Jeg ville ikke regnet med sånn egentlig, men kom til å tenke på det.. Leste på en tarot side på nettet i går at det ikke var helt heldig.. Det sto ikke hvorfor.. (finner ikke igjen siden heller)

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Det du sier er sant. Jeg selv har lagt ut kortene gjerne to ganger etter en annen. Det eneste jeg opplever, er at jeg får de samme svarene. Bare i et annet bilde da.Glør1 skrev:Har holdt på med tarot i 9år og har aldri hatt problemer med å kunne legge ut flere ganger etter hverandre eller samme dag. Og tror nok ikke det er farlig å få lagt ut svar fra to forskjellige mer enn to ganger i mnd.. Dette er jo noe som kommer an på energien du sitter med, man kjenner selv når det er nok. Man skal jo ikke misbruke kortene og det begresner seg selv hvor mye en kan spørre om.
Om du har lest dette på en nettside så kan det nok hende som wiz2 skriver, at dette bare er propaganda for å holde på kunder eller noe..høres uansett veldig suspekt ut.
Hide post links |
Enig med deg. Om man legger samme spørsmål etterhverandre (for å teste) så kommer gjerne det samme svaret opp. Men, om man da venter en uke eller to så kan alt ha forandret seg igjen..Det er da man blir oppvakt på at man har en viss kontroll på sin egen sjebne og kan ta valg som forandrer det som kom opp i kortene tidligere..Det er jo litt godt og skremmende å viteVermilion Oriol skrev:Det du sier er sant. Jeg selv har lagt ut kortene gjerne to ganger etter en annen. Det eneste jeg opplever, er at jeg får de samme svarene. Bare i et annet bilde da.Glør1 skrev:Har holdt på med tarot i 9år og har aldri hatt problemer med å kunne legge ut flere ganger etter hverandre eller samme dag. Og tror nok ikke det er farlig å få lagt ut svar fra to forskjellige mer enn to ganger i mnd.. Dette er jo noe som kommer an på energien du sitter med, man kjenner selv når det er nok. Man skal jo ikke misbruke kortene og det begresner seg selv hvor mye en kan spørre om.
Om du har lest dette på en nettside så kan det nok hende som wiz2 skriver, at dette bare er propaganda for å holde på kunder eller noe..høres uansett veldig suspekt ut.
Hide post links |
Så sant, så sant. Er enig med deg om det du sier her!!!Glør1 skrev:Enig med deg. Om man legger samme spørsmål etterhverandre (for å teste) så kommer gjerne det samme svaret opp. Men, om man da venter en uke eller to så kan alt ha forandret seg igjen..Det er da man blir oppvakt på at man har en viss kontroll på sin egen sjebne og kan ta valg som forandrer det som kom opp i kortene tidligere..Det er jo litt godt og skremmende å viteVermilion Oriol skrev:Det du sier er sant. Jeg selv har lagt ut kortene gjerne to ganger etter en annen. Det eneste jeg opplever, er at jeg får de samme svarene. Bare i et annet bilde da.Glør1 skrev:Har holdt på med tarot i 9år og har aldri hatt problemer med å kunne legge ut flere ganger etter hverandre eller samme dag. Og tror nok ikke det er farlig å få lagt ut svar fra to forskjellige mer enn to ganger i mnd.. Dette er jo noe som kommer an på energien du sitter med, man kjenner selv når det er nok. Man skal jo ikke misbruke kortene og det begresner seg selv hvor mye en kan spørre om.
Om du har lest dette på en nettside så kan det nok hende som wiz2 skriver, at dette bare er propaganda for å holde på kunder eller noe..høres uansett veldig suspekt ut.![]()
Men så igjen er det veldig rart å kunne se ting som er helt konstant, ting som er på vei som en er nødt til å komme seg igjennom no matter what. At slike ting kommer opp i kortene, og at man får tilbakemelding ett år eller flere etter legget om at dette virkelig skjedde, gjør dem mer tillitsfulle for min del.
Hide post links |
Er det så lurt og legge det samme spørsmålet to ganger etter hverandre?Glør1 skrev:Vermilion Oriol skrev:Det du sier er sant. Jeg selv har lagt ut kortene gjerne to ganger etter en annen. Det eneste jeg opplever, er at jeg får de samme svarene. Bare i et annet bilde da.Glør1 skrev:Har holdt på med tarot i 9år og har aldri hatt problemer med å kunne legge ut flere ganger etter hverandre eller samme dag. Og tror nok ikke det er farlig å få lagt ut svar fra to forskjellige mer enn to ganger i mnd.. Dette er jo noe som kommer an på energien du sitter med, man kjenner selv når det er nok. Man skal jo ikke misbruke kortene og det begresner seg selv hvor mye en kan spørre om.
Enig med deg. Om man legger samme spørsmål etterhverandre (for å teste) så kommer gjerne det samme svaret opp. Men, om man da venter en uke eller to så kan alt ha forandret seg igjen..Det er da man blir oppvakt på at man har en viss kontroll på sin egen sjebne og kan ta valg som forandrer det som kom opp i kortene tidligere..Det er jo litt godt og skremmende å vite![]()
Men så igjen er det veldig rart å kunne se ting som er helt konstant, ting som er på vei som en er nødt til å komme seg igjennom no matter what. At slike ting kommer opp i kortene, og at man får tilbakemelding ett år eller flere etter legget om at dette virkelig skjedde, gjør dem mer tillitsfulle for min del.
Hide post links |
Kortene, vil jeg tro.Wiz2 skrev:Mistillitt til hvem?
Hide post links |
Intuisjonen sin, vil jeg tro... man trener seg jo opp til å IKKE stole på den ved å ikke akseptere sitt første legg.Pusejenta skrev:Kortene, vil jeg tro.Wiz2 skrev:Mistillitt til hvem?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |