten mistanke om at det er i ferd med å tippe over for meg ;)
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Nei du...jeg er helt overbevist om at det har klikket, men jeg trives med galskapen min jeg!! ;-)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wampum
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 06 Mai 2005 17:13
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ringsaker

Innlegg av wampum »

Er ikke ukjent med at slike følelser blir sterkere på kveld/natt. Merker økt aktivitet selv utpå kvelden. Noen ganger vil 'de' bare se på TV, andre ganger er det mindere hyggelige følelser de gir uttrykk for.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Ja, det stemmer nok det at du ser det klarere på kvelden/natten.. Jeg har også erfart det.. Da ser jeg alt mye klarer.. Ånder energier osv.. Jeg ser f.eks venninnen min om jeg søker inn henne mye klarer i mørket..
Jeg vet ikke hvorfor, men mørket gjør det lettere og se lys i aura'n kanskje? Har ikke tenkt så mye på det egentlig :)
Gale er vi vel alle å enhver *S*
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Petter

Innlegg av Petter »

ToneG skrev:Ja, det stemmer nok det at du ser det klarere på kvelden/natten.. Jeg har også erfart det.. Da ser jeg alt mye klarer.. Ånder energier osv.. Jeg ser f.eks venninnen min om jeg søker inn henne mye klarer i mørket..
Jeg vet ikke hvorfor, men mørket gjør det lettere og se lys i aura'n kanskje? Har ikke tenkt så mye på det egentlig :)
Gale er vi vel alle å enhver *S*
Hmm ja.. Kan sikkert ha noe med lyset å gjøre (synsforstyrrelser, kombinert med de mentale problemene som sikkert kommer snikende ;)

Jeg ser dette like klart i veldig godt opplyste rom sent på kvelden, så jeg tror ikke det kun er relatert til lyset.

Det er ikke kun rundt personer jeg ser dette men _overallt_ i rommet. Bare sterkere, som silhuetter rundt folk / som beveger seg rundt i rommet :)
Sist redigert av Petter på 10 Mai 2005 15:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Petter

Innlegg av Petter »

wampum skrev:Er ikke ukjent med at slike følelser blir sterkere på kveld/natt. Merker økt aktivitet selv utpå kvelden. Noen ganger vil 'de' bare se på TV, andre ganger er det mindere hyggelige følelser de gir uttrykk for.
Noen steder kan gi meg dårlig magefølelse også.. Men stort sett føler jeg meg bare godt passet på.. Prøver å ikke bli skremt av skyggene rundt meg.. Hvis de vil plage meg vet de hvor de finner meg, og jeg meg ikke uten kamp :D

Hilsen Petter, som nå har kommet et skritt lengre i selverkjennelsen som psykotisk/halvschizofren, eller et skritt lenger i åndelig forståelse.. Fritt valg :D
Antall ord: 112

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Petter skrev:
ToneG skrev:Ja, det stemmer nok det at du ser det klarere på kvelden/natten.. Jeg har også erfart det.. Da ser jeg alt mye klarer.. Ånder energier osv.. Jeg ser f.eks venninnen min om jeg søker inn henne mye klarer i mørket..
Jeg vet ikke hvorfor, men mørket gjør det lettere og se lys i aura'n kanskje? Har ikke tenkt så mye på det egentlig :)
Gale er vi vel alle å enhver *S*
Hmm ja.. Kan sikkert ha noe med lyset å gjøre (synsforstyrrelser, kombinert med de mentale problemene som sikkert kommer snikende ;)

Jeg ser dette like klart i veldig godt opplyste rom sent på kvelden, så jeg tror ikke det kun er relatert til lyset.

Det er ikke kun rundt personer jeg ser dette men _overallt_ i rommet. Bare sterkere, som silhuetter rundt folk / som beveger seg rundt i rommet :)
Ja, jeg skjønner hva du mener:)
Men prøv alikevel å slukk lyset så ser du kanskje hva jeg mener også..
Synsforstyrrelser.. hmmm kanskje.. Men det tviler jeg på... Skal mye til for å overbevise meg om det jeg ser er synsforstyrrelser.. hehe
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Petter

Innlegg av Petter »

ToneG skrev:
Petter skrev:
ToneG skrev:Ja, det stemmer nok det at du ser det klarere på kvelden/natten.. Jeg har også erfart det.. Da ser jeg alt mye klarer.. Ånder energier osv.. Jeg ser f.eks venninnen min om jeg søker inn henne mye klarer i mørket..
Jeg vet ikke hvorfor, men mørket gjør det lettere og se lys i aura'n kanskje? Har ikke tenkt så mye på det egentlig :)
Gale er vi vel alle å enhver *S*
Hmm ja.. Kan sikkert ha noe med lyset å gjøre (synsforstyrrelser, kombinert med de mentale problemene som sikkert kommer snikende ;)

Jeg ser dette like klart i veldig godt opplyste rom sent på kvelden, så jeg tror ikke det kun er relatert til lyset.

Det er ikke kun rundt personer jeg ser dette men _overallt_ i rommet. Bare sterkere, som silhuetter rundt folk / som beveger seg rundt i rommet :)
Ja, jeg skjønner hva du mener:)
Men prøv alikevel å slukk lyset så ser du kanskje hva jeg mener også..
Synsforstyrrelser.. hmmm kanskje.. Men det tviler jeg på... Skal mye til for å overbevise meg om det jeg ser er synsforstyrrelser.. hehe
Ja.. Da glitrer det i lufta, som en haaaug med bittesmå stjerner. Som ei tåke i hele rommet.. :)

PS: Er veldig veldig hyggelig å vite at det er flere her med liknende "synsforstyrrelser" :) :)
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Ja det er det faktisk *S*

Utrolig hvor stort omfang de syns forstyrrelsene har itilfelle.. Det er jo ikke bare synet som merker det.. Andre sanser får da merke det jeg ser også.. hehe huff
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links