Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserOuija seanse i troms?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Kent
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 40
Startet: 28 Mar 2005 14:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Troms

Ouija seanse i troms?

Innlegg av Kent »

jeg er en gutt på 22, som har vært intressert i det paranormale ganske lenge pga. ting jeg har opplevd opp gjennom årene.

jeg føler for øvrig at jeg står stille i min egen utvikling, derfor har jeg lyst å prøve Ouija for å se om dette kan hjelpe meg å få større forståelse, kontakt med mine egne evner.

jeg lurer derfor på om det er noen i troms,helst midt-troms som driver med dette.

da mener jeg folk som er seriøse og ikke 15-16 åringer som har lyst å skremme vettet av seg selv.

folk som gjør dette av en grunn.

om det er noen der ute som gjør dette, er jeg veldig itressert i å være med på en seanse om det er mulig, for jeg vil ikke gjøre dette med useriøse folk, da jeg mener det er noe man bør gjøre med respekt.

Skulle selvf. gjort dette med venner, som deler samme interesse som meg, men det er jo ikke noe alle gjør, så derfor prøver jeg å finne likesinede her.

noen som har forslag til hvordan jeg kan utvikle meg selv, evt. finne ut om jeg har noen evner utover det å oppleve enkelte uforklarlige ting av og til?

Det jeg her opplevd før er for det meste i sammenheng med søvn-paralyse. se egen tråd for info om det.

håper på svar!
Antall ord: 242

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kittana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 118
Startet: 22 Mai 2005 02:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fetsund

Innlegg av Kittana »

Ouija er ikke svaret for videre utvikling ,snarere motsatt,det vill bare forvire deg enda mere. det finnes bøker og få kjøpt som guider deg videre spirituelt . Her er en side du kan se på http://www.arwen.no/ og det er mange flere sider der ute men de er ikke så dyre på bøker.

Mvh kira
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Jeg bruker Ouija brettet som et suplement til min egen åndelige utvikling, og spirits er snille og høffelige og hjelper meg med mange spesielle spørsmål.

Jeg er frykletig lei av all denne skremselspropagandaen og lurer på hvor folk får dette fra. Om folk tar disse ungdomsuttalelsene for god fisk, og god jobbing med spirits og utfra disse videreforteller historier, ja så er behovet for å lage dette til noe mystisk MEGET stort. "Jeg har hørt om noen som...tiske-viske". Snakk heller med oss som bruker brettet mye, i stedet for å gi næring til vandrehistorier.

Jeg blir heller ikke åndelig forkvaklet ved å benytte brettet. Jeg bruker brettet som et tillegg til resten av min utvikling.

Det sies også at man aldri skal bruke brettet alene. Dette av EN simpel grunn; En person kan ikke tilføre nok energi for å få plachetten til å bevege seg rundt, så det må gjerne 2 personer til.

Spirits vil gjerne snakke med oss de, men spør man dumme spørsmål, ja så får man dumme svar. :^o

Så finn deg noen seriøse folk å jobbe med, så skal du se dere får mange flotte svar. :)

Brett får du kjøpt her på Paranormal.
Antall ord: 207

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kittana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 118
Startet: 22 Mai 2005 02:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fetsund

Innlegg av Kittana »

Hei
Jeg har alderi sakt at ouija er farlig, på ingen måte.
Du får hva du forventer deg som regel.
Jeg drev aktivt med ouija brettet i 4 år (før og senere litt nå og da )og jeg hadde ingen problemer med og få det til å virke med bare meg.
Jeg sier at ouija brettet er ikke det beste å bruke til selv utvikling fordi du får som regel det du forventer og litt til, sier ikke at det er falig sier bare at man ikke altid kan stole på det brettet sier, det kan lyve.
Du har ingen garanti for at det er en god ånd du prater med.

En ting til jeg er kansje bare 24år (snart 25 )men første gangen jeg var med og brukte et ouija brett var jeg 6,1/2 år . så jeg føler faktisk at jeg kan litt på området.

Mvh Kira
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Enig, man får det man forventer.

Spør man tullespørmål, så får man tull tilbake. :roll:
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links