Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenKan jeg bestemme hvor jeg vil sveve???

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Åshild29
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 15 Mai 2005 00:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Ja!

Innlegg av Åshild29 »

Ja,du velger selv hvor du vil dra...jeg har hatt en opplevelse som virkelig var bra...

Jeg er bare en flekk midt i rommet, jeg ser 360grader rundt...jg ser de andre i rommet..hører de snakker...ser meg selv ligge på sofaen...jeg tenger på Kypros..har vært der noen ganger....tenker at jeg vil ta en tur....jeg drar i en enorm fart,gjennom veggene....så blir jeg redd og så befinner jeg meg i rommet igjen...tenker at jeg får komme meg inn i kroppen igjen...men jeg sklir vekk og litt ned...jeg forsøker igjen og smakk så lukker jeg opp øynene!! Det var en fantastisk opplevelse...man bare er...fullstendig tilstedeværelse.....
Rett før jeg gikk ut av kroppen fikk jeg inn en høy dur inni hodet...
Jeg har forsøkt igjen senere,men pga trøbbelet med å komme seg inn i kroppen igjen så blir jeg redd når lyden kommer og da går d ikke....synd...har ikke prøvd på mange år nå,men skal forsøke igjen snart...
Antall ord: 185
Kjærlighet er svaret!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
maie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 22 Mai 2005 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av maie »

Det er også mulig å oppleve UKO opplevelser i våken tilstand,hvor du helt bevisst kan gå ut av din egen kropp og bevege deg andre steder f. eks i naborommet og så bevisst hente deg selv inn igjen... Det er en kjempespennende opplevelse som om du kan få ut i et annet rom for å sjekke et eller annet uten å faktisk fysisk gjøre det... Handler bare om øvelse. :wink:
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Har nå prøvd å oppleve en UKO, men det eneste jeg opplever er at jeg blir tung i kroppen som om jeg ikke kan røre meg. Mer skjer ikke. Det er jo veldig avslappende, men jeg har ofte tendenser til å sovne. Det er vel en begynnelse eller????
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

maie skrev:Det er også mulig å oppleve UKO opplevelser i våken tilstand,hvor du helt bevisst kan gå ut av din egen kropp og bevege deg andre steder f. eks i naborommet og så bevisst hente deg selv inn igjen... Det er en kjempespennende opplevelse som om du kan få ut i et annet rom for å sjekke et eller annet uten å faktisk fysisk gjøre det... Handler bare om øvelse. :wink:
Har du opplevd det selv? Hadde vært spennende å høre!

Klem :D
Antall ord: 83
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
maie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 22 Mai 2005 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av maie »

å ja jeg forlater ofte kroppen min (om jeg nå kan kalle det det) og svever rundt for å få orden på ting... tror jeg bruker dette bevisst daglig.. gjør verden mye lettere når man slipper å reise seg og fysisk gå ut av rommet og dit man vil for å sjekke... det er faktisk en del av dette man kaller å være klarsynt... jeg kan sitte her på kontoret mitt og gå ut i gangen på jobb å sjekke turnuslista om jeg vil uten å fysisk gjøre det eller om jeg har glemt hvor jeg la en ting og sveve til et bestemt rom og se meg om om jeg finner tingen og fortsatt sitte rolig i kontorstolen.... om du skjønner hva jeg mener... bruker dette mye jeg... handler om øvelse og å stole på hva du ser. :wink:
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Vermilion Oriol skrev:Kan man altså fly til verdens ende om en tillater det?????
Du kan fly til Vermillion Oriol om du har lyst :) :D :) :D :) :D :)
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Til dere som kan fly hvor dere vil. Har dere vurdert andre planeter o.l?
Astronomer hadde vel blitt våte i buksa av å kunne reist til hvem planet eller stjerne dem ville risikofritt.

Jeg hadde også synes det var moro om noen kunne reist opp til mars og veltet den fjernstyrte bilen som leter etter vann. 8)
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
CharlotteML
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 25 Jul 2005 21:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: tønsberg

Re: Kan jeg bestemme hvor jeg vil sveve???

Innlegg av CharlotteML »

Tuttelutta skrev:Å, hjelpes meg.... Er det virkelig sånn at man kan bestemme hvor man vil"sveve" når man kommer ut av kroppen på natten? Hm... Interessant... Men kan det være farlig? Finner man alltid tilbake til kroppen?

Hvis jeg tillater meg å sveve lenger enn opp til taket, så havner jeg i senga til naboen som bor over meg... Og det vil jeg IKKE... :lol:
[hey:) jeg har lest en go del om ut-av-kroppen opplevelser. og det er ike farlig hehe du kan faktisk sveve ut til naboen hvor du vill.du kan gå i mellom vegger men de fleste har ikke hatt en lang ut av kroppen opplevelse så dem går fort tilbake til kropen sin igjenn... venlig hilsen catwoman[/b]
Antall ord: 126
venlig hisen charlotte:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet__Spirit_

Innlegg av Slettet__Spirit_ »

Går det an ,og er det vanskelig og få dette til å våken tillstand?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

_Spirit_ skrev:Går det an ,og er det vanskelig og få dette til å våken tillstand?
Hva mener du med våken? Du er jo våken uansett. Det er bare kroppen som sover. Nei, jeg tror ikke det er mulig fra våken tilstand. Alle som praktiserer dette må på en eller annen måte senke hjernefrekvensen.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

>wiz skrev:Til dere som kan fly hvor dere vil. Har dere vurdert andre planeter o.l?
Astronomer hadde vel blitt våte i buksa av å kunne reist til hvem planet eller stjerne dem ville risikofritt.

Jeg hadde også synes det var moro om noen kunne reist opp til mars og veltet den fjernstyrte bilen som leter etter vann. 8)
Tror nok angsten for å rote seg bort der oppe, er større enn lysten.
Ihvertfall til meg :lol:
Antall ord: 76
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Nja. Man kan ikke rote seg bort i sin egen hjerne 8)
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Er slettes ikke sikker på om vi flyr rundt opp i hjernen :lol:
Antall ord: 12
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

mannix skrev:Er slettes ikke sikker på om vi flyr rundt opp i hjernen :lol:
Ikke sikkert men sannsynlig. Uansett blir du ikke borte. Når du våkner er du jo tilbake i kroppen(hvis du har vært borte i det hele tatt)?
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg er litt enig med wiz.
Vi har jo et høyere selv "på den andre siden" bestandig (selv om jeg ikke tror det er en annen side i fysisk forstand). Hva om bevisstheten vår "skifter" fra det vanlige fokuset, d.v.s. den vanlige 4.dimensjonale oppfattelsen til den 7- dimensjonale som vårt høyere selv har? Sagt på en annen måte; hva om det bare er vårt høyere selv som er på tur og vi oppfatter dette "bevisst"? Tror jeg har luftet dette før? :lol:
Antall ord: 92
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links