Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ En datter som trenger en engel
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Mar 2018 21:10
- 6
- Har takket: 2 ganger
- Blitt takket: 2 ganger
En datter som trenger en engel
Har en datter på snart 18 som er veldig i villrede og litt ute å kjøre med problemer skapt av andre men også litt av henne selv. Ber om råd
Antall ord: 31
du styrer din fremtid mer enn du aner
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Feb 2018 00:35
- 6
- Blitt takket: 6 ganger
Re: En datter som trenger en engel
Problemer er til for å løses. Selv ser jeg på problemer som utfordringer. Når det er sagt, uten å vite noe konkret hva dette handler om så er det vanskelig å komme med noen spesifikke råd.
Antall ord: 36
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1578 ganger
- Blitt takket: 1181 ganger
- Kjønn:
Kan du si noe om hva det gjelder?
Ellers er det vanskelig for oss å vite om vi kan bidra med noe eller ikke
Ellers er det vanskelig for oss å vite om vi kan bidra med noe eller ikke
Antall ord: 23
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 6
Hun trekkes mot det negative og søker kontakt med mennesker som har problemer. Så da trekkes vi forelde også inn i dette.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1726 ganger
- Kjønn:
Har sendt en bønn om at Lyset sender hjelp.
A
A
Antall ord: 11
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1578 ganger
- Blitt takket: 1181 ganger
- Kjønn:
Jeg skjønner at dette er en meget vanskelig situasjon og går utfra at dere har prøvd å snakke med henne om dette på en god måte. Å forsøkt å forklare hvorfor og hvordan og advare mot faren ved dette. På en måte uten å bebreide eller være sinte, på en rolig måte. Og at dere har lyttet til det hun føler, sier og mener i situasjonen.
Noen ganger kan det være på tide å søke profesjonell hjelp når man ikke når frem selv.
Og noen ganger må de unge selv finne ut av problemene de har tullet seg inn i ved å lære av sine egne erfaringer og feilsteg. Mange finner heldigvis ut av det selv med tiden, at dette var ikke særlig lurt, og så kommer de på rett spor. Uansett så ønsker jeg dere lykke til og håper at alt ordner seg til det beste for alle parter.
Noen ganger kan det være på tide å søke profesjonell hjelp når man ikke når frem selv.
Og noen ganger må de unge selv finne ut av problemene de har tullet seg inn i ved å lære av sine egne erfaringer og feilsteg. Mange finner heldigvis ut av det selv med tiden, at dette var ikke særlig lurt, og så kommer de på rett spor. Uansett så ønsker jeg dere lykke til og håper at alt ordner seg til det beste for alle parter.
Antall ord: 160
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 6
Som ungdom selv så husker jeg at det ikke var lett bestandig. Mange følelser som skal læres og takles. En har kanskje svakt eller dårlig selvbilde og moral og etikk er ikke på plass. For min egen del har jeg aldri drevet med selvskading da jeg var ung, men jeg husker det var selvmordstanker. Min datter har drevet med selvskading, risping på armene og selvmordstanker. Kanskje dette er en del av utviklingen mot voksen.
Personen som trakk hennes energi er flyttet og kan ikke påvirke henne lenger sånn som tidligere. Takk gudskjelov.
Personen som trakk hennes energi er flyttet og kan ikke påvirke henne lenger sånn som tidligere. Takk gudskjelov.
Antall ord: 97
Hide post links |