Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSnåsamannen trodde Trump blir skutt Publisert: Publisert: 19. januar 2017

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7979
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1426 ganger
Blitt takket: 1719 ganger
Kjønn:

Snåsamannen trodde Trump blir skutt Publisert: Publisert: 19. januar 2017

Innlegg av Asbjørn »

Bilde
Fra sykehjemmet kommer den 90 år gamle Snåsamannen, Joralf Gjerstad, med en spådom. Foto: NTB Scanpix
Kilde https://www.aftenbladet.no/utenriks/i/8 ... blir-skutt

Denne artikkelen er over syv år gammel

SNÅSA: – De kommer til å ta ham. Trump blir skutt, sier Joralf Gjerstad til Namdalsavisa.no. Han tidfester ikke hendelsen.

I intervjuet som er gjort på Snåsa sykehjem, tar Gjerstad et oppgjør med velferdssamfunnet og mener vi er på ville veier.
I et intervju avisen gjorde med ham i 1991, fortalte han at han i sin tid tid også forutså drapet på John F. Kennedy 22. november 1963. Den gangen fortalte han om spådommen til noen venner.

Snåsamannens evner
I intervjuet forteller han at han tidlig ble klar over at han hadde spesielle evner. Blant annet varme hender, der tusener mener at de har fått hjelp av ham.

Det sies at han har hatt besøk av 50.000 mennesker.

– Det er veldig mye, jeg vet ikke om tallet stemmer, men jeg sto til tjeneste på det området i 70 år, sier han til avisen.

Kilde https://www.aftenbladet.no/utenriks/i/8 ... blir-skutt

Kommentar: Siden Trump nå har blitt skutt i øret, spørs det om det holder med det,
eller om de som står bak gjør flere forsøk.

A
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2877
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1551 ganger
Blitt takket: 1165 ganger
Kjønn:

Re: Snåsamannen trodde Trump blir skutt Publisert: Publisert: 19. januar 2017

Innlegg av Terra »

Først så jeg denne i går viewtopic.php?p=561003#p561003

Og noen dager før det hørte jeg Sissel Grana (dyretolk) fortelle om hva Snåsamannen hadde sagt :-)
Antall ord: 32
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links