Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderLei av en demon - søker svar

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Rikkeii
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 04 Jun 2016 22:18
7
Blitt takket: 2 ganger

Lei av en demon - søker svar

Innlegg av Rikkeii »

Ja, jeg vet jeg er jævla dum. Lokka på meg en demon ved å bruke ouija brett. Nå er jeg skikkelig lei. Tingene mine blir stjålet av denne demonen som kaller seg Eov. Skjedd 7 ganger. Hvordan jeg vet han stjeler det? Ting jeg vet hvor jeg har lagt er borte .Jeg har begynt å bruke et sånt drowsing pendulum for å snakke med mine kjære, fått bekreftet at Eov stjeler det. Nå har faktisk pendulumet blitt blorte også. Har det alltid ved nattbordet mitt. Begynte å banne, truet med å bruke voodoo (Brukt voodoo mange ganger før.). Men nå fikk jeg nok. Drakk et glass med saltvann for å beskytte meg selv. Hvordan får jeg tingene mine tilbake!? Er det en måte å skade Eov på? Få han til å slutte? Er det andre som har hørt noe om Eov / kan finne ut noe / vet hvem han er? Eller er jeg bare helt psyko? Hilsen meg...
Antall ord: 158

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

Re: Lei av en demon - søker svar

Innlegg av tvilerlitt »

Hmmmmvel bra at du innser at du har vært dum, det er jo en god start - da er det HÅP. Nå blei du advart I sommer over hvor dette kunne gå, og så virker det som du fortsetter I same tralten? Å leke med åndeverdenen er ikke noe for dem som ikke har kunnskapen til det eller jobber sammen med erfarne....

Du drakk et glass med saltvann, ok den var artig, hadde vert interresangt hvor du fikk den ideen fra.

Og så lurer jeg på hvordan du veit at du har med en demon å gjøre? Hvordan har du klart å få det bekreftet?

At ting forsvinner og slikt, ja det er selvsagt fullt mulig, noen ånder har det som sitt kjennetegn, eller så kan vi heller si at de forsøker å fortelle deg noe denne veien. Kan gjerne være en av hjelperne dine som har stikket av med pendelen din, prøver kansje å si at nå er det NOKK....
Ellers så er det jo noen smånisser som er fulle av humor å gøy, det elsker å stikke av med ting...

Hvem er det som begynner å banne og truer med woodo , og som har brukt det før, er det du eller denne såkalte EOV?

Tror neppe du er psyko, du har bare rota inn I det ukjente litt for kjapt før du fikk opp kunnskapsnivået ditt, og lært om beskyttelse og slike ting....
Antall ord: 239

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Rikkeii
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 04 Jun 2016 22:18
7
Blitt takket: 2 ganger

Re: Lei av en demon - søker svar

Innlegg av Rikkeii »

Nevermind. :D

Burde skjønt at folk virkelig ikke skjønner hva som faktisk skjer.

Bare la være å svare på denne posten o_o Burde ikke laget den.

Det er ikke smart av meg å bruke ouija board - men man kan ikke nekte meg å bruke det :D
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Rikkeii
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 04 Jun 2016 22:18
7
Blitt takket: 2 ganger

Re: Lei av en demon - søker svar

Innlegg av Rikkeii »

Skal fortsatt bruke det. For en idiot jeg er :D

Save myself? From death? I'm not really afraid to die. At times I welcome death.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Lei av en demon - søker svar

Innlegg av g.r.y »

Rikkeii skrev:Nevermind. :D

Burde skjønt at folk virkelig ikke skjønner hva som faktisk skjer.

Bare la være å svare på denne posten o_o Burde ikke laget den.

Det er ikke smart av meg å bruke ouija board - men man kan ikke nekte meg å bruke det :D
Rikkeij skrev:Skal fortsatt bruke det. For en idiot jeg er :D

Save myself? From death? I'm not really afraid to die. At times I welcome death.
:?: :?: :?:
Unskyld at jeg spør (og derav svarer på posten i tillegg), men hva i himmelens navn er dette her for en respons når noen har tatt seg brydderiet med å gi deg en svært så informativ respons som det Tvilerlitt har gjort her!?..

For det første; Tvilerlitt kom ikke med alternativer til det du opplever fordi du ikke blir trodd, men for å få klarhet i hvordan en skal kunne hjelpe deg videre. Noen ganger er det faktisk sånn at vi låser oss fast i en mulighet (her demoner) når vi grubler på noe for oss selv, så en trenger andre til å 'knipse' oss ut av dette fastlåste sporet med alternativer. I andre tilfeller, derimot, vil det å lufte disse alternativene være en nødvendighet for å utelukke disse mulighetene i den påfølgende kommunikasjonen. -For rom ble faktisk ikke bygget på en dag, så for å kunne hjelpes med saker av denne typen, er en nødt til føre en kommunikasjon. -Men det som kunne blitt en svært informativ & bruksnyttig tråd for deg, såvel som interessant for mange andre, ser derverre ut til å ha blitt 'klippet' før den i det hele tatt fikk begynt!.. :thumbdn

Å slenge fra seg at "..folk ikke skjønner hva som faktisk skjer", og at tråden derav var et fåfengt forsøk og med det erklæres 'død', gir inntrykk av barnslig furting på den ene siden, og manglende folkeskikk på den andre.
Om dette ikke var plumpt nok, fyrer du av med en dobbelt-post hvis innehold er rent 'babbel' og helt ute på viddene! :iiik

'For future reference', vil jeg anbefale og iallefall utvise hva som må sies å være et minstemål hva sosial intelligens angår; Et simpelt klikk på "Liker", gjerne etterfulgt av en post med et simpelt "Takk" (for svar). [-X
Sist redigert av g.r.y på 24 Okt 2016 21:52, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 386
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Rikkeii
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 04 Jun 2016 22:18
7
Blitt takket: 2 ganger

Re: Lei av en demon - søker svar

Innlegg av Rikkeii »

Fint da :D Takk :]
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
esh1012
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 06 Okt 2016 16:36
7

Re: Lei av en demon - søker svar

Innlegg av esh1012 »

"Saltvann". Mener du vievann? Tror ikke det hjelper å drikke det, men å skvette litt på dørterskelen kan kanskje hjelpe mot å få ånder inn i huset hvertfall.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Lei av en demon - søker svar

Innlegg av Asbjørn »

esh1012 skrev:"Saltvann". Mener du vievann? Tror ikke det hjelper å drikke det, men å skvette litt på dørterskelen kan kanskje hjelpe mot å få ånder inn i huset hvertfall.
Saltvann og vievann er to forskjellige saker.

Saltvann , vann hvor det er blandet inn salt :
salt er av krystallinsk natur, og er kjent for å kunne rense.

Vievann :
https://no.wikipedia.org/wiki/Vievann
Vievann er vann som har blitt velsignet av en prest eller biskop, eller i noen tilfeller av en diakon. Det brukes i Den katolske kirke, Den ortodokse kirke og de østlige ortodokse kirker, Den gammelkatolske kirke, deler av Den anglikanske kirke og noen andre kirkesamfunn.
Vievann inneholder vanligvis ikke salt, men saltvann kan brukes som vievann, dersom det blir velsignet først.

A
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !