Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserlitt skummelt..

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

linda84
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 18 Mar 2005 23:07
19

litt skummelt..

Innlegg av linda84 »

etter å ha vært innpå her er jeg litt redd for å legge meg, føler noe på meg lissom....

vanligvis er jeg en person som nesten aldri blir redd...
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Kanskje du bør ha en pause og se hvordan du føler det etter noen dager... Kan jo hende du blir påvirket av det du leser her.. Sikkert bare spenninger i kroppen fordi du tenker på slike ting.. Prøv og tenk på noe helt annet en liten stund :)
Håper du vet det ikke er farlig selv om det kan virke skummelt.. Du har alltid noen som passer på deg.. Snakk med hjelperene dine, å spør om de kan hjelpe deg å føle trygghet, samt .. Husk og takk dem også :)

Roper på Bejjing :-({|=
Hun hadde et godt tips med noe å legge under puten som tar bort dumme drømmer.. Men jeg husker ikke helt hvordan det var...

Håper du finner tryggheten inatt
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

ToneG skrev:Kanskje du bør ha en pause og se hvordan du føler det etter noen dager... Kan jo hende du blir påvirket av det du leser her.. Sikkert bare spenninger i kroppen fordi du tenker på slike ting.. Prøv og tenk på noe helt annet en liten stund :)
Håper du vet det ikke er farlig selv om det kan virke skummelt.. Du har alltid noen som passer på deg.. Snakk med hjelperene dine, å spør om de kan hjelpe deg å føle trygghet, samt .. Husk og takk dem også :)
Flott råd, Tone. :)
Det er veldig lett å skremme seg opp når man ikke er vant til alt det vi prater om her på paranormal.no. Det å ta pauser i lesingen gjennom å tenke på andre ting og la det man har lest synke litt før man fortsetter er lurt.
ToneG skrev:Roper på Bejjing :-({|=
Hun hadde et godt tips med noe å legge under puten som tar bort dumme drømmer.. Men jeg husker ikke helt hvordan det var...
"Bejjing" er en by i Kina, Tone. "Biejjie" derimot er navnet på den samiske solgudinnen (og også ordet for sol og dag) og den nicken jeg har valgt å bruke i dette forumet. :P
Volvas Trollregle Mot Mareritt

Skriv setningen "I natt skal jeg bare ha gode drømmer." på en liten lapp som du legger under puten sammen med en pose kamillete (vanlig ubrukt tepose med kamillete, altså).

La lappen ligge der i ni dager, og hver kveld etter at du har lagt deg løfter du på puten snuser inn litt beroligende kamomilleduft og leser høyt og vennlig, men bestemt for deg selv det du har skrevet.

Den niende dagen skal du utpå kvelden lage te av teposen og drikke den mens du brenner lappen (i et stort askebeger eller noe sånt) samtidig som du sier til deg selv, "Nå drikker jeg gode drømmer og brenner alle mine mareritt."

Synes du det låter nifst med ild, kan du drikke teen mens du tenker/sier at du drikker gode drømmer, og så ta med deg lappen til en elv eller til havet eller til en kilde og kaste den der mens du sier, "Jeg har drukket gode drømmer og nå flyter alle mine mareritt bort."

Og finnes det ikke noen elv eller bekk eller sånt i nærheten kan du faktisk rive lappen i småbiter og spyle den ned i do.

Volva det er meg, og trylleformelen har jeg fått av gammeltanten min. Selv har jeg skrevet en liten bønn man kan be om kvelden når man har lagt seg for å invitere de gode maktene til å våke over en om natten:
  • Alle universets gode krafter,
    fylgjer og guder,
    sånne som trøster og hjelper.
    Kom, jeg byr dere velkommen, og
    ber om deres hjelp og beskyttelse.
Om morgenen er det brukvisen å takke for den beskyttelse og gode søvn man har fått og ønske dagen velkommen. :)

Denne bønnen kan man be foran alle typer hekseritualer og seanser eller seremonier der man føler/vet at man behøver beskyttelse og trøst, men fungerer også fint sånn til hverdagsbruk når man er redd eller fortvilet eller forvirret og behøver å føle at man ikke står alene i verden.
Antall ord: 561
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

*ler* sorry skrivefeilen!!! Minnes jeg var litt trøtt :oops:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Re: litt skummelt..

Innlegg av Roy A »

linda84 skrev:etter å ha vært innpå her er jeg litt redd for å legge meg, føler noe på meg lissom....

vanligvis er jeg en person som nesten aldri blir redd...
sånn VAR jeg før, helt til jeg begynnte og lese litt her og lere litt og jeg kom frem til at uansett som er i dette rommet så er det ikke noe som vill gjøre meg vondt...hvis det vill meg vondt så kan det ikke gjøre meg noe fysisk :)
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjest_3

Innlegg av gjest_3 »

Med meg har det virket motsatt. Jeg blir mindre redd jo mer jeg leser om paranormale ting. Det er sikkert fordi jeg forstår mer av det nå enn før.
Etter min oppfatning er gjenferd o.l ikke farlig, men man skal selfølgelig ha respekt for det som for alt annet.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: litt skummelt..

Innlegg av Pusejenta »

linda84 skrev:etter å ha vært innpå her er jeg litt redd for å legge meg, føler noe på meg lissom....

vanligvis er jeg en person som nesten aldri blir redd...
Sånn kan det også føles etter å ha sett en guffen film :lol:
Antall ord: 44
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links