Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglergaver fra hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

seraf
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 10 Apr 2005 15:08
19

gaver fra hjelpere

Innlegg av seraf »

ettersom min utvikling har skjedd (åndelig talt hehe), så opplever jeg å få mange "gaver" av hjelperene mine. disse gavene symboliserer alltid noe, og jeg blir alltid like overhvelmet når jeg får de.
er ikke lenge siden jeg opplevde at en god venninne av meg fikk seg en fjær bl.a.
jeg er aldri så stolt som når jeg blir presentert med slik en gave.

den mest betydningsfulle gaven jeg har fått var ett sett med sandaler. når peter ( min hjelper) kom med de sa han til meg at veien jeg skal gå på litt framover er en vond en.

høres kanskje teit ut, men det har stemt. og hver gang ting stritter imot, så tenker jeg på sandalene jeg har. det har hjulpet faktsik vesentlig mye?

jeg er veldig interessert i å høre andres gaver. så hvis dere vil dele det, er det bare å kjøre på

klem, calle :)
Antall ord: 156
uansett hvor mye du snur deg, er alltid rompa bak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Haafingar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 12 Feb 2005 18:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sør Trøndelag

Innlegg av Haafingar »

Jeg har aldri hørt/sett at man mottar fysiske gaver fra hjelpere, men jeg hører/ser så lite.. :roll:

Hvilket merke var de sandalene av? Hvis de var fra et "jordisk" firma, ville vel hjelperen ha betalt for dem? Høres jo ut som et teit spørsmål, men etikk er for meg litt interresant og viktig. :shock:..... :D
Antall ord: 59
Vær aldri 100% sikker på det/aldri si aldri.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
seraf
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 10 Apr 2005 15:08
19

Innlegg av seraf »

gavene du får er ikke fysiske.. de er bare en gjenstand som symboliserer meningen bak gaven :) er ikke som at peter, kommer bort til meg og gir meg et par nikes lissom :) den veien som blir snakket om er at jeg har gjennomgått mange tunge ting iløpet av kort tid, og han ville gi meg ett symbol på at dette kunne jeg klare... på en måte.. :)
Antall ord: 70
uansett hvor mye du snur deg, er alltid rompa bak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

*vifte med fjæra si* :D
Antall ord: 5
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

seraf skrev:gavene du får er ikke fysiske.. de er bare en gjenstand som symboliserer meningen bak gaven :) er ikke som at peter, kommer bort til meg og gir meg et par nikes lissom :) den veien som blir snakket om er at jeg har gjennomgått mange tunge ting iløpet av kort tid, og han ville gi meg ett symbol på at dette kunne jeg klare... på en måte.. :)
Så du fikk sandaler, men ikke i fysisk form????
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Vermilion Oriol skrev:Så du fikk sandaler, men ikke i fysisk form????
Dette svarte han på.. :) Se for deg en drøm, hvor du får ett par sandaler.. da er ikke sandalene fysisk form, men i en drømme form. Det er vel sånn han mener det.
seraf skrev:gavene du får er ikke fysiske.. de er bare en gjenstand som symboliserer meningen bak gaven
Sist redigert av anniren på 15 Apr 2005 11:25, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

anniren skrev:
Vermilion Oriol skrev:Så du fikk sandaler, men ikke i fysisk form????
Dette svarte han på.. :)
seraf skrev:gavene du får er ikke fysiske.. de er bare en gjenstand som symboliserer meningen bak gaven er ikke som at peter, kommer bort til meg og gir meg et par nikes lissom den veien som blir snakket om er at jeg har gjennomgått mange tunge ting iløpet av kort tid, og han ville gi meg ett symbol på at dette kunne jeg klare... på en måte..
Det vet jeg. Men jeg spurte likevel fordi at jeg ikke får det til å stemme. Håper på at han eller noen andre kan gi meg en bedre forståelse av hvordan det går an å få noe, men ikke i fysisk form.
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Vermilion Oriol skrev:Så du fikk sandaler, men ikke i fysisk form????
Det er jo ikke akkurat slik at hjelperen din kommer til deg under meditasjonen din og gir deg fysiske ting :lol:
Men det hadde sikkert vært kjekt det også, sittet og meditert seg til lønn hver dag eller noe sånt :wink:
Det er jo ikke noe verre å få overrekt en mental gave kontra en fysisk, det er jo noe som har betydning for en psykisk og ikke fysisk.
Ihvertfall de jeg har fått :D
Sist redigert av Pusejenta på 15 Apr 2005 11:27, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 87
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Pusejenta skrev:
Vermilion Oriol skrev:Så du fikk sandaler, men ikke i fysisk form????
Det er jo ikke akkurat slik at hjelperen din kommer til deg under meditasjonen din og gir deg fysiske ting :lol:
Men det hadde sikkert vært kjekt det også, sittet og meditert seg til lønn hver dag eller noe sånt :wink:
Å, ja nå vimser jeg. Han fikk det under meditasjonen sin. JA, men da får jeg det til å gå opp.
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Innlegg av anniren »

