Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Jeg har hatt noen spesielle drømmer det siste året som har vært både rare og skremmende, og trenger derfor hjelp med å få tydet disse. Jeg har også prøvd meg på å tegne noe av det jeg har sett i drømmene mine. Jeg var i kontakt med et medium som jeg kjente tidligere angående dette, men dessverre gikk han bort i desember, så det stoppet der. Så hvis det er noen her som mener de har god greie på drømmetydning og samtidig er medium, vennligst ta kontakt snarest enten her eller PM, så kunne vi holdt en god dialog hvor jeg kan fortelle om drømmene og vise tegningene.
!
Melding fra: Asbjørn
Telefonnr er fjernet, bruk PM !
HUSK REGLENE, der finner du blant annet:
*Epostadresser skal ikke legges i åpent forum. Bruk PM-funksjonen!
Dette er en generell regel for å unngå at søppepost-generatorer bruker paranormal.no
som epost adresse-kilde for å sende ut spam til våre brukere. Det samme gjelder for telefonnumre.
Dette er en av de grunner som vil kunne medføre utestengelse uten varsel. #
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her