Denne er mildt sagt merkelig. Kan det være mulig eller er det bare løgn og fanteri, en slags luftspeiling, eller finnes det en annen forklaring?
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ By i skyene?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1583 ganger
- Blitt takket: 1184 ganger
- Kjønn:
By i skyene?
Antall ord: 27
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 19
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Re: By i skyene?
Spennende da!
Antall ord: 2
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Okt 2013 06:22
- 11
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
- Har takket: 548 ganger
- Blitt takket: 579 ganger
Å finne en fullstendig rasjonell forklaring på det der skal iallefall by på noen skikkelige utfordringer!
Jeg så en film om det for en tid tilbake hvor det var sagt å være et bevis på 'multiverse'-teorien, men avfeide det da som sannsynligvis bare fake. I etterkant dukket det imidlertid opp i flere videoer såvel som på andre nettsider, så jeg undersøkte litt rundt det. Ut fra det jeg så, syntes det som at vi faktisk har med en virkelig hendelse/fenomen å gjøre,
Jeg har imidlertid blitt særs skeptisk til alt som publiseres av dette slaget, så det ble liksom lagt på is i påvente av noe mer som måtte komme opp.
Når du postet denne videoen, tenkte jeg å følge opp med å se den videoen jeg så først, men som typisk er, så ville den selvsagt ikke dukke opp i første forsøk på å søke den opp. -Men i dette søket, fikk jeg opp en film hvor dette fenomenet er inkludert i en sånn Top 10 uforklarlige fenomen på himmelen som jeg tenkte kunne være en grei oppfølging:..
Jeg så en film om det for en tid tilbake hvor det var sagt å være et bevis på 'multiverse'-teorien, men avfeide det da som sannsynligvis bare fake. I etterkant dukket det imidlertid opp i flere videoer såvel som på andre nettsider, så jeg undersøkte litt rundt det. Ut fra det jeg så, syntes det som at vi faktisk har med en virkelig hendelse/fenomen å gjøre,
Jeg har imidlertid blitt særs skeptisk til alt som publiseres av dette slaget, så det ble liksom lagt på is i påvente av noe mer som måtte komme opp.
Når du postet denne videoen, tenkte jeg å følge opp med å se den videoen jeg så først, men som typisk er, så ville den selvsagt ikke dukke opp i første forsøk på å søke den opp. -Men i dette søket, fikk jeg opp en film hvor dette fenomenet er inkludert i en sånn Top 10 uforklarlige fenomen på himmelen som jeg tenkte kunne være en grei oppfølging:..
Antall ord: 192
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 11
Antall ord: 15
~ Gry ~
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1583 ganger
- Blitt takket: 1184 ganger
- Kjønn:
En skulle neste tro at det er noen som tester hologram.
Merkelig fenomen i hvert fall.
Antall ord: 16
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Det er ett eller annet moderskip ett eller annet sted der ute som projeserer dette for å pirre vår nysgjerrighet ;-)Terra skrev:En skulle neste tro at det er noen som tester hologram.
Eller enda villere - det projeseres fra en base på månen av "noen/noe".
Antall ord: 52
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 11
Jeg har liksom hengt meg opp i denne første teorien jeg så i forbindelse med dette, jeg da; -At det på en eller annen måte er fra et paralellt univers, -det være seg et slags speilbilde/gjenskinn, hologram eller at de er blitt 'gnisset' inntil hverandre, glitt litt i hverandre, eller noe i den duren..(?)
Har oxo hatt de rundene med meg selv jeg mener er nødvendig for å kunne utelukke at det er et oppkomme av den greia med hjernens streben etter å omforme/konstruere hva som sees av nye fenomen/former til kjente ting. -Dette er rett & slett så 'far out' at jeg nekter å gå med på at dette her er oppkok av typen skyer som ligner ender etc (ha, ha)
Har oxo hatt de rundene med meg selv jeg mener er nødvendig for å kunne utelukke at det er et oppkomme av den greia med hjernens streben etter å omforme/konstruere hva som sees av nye fenomen/former til kjente ting. -Dette er rett & slett så 'far out' at jeg nekter å gå med på at dette her er oppkok av typen skyer som ligner ender etc (ha, ha)
Antall ord: 125
~ Gry ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2015 03:08
- 9
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 52 ganger
- Blitt takket: 137 ganger
Hadde det vært et parallelt univers tror jeg ikke man hadde klart å få tatt et bilde av det med et vanlig kamera.
Synes bilde fra Kina ser uskarpt ut og at man ser antydning til piksler i bildet som viser seg som firkanter i det som ser ut som skyer, ser man på skrått nedenfra til venstre og inn på skjermen ser man at store deler av den hvite himmelen er bygd opp av disse firkantene, jeg tror det vi tolker som bygninger i skyene er et resultat av dårlig oppløsning.
Synes bilde fra Kina ser uskarpt ut og at man ser antydning til piksler i bildet som viser seg som firkanter i det som ser ut som skyer, ser man på skrått nedenfra til venstre og inn på skjermen ser man at store deler av den hvite himmelen er bygd opp av disse firkantene, jeg tror det vi tolker som bygninger i skyene er et resultat av dårlig oppløsning.
Antall ord: 95
Hide post links |