Vermilion Oriol skrev:
anniren skrev:
Vermilion Oriol skrev:Så du fikk sandaler, men ikke i fysisk form????
Dette svarte han på.. :)
seraf skrev:gavene du får er ikke fysiske.. de er bare en gjenstand som symboliserer meningen bak gaven er ikke som at peter, kommer bort til meg og gir meg et par nikes lissom den veien som blir snakket om er at jeg har gjennomgått mange tunge ting iløpet av kort tid, og han ville gi meg ett symbol på at dette kunne jeg klare... på en måte..
Det vet jeg. Men jeg spurte likevel fordi at jeg ikke får det til å stemme. Håper på at han eller noen andre kan gi meg en bedre forståelse av hvordan det går an å få noe, men ikke i fysisk form.
Sorry, jeg endret svaret mitt så dette står ikke lengre.. hehe.. før jeg så at du svarte.. Jeg skrev svaret enklere.. hehe..
Håper det hjalp i stedet..
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Vermilion Oriol skrev:
Pusejenta skrev:
Vermilion Oriol skrev:Så du fikk sandaler, men ikke i fysisk form????
Det er jo ikke akkurat slik at hjelperen din kommer til deg under meditasjonen din og gir deg fysiske ting :lol:
Men det hadde sikkert vært kjekt det også, sittet og meditert seg til lønn hver dag eller noe sånt :wink:
Å, ja nå vimser jeg. Han fikk det under meditasjonen sin. JA, men da får jeg det til å gå opp.
Å, ok. Ble redd for at jeg hadde gått fullstendig opp i limingen.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Vermilion Oriol skrev:Å, ok. Ble redd for at jeg hadde gått fullstendig opp i limingen.
Neida, det har du nok ikke :wink:
Antall ord: 22
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Så bra da, men jeg trodde at jeg hadde sitert det anniren hadde skrevet. Nei, nå skjønner jeg ingenting. Men det er da et pluss at jeg ikke er på bærtur!!!!!
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
raVn

Innlegg av raVn »

hmm gaver fra hjelpene ja. Min guide viste meg en trekant med hvitt riss , med spissen vendt nedover , og sa at "dette er ditt eget". Følte at det var en viktig begivenhet , og at den hvite trekanten er noe jeg må lære å bruke.

Men den opplevelsen som har gjort meg mest ydmyk var en reise sammen med guiden min. Vi dro opp en bratt fjellvegg , og langs hele veien var det risset inn/malt symboler , tegn , runer , og bilder , på toppen var det et platå og på den ene siden var det masse huler , og på den andre siden så kunne jeg se hele verden. Hulene var dekt med skift fra gulv til tak, og jeg følte at her var alt samlet , all historie, absolutt alt var skrevet ned i disse hulene, og den takknemmeligheten jeg følte for å få se dette var overveldende, så dette er den astralreisen jeg føler har hatt størst betydning for meg åndelig sett, og en stor gave fra mine guider.
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heiwa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 22 Des 2004 17:08
19

Innlegg av heiwa »

hmmm..... jeg fikk en gave av mine hjelpere på kurset til marion.
det var et ovalt blått øye. hva kan det bety??
har faktisk ikke tenkt på at det går ann å bruke det visuelt...
kanskje det var et lite hint at jeg så dette emnet.....


heiwa :P
Antall ord: 48
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!

(kinesisk ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links