Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSer jeg med lukkede øye?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Atinsa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 18 Mar 2005 18:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal

Ser jeg med lukkede øye?

Innlegg av Atinsa »

Er helt ny på paranormal.no og alt som har med dette å gjøre. Såg her det var snakk om å se ting med lukkede øyne, jeg opplever ofte at jeg med lukka øyne kan se tydelige ting og hendelser. En gang så poppa det frem nye ansikt hvert sekund... Ansikt jeg kjente til ¨å ansikt jeg ikke hadde sett før, dette varte en stund, selv om jeg åpnet øynene og lukket dem igjen...
Det var ikke det samme som om når du ligger å tenker på ting å du ser ting for deg, ansiktene å tingene bare dukker opp uten at jeg tenker på det... Vet ikke om dette har noe med dette å gjøre i det hele tatt???
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

håper du for svar :D

velkommen til paranormal :wink: :D
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Hm, mye rart man kan se i sin "mentale skjerm".
Ikke alltid like lett å bli klok på, though :lol:
Antall ord: 18
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Se med og uten øynene

Innlegg av Octopuzzy »

De øynene du bruker for å se fysiske ting bruker opp mye av kapasiteten fra hjernen din, så selv når folk skal tenke seg godt om ang en sak lukker de gjerne øynene.

For de som er trenede medium så blir man veldig bevist på å ikke lukke øynene fordi man rett og slett ikke skal skape en avstand mellom seg og den man hjelper. Silva Ultra Mind kurser også folk i å kunne fungere på begge plan. Både våken og "med lukkede øyne".

Men du har sikkert sett folk "stirre sau". De stirrer tomt ut i luften foran seg, men ser likevel ingenting. Og her fokuserer de på hjerne tenking.

Er ikke så lett å forklare dette, men i meditasjon så bruker man helt og fullt den indre mentale skjermen, men skal du kommunisere med folk rundt deg bør du trene deg opp til ikke å lukke øynene.
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links