Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglergaver fra hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Kristin »

KHUFU Jeg blir bare så provosert av sånne som deg, hvorfor er du medlem her egentlig :twisted: Hvis du er her bare for og lage kvalm så kan du finne deg et annet forum, skjønner jo at du ikke tror på det vi tror på så da har du vel ikke noe her og gjøre og du burde kansje lære deg og skrive før du svarer på innlegg :evil: Kristin
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

khufu skrev:Ja tenk at jeg er respektloes og gareier og at jeg skal holde meg for got til slikt tull!! Helt enig.
MEN JEG SKAL SI DERE FLESTE EN TING OG DET ER IKK FOR A VAERE SPYDIG!!!!

HADDE DERE HATT EN KLYPE SELVEIRONI OG KANSJE OPPLEVD ET SNEV AV HJELPERE SAA JA, DA HADDE DEREOGSAA HOLDT DERE FOR GOT TIL AA REAGERE PAA SLIKT TULL.

JEG TOER AA VEDDE PAA AT MANGE AV DERE BARE PRATER TULL OM HJELPERENE DERES FOR DET ER IKKE SLIK DE FUNGERER!!!!!!!!!!

HAAPER DERE EN DA FORSTAAR OG OPPLEVER EN HJELPER OG DENS FUNKSJONER, SAA KAN DERE SVARE SAA MYE DERE VIL!!

TJO HEI JEG VEDDER PAA AT DERE DA MAA TA DERE I NAKKE SELV TO GANGER OG SE HVOR LANGT DERE EGENTLIG GREIDE AA KOMME BORT I FRA DERES EGEN VERGE MED TULLPRATEN DERES!

dETTE MENER JEG OG NOEN TIPS TIL DERE SOM JA HAR OPPLEVD SNEVENE : slapp helt av det er ikke du som kan bestemme om du vil ha kontakt med din hjelper, samme hva folk forteller deg.
Nok en gang, jeg er så imponert over hva du kan. Du er jo rene guruen khufu. Jeg håper at resten av livet ditt er like lettvindt for deg.
Du er da en stor tøysekopp - men jeg tror likevel ikke at jeg liker deg noe særlig. :?
Antall ord: 228
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Huffameg, som du skriker da, khufu! Så uoppdragent! Får helt vondt i nervebanene, jeg! Altså, bare fordi man er så allvitende og høyt utviklet som deg, khufu, finnes det ingen grunn til å droppe vanlig skikk og bruk. Du får gjerne oppføre deg som en drittsekk blant de andre drittsekkene, men skal du være her blant oss vanlige døde får du i det minste slutte å skrike.

---

Jeg fikk en rune i en drøm for noen netter siden. Det var helt tydelig en gave - dette er min rune. Den begynner å få en mye dypere mening for meg enn den hadde før, og enn hva de øvrige runene har. Det er som om den beveger seg... hm... litt vrient å forklare... det er som om den har blitt levende og beveger seg på nivåer eller i dimensjoner hvor de andre runene (for meg) ikke har adgang (ennå). :D
Antall ord: 153
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Igår kveld healet Harald (hjelperen min) meg, etterpå sa han at jeg hadde fått to ballonger og en geit! :shock: :lol:
Jeg var visst veldig flink igår, litt usikker på hva det er jeg gjorde.. :roll:
Da jeg spurte hva geita gjør, fikk jeg til svar at den gir meg energi.
Spurte hva slags energi og fikk "livets energi" til svar! 8)
Ballongene bare "er der". Men koselig allikevel, da. :wink:
Antall ord: 70
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stavenes knekt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 23 Apr 2005 19:51
19

Innlegg av Stavenes knekt »

Ja dere blir lett provoserte.

Og det er jo greit det. Men at jeg ikke tror paa noe av det dere sier? Det har jeg ikke sagt. Og at jeg er noen GURU? Nei da, det er jeg ikke.
Er helt vanlig menneske jeg.

Beklager at Kristin at du blir sint paa saanere som meg!
Og beklager at dere har saa fine opplevelser, Og jeg beklager ogsaa at det er saa mange av dere som sitter aa driter dere ut med tull.

Jeg vet at de som sitter inne med ekte opplevelser, biter ikke paa mine komentarer.....
Skulle gjerne fortalt noen historier og faktaer til dere men, det tror jeg vi glemmer. Folk blander bare tull med virkelighet alikevel.

Kansje vi treffes en dag, Eller kansje dere treffer dere selv en dag?

Haaper det!

Live in peace and dream on. :D
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

khufu skrev:Og beklager at dere har saa fine opplevelser,
Huff ja, det er forferdelig med alle disse fine opplevelsene vi har! Når skal det ta slutt! :shock:

:lol:
Antall ord: 28
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
DeLaMorte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 29 Mar 2005 21:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av DeLaMorte »

hihi..jeg vil også få kontakt med hjelperne mine:) høres gøy ut:)
Antall ord: 14
gubben og gamla satt og dro og ikke fikk opp roooota... hadde de hatt han enmann der så hadde de fått opp roooota..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MacJoJo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 17 Des 2004 12:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fosen, Trøndelag

Innlegg av MacJoJo »

DeLaMorte skrev:hihi..jeg vil også få kontakt med hjelperne mine:) høres gøy ut:)
Men hold deg unna han som er lam fra kneet og opp, for han skal jeg ha så snart han blir ledig :twisted:
Antall ord: 39
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Kristin »

KHUFU Det hender at noen opplever noe de har lyst og skrive om og da er paranomal et fint forum og fortelle det til. Så hvis du ikke er klar over det så er dette et ALTERNATIVT FORUM og mange av oss som er medlem her tror på det alternative og det er grunnen for at vi er her og kan skrive om det vi opplever og som vi synes er vanskelig og snakke om til familie og venner og da trenger ikke sånne som deg komme inn og gjøre narr av det vi skriver :twisted: Klart det kan være noen som kødder og dikter opp ting, men faktisk så klarer jeg og lett og finne ut hva som er seriøst eller ikke og det er jo lett og se at du ikke er seriøs :twisted: Kristin
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stavenes knekt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 23 Apr 2005 19:51
19

Innlegg av Stavenes knekt »

Tja. jeg har vaert her inne en stund saa dette er ikke noe nytt tema for meg Kristin. Og at det er et forum for det alternative , det vet jeg jo.

Hadde du lest noen av mine tidligere innlegg saa hadde du vel sett litt lengre frem enn bare nesa di .


Jeg kan fortelle litt grunnleggende om hjelpere. Kansje det vil hjelpe litt? for husk at jeg er jo saa liten og vet saa lite og er userious?
H he he. Det er jeg tvaert om ikke .


Hjelpere er noe vi faar tildelt naar vi blir foedt. De foelger oss hele livet. normalt har vi ca fem hjelpere men, det er da ofte en eller to av de som er vaare hovedhjelpere.
De andre er der heller som stoette spillere or dine hovedguider.
Det har seg da slik at hjelperen eller vergen din er ikke der for din fysiske utvikling men, for din aandelige utvikling. Det er da ogsaa derfor de er vanskelig aa kunne se. AAnden er ikke enklel aa faa oye paa . Dette vet dere fra foer av.

Mange vil gjerne se og houere hjel;peren sin men, det er nesten umulig aa se den da de ofte ikke lengere har noen menneskeskikkeles. Det betyr ikke at de ikke kan vise seg som bilde av den de var en gang. Det er no helt mulig men, ytterst sjelden.

En hjelper kan komunisere med mennesker men bruker oftest tanker og ikke ord. Grunnen til at man har vanskelig for aa faa en slik kontakt med vergen er av den enkelte grunnen at DET ER IKKE DERES FUNKSJON.

Derfor er det ofte aa mennseker som blir skuffet naar det ikke skjer noe naar man vil kontakte dem. Det hender ofte at forventningene distansrer den form for kontakt man vil oppnaa.

Hjelpere er ikke noe som kommer og gaar, de er der hele tiden. De er ikke noen gjenferd eller en aand som ikke gaar opp. Dette er veldige hoye energier og kan derfor vaere litt vrien aa stille seg inn paa.

Mange erfarer at doede slekninger og kjente er i blandt oss av og til, dette stemmer men, det er ikke og jeg mener IKKE ofte at det er hjelperen din du merker da. Men heller en du har hatt kjaer som stikker innom for aa se hvordan du har det.

For aa vaere helt oppriktig med dere saa er den enkleste metoden for aa fornemme dem, aa ta det med ro og ikke forvent noe som helst. forventningene forvirrer deg ofte .Det kan tenkes at du faar et hint om at de er der og da skal du vaere glad for det og ikke forvente noe mer enn det. Om de skulle ha kommunisert med oss saa hadde de gjort det og ikke vaert som luft , som de er for svaert mange.


Haaper at dere fikk litt mere info naa. Hilsen NOAH i Egypt.
Antall ord: 485

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Aerius skrev:Hmmm, så spøkelser som bråker og lager kvalme for dg, rett og slett misliker at du er i huset dens, er det letter å få øye på?
Enten du vil eller ikke?

Men det kan jo godt finnes mennekser som er så klarsynte at dem klarer å se dem, kanskje snakke med dem og greier?
Er vel ikke umulig det?
Om det finnes hjelpere og spøkelser så er det ikke så vanskelig å tenke seg at muligheten for at det finnes mennekser som kan.. *tenke høyt* :P

Om hjelperne følger etter deg HELE tiden, håper jeg dem venter utenfor når jeg er på do og sånt :shock:


Hehe, ja etter hva jeg har hørt rykte om er hjelperne meget diskrete venner som hverken inspiserer dovanene eller sexlivet ditt. :shock:
Selvfølgelig finnes det klarsynte mennesker som ser hjelpere, men det betyr ikke at det er meningen at alle skal kunne se dem. Hadde det vært meningen, hadde de hatt en fysisk kropp.

Du kan heller ikke plutselig bestemme deg for å bli synsk. Så om noen har lyst til å kaste bort tiden på å tenne lys og røkelse, legge et speil på rød fløyel og stirre dypt inn i det, værsågod. Du kan si kom inn og gå ut hundre ganger, men du vil ikke merke en skit. Antagelig står hjelpern din tvikroket og ler av hvor komisk du ser ut. Laaa meg få seee min hjelpeeeer.. :P


Det er jo ikke dette du trenger ham eller henne til?? :) Men kanskje, den dagen du somler med frokosten, og kommer for sent til trikken, som viser ser å kollidere med bussen etterpå??? Da er det kanskje hjelperen din som har hvisket deg litt i øret. :wink:


Hilsen Leah Leppefisk :twisted:
Antall ord: 296

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links