http://www.essexlive.news/8203-man-take ... story.html
Kan det ikke snart skje noe her og...

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hm, ikke godt å si hva det der er for noe. Synd det ikke var en video. Enda noe at det var på dagtid, og ikke bare et bluret hoppennde lyspunkt.lightwave skrev:To store UFOer ble nylig observert over byen Chelmsford i England, objektene som var av forskjellig størrelse ble først observert av en gruppe mennesker i gaten, en mann som var i hagen sin ble oppmerksom på forbipasserende som stirret opp mot himmelen og han fikk tatt noen få bilder av UFOene før de forsvant.
http://www.essexlive.news/8203-man-take ... story.html
Ja det er mitt høyeste ønske ihvertfall, ikke minst å se noe sjøl med egne øyne. Får legge inn et parlightwave skrev:Kan det ikke snart skje noe her og...
Hide post links |
Ja ganske intressant den der og et synlig objekt og ikke bare lys.UFO skrev:Hm, ikke godt å si hva det der er for noe. Synd det ikke var en video. Enda noe at det var på dagtid, og ikke bare et bluret hoppennde lyspunkt.
Fint at det skjer noe da, og at flere så det samme.
Ja kanskje det hjelper UFO :-DUFO skrev:Ja det er mitt høyeste ønske ihvertfall, ikke minst å se noe sjøl med egne øyne. Får legge inn et par![]()
også, men det hjelper vel neppe.
Hide post links |
Tja, alt her i landet blir vel styrt fra "over there" vil jeg anta, også slike ting. Media er bare opptatt av trivielle ting, tant og fjas, og Trump da - og selvfølgelig fotball ;-)lightwave skrev:Man hører jo aldri om noe her lenger, bortsett fra Hessdalen innimellom da, England ser ut til å ha hyppigere UFO observasjoner.
Nei det er veldig stille, og det har vært stille veldig lenge. Ja England, Mexico, div land i syd-amerika rapporterer litt til og fra.
Har media fått munnkurv?
Har ikke lest om noe i media, men som sagt, ikke forvent å finne noe der. Må nok "grave" litt andre steder. Det burde jo ha dukket opp noe nå, for det begynner jo å gå mot tiden da bøndene gjør rent bord på åkeren.lightwave skrev:Mon tro om det har vært noen kornsirkler her i år?
Hide post links |
Det er vel agurknyheter som gjelder nå i ferien med ubetydelig stoff og UFOs hører ikke til i den kategorien skulle jeg tro...UFO skrev:Tja, alt her i landet blir vel styrt fra "over there" vil jeg anta, også slike ting. Media er bare opptatt av trivielle ting, tant og fjas, og Trump da - og selvfølgelig fotball ;-)
Det skal vel mye til at de gidder å ha innslag om UFO relatert stoffda måtte det vel lande en på TV2 huset eller på taket på Marienlyst, eller utenfor en av landets fortsatt gjenlevende avisredasjoner.. enn så lenge.
Ja, og det er jo store områder med korn som skal treskes og disse formasjonene er kanskje lettere å oppdage fra luften?lightwave skrev:Mon tro om det har vært noen kornsirkler her i år?UFO skrev:Har ikke lest om noe i media, men som sagt, ikke forvent å finne noe der. Må nok "grave" litt andre steder. Det burde jo ha dukket opp noe nå, for det begynner jo å gå mot tiden da bøndene gjør rent bord på åkeren.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |