Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserKan synske "søke" etter en ting bare en gang?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Vimsen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 18 Mar 2005 20:32
19

Kan synske "søke" etter en ting bare en gang?

Innlegg av Vimsen »

Hei!

HAr et spørsmål til dere erfarne innen "gamet"..

Jeg ringte en gang en synsk dame og spurte etter et nøkkelknippe. Fikk forsåvidt et lnagt og detaljert svar. Jeg lette der jeg trodde det kunne være, uten å finne det. SÅ ringte jeg en til, en mann, for å høre hva han sa..

Han hadde problemer med å se de.. Etter en stund spurte han om jeg hadde ringt noen andre om dette, og det måtte jeg jo innrømme at jeg hadde. Da sa han at jheg hadde fått rett svar, og at det var slik at man bare kunne "søke" en gang etter bortkomne ting..

HAdde forresten inntrykket av at hun første fik bilder, mens han andre satt med kart og pendel...?

Er dette riktig? Blir tingen liksom tåkelagt på sett og vis?
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Tviler jeg sterkt på. Har aldri hørt noe om det!
Isåfall ville jo det vært ødeleggende i feks ffm!
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Keelan

Innlegg av Keelan »

Eller be guidene dine om å guide deg...
De vet nok hvor!
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vimsen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 18 Mar 2005 20:32
19

Innlegg av Vimsen »

Takk for svar. Det er fire fem år siden dette, men den første damen sa jeg skulle finne det, og da giddet jeg ikke lete mer.. :roll:

Det er ikke så viktig lengre mao..

Guidene mine er ifølge et medie bla et marsvin og en fugl så jeg vet ikke helt jeg.. :lol: :wink: ..
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Vimsen skrev:Takk for svar. Det er fire fem år siden dette, men den første damen sa jeg skulle finne det, og da giddet jeg ikke lete mer.. :roll:

Det er ikke så viktig lengre mao..

Guidene mine er ifølge et medie bla et marsvin og en fugl så jeg vet ikke helt jeg.. :lol: :wink: ..
Sikker på at hun ikke mente kraftdyrene dine dah :roll:
Antall ord: 64
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MALU
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 09 Nov 2004 00:02
19
Kjønn (valgfri): Skikkelig jente
Lokalisering: Bergen

Innlegg av MALU »

Jeg tror mannen du snakket med er Edvard. Jeg vet at han pleier å spørre folk om de har snakket med noen andre. Om du har det, så kan han ikke hjelpe deg. Jeg vet ikke hvorfor han sier det. Jeg vet heller ikke om noen grunn til at man ikke skal kunne hjelpe dersom vedkommende har bedt om hjelp fra andre.. Kanskje han tenker på pengene? At han mener at man skal stole på den første man snakker med og ikke bruke penger på å ringe rundt? Vet ikke altså. :D

MALU
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Vimsen skrev:Takk for svar. Det er fire fem år siden dette, men den første damen sa jeg skulle finne det, og da giddet jeg ikke lete mer.. :roll:

Det er ikke så viktig lengre mao..

Guidene mine er ifølge et medie bla et marsvin og en fugl så jeg vet ikke helt jeg.. :lol: :wink: ..
Er litt forvirret når du sier at du ikke gadd å lete mer da damen sa at du skulle finne det... Mener du at du sluttet å lete da? Burde du ikke ha begynt å lete da? :?

Marsvin er ikke noe å knikse av. Flotte dyr det. :)
Faktaark om marsvin, Dyrebeskyttelsen Norge skrev:Marsvin lever fredelig sammen i familiegrupper, der én lederhann har et harem av hunndyr som i fellesskap tar seg av ungene i flokken. Dette samholdet, og marsvinets hurtighet, gir det ellers så forsvarsløse dyret beskyttelse mot fiender. Skulle det likevel oppdages av et rovdyr, vil marsvinet spille død.

Marsvinflokken gjør det aller meste i fellesskap, og tripper ofte etter hverandre i gåsegang på jakt etter spiselige planter. De kommuniserer med et bredt spekter av lyder og bevegelser, blant annet den karakteristiske gryntingen, som har bidratt til å gi denne gnageren navnet "marsvin".

Marsvin er brunstige nesten hele året, men dyret har en forholdsvis lang drektighetstid på nesten 70 dager. Marsvinunger er ferdig utviklet allerede ved fødselen, og kan både spise fast føde og gå straks etter at de er kommet til verden.

Altså, de er født kvikke og kloke, er veldig lojale, arbeider bra i grupper og trives best når de får være sammen med likesinnede. Flotte greier, synes jeg. :)

Hva var det for slags fugl du fikk vite at du hadde hos deg, da?
Antall ord: 290
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

MALU skrev:Jeg vet ikke hvorfor han sier det. Jeg vet heller ikke om noen grunn til at man ikke skal kunne hjelpe dersom vedkommende har bedt om hjelp fra andre..
Kanskje han synes han mister troverdighet dersom han ikke gir samme svar som andre har gitt tidligere. :?:
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vimsen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 18 Mar 2005 20:32
19

Innlegg av Vimsen »

MALU skrev:Jeg tror mannen du snakket med er Edvard. Jeg vet at han pleier å spørre folk om de har snakket med noen andre. Om du har det, så kan han ikke hjelpe deg. Jeg vet ikke hvorfor han sier det. Jeg vet heller ikke om noen grunn til at man ikke skal kunne hjelpe dersom vedkommende har bedt om hjelp fra andre.. Kanskje han tenker på pengene? At han mener at man skal stole på den første man snakker med og ikke bruke penger på å ringe rundt? Vet ikke altså. :D

MALU
Jeg har inntrykk av at han ikke kunne se noe rett og slett, fordi at når en annen hadde "søkt" etter gjenstanden, ble den på en måte skjult. Han "søkte" en stund og strevde med å finne den før han spurete om jeg hadde snakket med noen andre.

Men han så jeg hadde fått riktig svar da..

Jeg traff han på Teletorget.
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Han hadde ikke en sånn der telefonlinje der man betaler en formue per minutt, da...?
Antall ord: 16
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vimsen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 18 Mar 2005 20:32
19

Innlegg av Vimsen »

Biejjie skrev:
Vimsen skrev:Takk for svar. Det er fire fem år siden dette, men den første damen sa jeg skulle finne det, og da giddet jeg ikke lete mer.. :roll:

Det er ikke så viktig lengre mao..

Guidene mine er ifølge et medie bla et marsvin og en fugl så jeg vet ikke helt jeg.. :lol: :wink: ..
Er litt forvirret når du sier at du ikke gadd å lete mer da damen sa at du skulle finne det... Mener du at du sluttet å lete da? Burde du ikke ha begynt å lete da? :?


Joa, men latskapen lenge leve.. Jeg skulle jo finne dem uansett.. :roll:..


Marsvin er ikke noe å knikse av. Flotte dyr det. :)
Faktaark om marsvin, Dyrebeskyttelsen Norge skrev:Marsvin lever fredelig sammen i familiegrupper, der én lederhann har et harem av hunndyr som i fellesskap tar seg av ungene i flokken. Dette samholdet, og marsvinets hurtighet, gir det ellers så forsvarsløse dyret beskyttelse mot fiender. Skulle det likevel oppdages av et rovdyr, vil marsvinet spille død.

Marsvinflokken gjør det aller meste i fellesskap, og tripper ofte etter hverandre i gåsegang på jakt etter spiselige planter. De kommuniserer med et bredt spekter av lyder og bevegelser, blant annet den karakteristiske gryntingen, som har bidratt til å gi denne gnageren navnet "marsvin".

Marsvin er brunstige nesten hele året, men dyret har en forholdsvis lang drektighetstid på nesten 70 dager. Marsvinunger er ferdig utviklet allerede ved fødselen, og kan både spise fast føde og gå straks etter at de er kommet til verden.

Altså, de er født kvikke og kloke, er veldig lojale, arbeider bra i grupper og trives best når de får være sammen med likesinnede. Flotte greier, synes jeg. :)

Hva var det for slags fugl du fikk vite at du hadde hos deg, da?
Hun så vekselsvis en fugl og et marsvin, sa hun, ikke noe nærmere. Det var hjelpere som skulle komme. Det var tre fire år siden, så de er sikkert der nå.. ;)

Vil noe av marsvinets egenskaper kunne påvirke meg da heller? Hun ramset opp flere hjelpere også, det var veldig interessant. En indianer, en kappekledd mann, en kjærlighetsgud. Og samboeren min har en eskimo!
Neida, kimser ikke av et marsvin..Men det hørtes litt prosaisk ut..
Antall ord: 383

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Vimsen skrev:Joa, men latskapen lenge leve.. Jeg skulle jo finne dem uansett.. :roll:..
Sant det! Det tenkte jeg ikke på! :lol:
Vimsen skrev:Hun så vekselsvis en fugl og et marsvin, sa hun, ikke noe nærmere. Det var hjelpere som skulle komme. Det var tre fire år siden, så de er sikkert der nå.. ;)

Vil noe av marsvinets egenskaper kunne påvirke meg da heller? Hun ramset opp flere hjelpere også, det var veldig interessant. En indianer, en kappekledd mann, en kjærlighetsgud. Og samboeren min har en eskimo!
Neida, kimser ikke av et marsvin..Men det hørtes litt prosaisk ut..
Det er jo slik (har jeg fått lære, da) at når de viser seg som dyr for en så er det gjerne fordi man enten behøver øve seg opp i noe som dyret symboliserer, eller at man får beskjed om å ta ibruk krefter eller egenskaper som man allerede har i seg, eller kanskje også at det er en advarsel om at man bruker kreftene sine på en dårlig måte.

Noen ganger viser de seg som dyr helt enkelt fordi de har egenskaper du ikke har men behøver. Visse sjamaner er flinke til å benytte seg av dyreånder som har evner som de selv ikke besitter når de reiser i andre verdner.

Det er vel egentlig bare å sette igang å studere og meditere over marsvinet, så kommer du nok på hvorfor det er kommet og/eller hva det har å lære deg. :)
Antall ord: 251
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links