Hei, har merket en tidvis aktivitet hjemme hos oss.
Det jeg lurer på om det er noen som på avstand klarer å se hva som kan være årsaken til den aktiviteten vi har.
Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Noen som klarer å se hva som bor i huset?
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Des 2018 22:15
- 5
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1726 ganger
- Kjønn:
Re: Noen som klarer å se hva som bor i huset?
Siden du nevner "tidvis" - så er det nok en som kommer og går, etter eget forgodtbefinnende.
Har hatt ett tilfelle tidligere hvor jeg opplevde at det ikke var noe å merke når jeg kom til stedet. Dette gjaldt en ung hund som periodisk ble livredd, og løp og gjemte seg.
Var på besøk der ei stund før "gjesten" dukket opp, og fikk da hjelp fra oven til å hjelpe vedkommende ånd videre.
Å finne en ånd når den ikke er tilstede, er ikke så lett.
Vil uten å vite mer anta at det er en som kommer og går som vedkommende selv vil.
Når dere merker tilstedeværelsen, så be universet om å hjelpe der og da.
A
Ps, kan hende jeg kjenner noen i området du er fra, send meg en PM om du ikke løser det selv.
A
Har hatt ett tilfelle tidligere hvor jeg opplevde at det ikke var noe å merke når jeg kom til stedet. Dette gjaldt en ung hund som periodisk ble livredd, og løp og gjemte seg.
Var på besøk der ei stund før "gjesten" dukket opp, og fikk da hjelp fra oven til å hjelpe vedkommende ånd videre.
Å finne en ånd når den ikke er tilstede, er ikke så lett.
Vil uten å vite mer anta at det er en som kommer og går som vedkommende selv vil.
Når dere merker tilstedeværelsen, så be universet om å hjelpe der og da.
A
Ps, kan hende jeg kjenner noen i området du er fra, send meg en PM om du ikke løser det selv.
A
Antall ord: 145
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1578 ganger
- Blitt takket: 1181 ganger
- Kjønn:
Jeg føler meg litt dum når jeg sier dette, men jeg får tanker om at det kan være en bestemor som er på besøk. Vet ikke om det stemmer, men bare sier det i tilfelle det er noe i det.
Antall ord: 45
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1726 ganger
- Kjønn:
Det er eneste måten å finne ut om du får inn noe, eller bare fantaserer.
Og stemmer det, så er det en liten fjær i hatten
A
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Des 2018 22:15
- 5
Hei, når du sier at det kan være en bestemor så er ikke det usannsynlig.
Guttongen har en oldemor som han kaller for bestemor, å har hendt at han har våknet midt på natta i full gråt og ropt "bestemor".
Vi har også en bortgått bestemor på fars siden men om det kan være henne er vanskelig å si.
Har vært aktivitet hver dag i jula, men ikke noe på ett halvt år eller mer før desember.
Er også variasjon i hva som skjer så misteker nesten at det ikke bare er snakk om en spesifikk person.
Oldemoren til sønnen min har jeg sett etter hennes bortgang, og det var ekstremt mye aktivitet i huset til moren hans.
Men hun bodde i en annen by 13mil unna Alta, men hin hadde en spesiell tilknyttning til min sønn så om hun kan følge han vet jeg ikke.
Guttongen har en oldemor som han kaller for bestemor, å har hendt at han har våknet midt på natta i full gråt og ropt "bestemor".
Vi har også en bortgått bestemor på fars siden men om det kan være henne er vanskelig å si.
Har vært aktivitet hver dag i jula, men ikke noe på ett halvt år eller mer før desember.
Er også variasjon i hva som skjer så misteker nesten at det ikke bare er snakk om en spesifikk person.
Oldemoren til sønnen min har jeg sett etter hennes bortgang, og det var ekstremt mye aktivitet i huset til moren hans.
Men hun bodde i en annen by 13mil unna Alta, men hin hadde en spesiell tilknyttning til min sønn så om hun kan følge han vet jeg ikke.
Antall ord: 155
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1578 ganger
- Blitt takket: 1181 ganger
- Kjønn:
Hei, avdøde slektninger følger gjerne sine avkom, det er veldig vanlig. De er ikke avhengig av å ha bodd på samme sted. De følger sjelen/mennesket de ønsker å beskytte og hjelpe.
Antall ord: 33
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |