Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2818
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Terra »

g.r.y skrev:Hiver meg svært gjerne på en ny runde jeg! :)

Lurer på om kortene kan ha noe å fortelle meg når det kommer til selvrealisering, jeg da?..
Kjære Gry!

På deg har jeg brukt mine Fairy Tarotkort og det falt ut hele 5 kort under stokking, noe som er meget uvanlig for å si det sånn, så jeg følte at du skulle ha dem.

Det handler om å gjøre den riktige ting av den riktige grunn. Du kan sammenligne tradisjonelle verdier mot nye måter å se ting på. Det som er viktig er at det er noe som fungerer for deg! Også kommer det opp et spirituelt fellesskap. (Kan være para’ n det da hehe…).

Så skal du bruke dine ressurser klokt. En balanse i hvordan du bruker og sparer penger er lurt. Og om du har mulighet og lyst, så kan du kanskje hjelpe dem som ikke har det så godt som deg.

Du skal heller ikke være redd for å spørre andre om hjelp! Se også opp så det ikke blir massevis av arbeid og ikke nok tid til å leke og ha det gøy. Du kan ha mye ansvar som du synes er tungt å bære.

Så skal du bruke logisk sans og struktur for å øke din suksess. Å organisere ting kan være lurt. Det er en streng, men dyktig leder her. Kan det være deg det er snakk om tro? Mulig du vil ta en lederrolle.

Og til slutt skal du åpne ditt hjerte for kjærlighet. Det kan være begynnelsen på et nytt forhold eller et gammelt som får ny giv. Det er heller ikke umulig at psykiske evner hos deg våkner så du får en åpenbaring.

Lykke til!

Klem, Terra
Antall ord: 299
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Terra spår deg

Innlegg av g.r.y »

Terra skrev:
g.r.y skrev:Hiver meg svært gjerne på en ny runde jeg! :)

Lurer på om kortene kan ha noe å fortelle meg når det kommer til selvrealisering, jeg da?..
Kjære Gry!

På deg har jeg brukt mine Fairy Tarotkort og det falt ut hele 5 kort under stokking, noe som er meget uvanlig for å si det sånn, så jeg følte at du skulle ha dem.

Det handler om å gjøre den riktige ting av den riktige grunn. Du kan sammenligne tradisjonelle verdier mot nye måter å se ting på. Det som er viktig er at det er noe som fungerer for deg! Også kommer det opp et spirituelt fellesskap. (Kan være para’ n det da hehe…).

Så skal du bruke dine ressurser klokt. En balanse i hvordan du bruker og sparer penger er lurt. Og om du har mulighet og lyst, så kan du kanskje hjelpe dem som ikke har det så godt som deg.

Du skal heller ikke være redd for å spørre andre om hjelp! Se også opp så det ikke blir massevis av arbeid og ikke nok tid til å leke og ha det gøy. Du kan ha mye ansvar som du synes er tungt å bære.

Så skal du bruke logisk sans og struktur for å øke din suksess. Å organisere ting kan være lurt. Det er en streng, men dyktig leder her. Kan det være deg det er snakk om tro? Mulig du vil ta en lederrolle.

Og til slutt skal du åpne ditt hjerte for kjærlighet. Det kan være begynnelsen på et nytt forhold eller et gammelt som får ny giv. Det er heller ikke umulig at psykiske evner hos deg våkner så du får en åpenbaring.

Lykke til!

Klem, Terra
Wow.. Her var det en god dose matnyttig info som virker svært så treffende for meg, ja

Takker så mye for god hjelp! :klemme
Antall ord: 325
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2818
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Terra »

Magos skrev:Kan du se noe jobbskifte for meg Terra? :mozilla_smile:
Kjære Magos!

På deg har jeg brukt mine Rider Waite Tarotkort og din søken etter ny jobb er nå kronet med hell. Du har mulighet for ny jobb og du kan ha flaks rundt dette. Drømmer blir sanne, det er mye glede rundt dette og det blir varig lykke!

Penger og familie kommer også opp rundt dette med ny jobb.

Arbeid belønnes og det vil bli følelsesmessig og økonomisk trygghet.

Det vil rett og slett bli en nokså dramatisk endring i tilværelsen for deg. Denne forandringen kan bli uventet og plutselig, så her er det ut med den gamle jobben og inn med dette nye!

Ja, den gamle jobben tar slutt den ser det ut til og det blir en forandring her på deg. Så ja, jeg tror det ligger en ny jobb her til deg forut. Og jeg tror du vil trives godt der og at det som skjer vil bli til ditt beste.

Lykke til!

Klem, Terra
Antall ord: 177
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Terra spår deg

Innlegg av lullu »

Gjerne

Jeg er bare nysgjerrig på generelt om det er mulig
Antall ord: 11
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2818
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Terra spår deg

Innlegg av Terra »

lullu skrev:Gjerne

Jeg er bare nysgjerrig på generelt om det er mulig
Kjære Lullu!

På deg har jeg brukt mine Kipperkort (ja, endelig har jeg turt å ta dem i bruk takket være positiv støtte fra deg rundt å bruke disse kortene).

Du får selveste signifikatorkortet for deg og du skal være åpen for dyp, romantisk kjærlighet i livet ditt. For en mann i ditt liv er du selveste drømmedamen.

Og ved din side er det en suksessfull mann som er flink i business. Kanskje er han nokså godt bemidlet økonomisk også. I alle fall er han flink i forretninger og i å styre pengene sine og ta vare på det han har. Han gjør det godt denne mannen. Han er både bestevenn og kjæreste i ett og samme. Han setter stor pris på deg og er som en klippe ved din side. Han er flink til å planlegge og ordne opp i ting og han har et godt hode med klare og kloke tanker. Dette er en stødig og god familiemann.

Du kommer til å få en hyggelig beskjed og jeg mener det er fra denne mannen. Mulig det er en kjærlighetserklæring, et frieri. Jeg vet ikke, men det kan hende du får en hyggelig beskjed om en ukes tid eller 7 dager. Denne mannen har svært kjærlige tanker om deg!

Lykke til!

Klem, Terra
Antall ord: 238
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Terra spår deg

Innlegg av Magos »

Terra skrev:
Magos skrev:Kan du se noe jobbskifte for meg Terra? :mozilla_smile:
Kjære Magos!

På deg har jeg brukt mine Rider Waite Tarotkort og din søken etter ny jobb er nå kronet med hell. Du har mulighet for ny jobb og du kan ha flaks rundt dette. Drømmer blir sanne, det er mye glede rundt dette og det blir varig lykke!

Penger og familie kommer også opp rundt dette med ny jobb.

Arbeid belønnes og det vil bli følelsesmessig og økonomisk trygghet.

Det vil rett og slett bli en nokså dramatisk endring i tilværelsen for deg. Denne forandringen kan bli uventet og plutselig, så her er det ut med den gamle jobben og inn med dette nye!

Ja, den gamle jobben tar slutt den ser det ut til og det blir en forandring her på deg. Så ja, jeg tror det ligger en ny jobb her til deg forut. Og jeg tror du vil trives godt der og at det som skjer vil bli til ditt beste.

Lykke til!

Klem, Terra
Tusen takk! :mozilla_smile: Dette så jo lovende ut! :mozilla_laughing:
Antall ord: 190
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Svartepus »

Du må gjerne se hva du får opp om denne løven på vei mot midtlivskrise ;)
Antall ord: 17
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av lullu »

Gjerne det

Hvordan vil årets sommer bli for meg? Hva kommer til å hende?
Antall ord: 13
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2818
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Terra »

lullu skrev:Gjerne det

Hvordan vil årets sommer bli for meg? Hva kommer til å hende?
Er det kjærlighet du ønsker å spørre om da? ;-)
Antall ord: 25
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2818
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:Du må gjerne se hva du får opp om denne løven på vei mot midtlivskrise ;)
Noe spesielt du tenker på? ;-)
Jobb, kjærlighet eller annet, hva står fremst?
Antall ord: 33
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev:
Svartepus skrev:Du må gjerne se hva du får opp om denne løven på vei mot midtlivskrise ;)
Noe spesielt du tenker på? ;-)
Jobb, kjærlighet eller annet, hva står fremst?
Sorry, jeg trodde det var lov å be om generelle readinger, men ser jo nå at det ikke er lov.
Neieh, hva skal jeg trekke frem da... Familie kanskje? På forhånd tusen takk! :)
Antall ord: 68
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2818
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:
Terra skrev:
Svartepus skrev:Du må gjerne se hva du får opp om denne løven på vei mot midtlivskrise ;)
Noe spesielt du tenker på? ;-)
Jobb, kjærlighet eller annet, hva står fremst?
Sorry, jeg trodde det var lov å be om generelle readinger, men ser jo nå at det ikke er lov.
Neieh, hva skal jeg trekke frem da... Familie kanskje? På forhånd tusen takk! :)
Det kan komme noen nyheter rundt en mann som kan være født i et ildtegn. Han trenger ikke å være født i et ildtegn, men kanskje... Det kan være noen nyheter som kommer raskt nå og om det har vært forsinkelser rundt noe så kan det være slutt på dette meget snart og ting kan begynne å skje i raskt tempo. Muligheten for en reise er også der. Det er heller ikke umulig at det er noen penger involvert her et sted. Det virker å være en del aktivitet rundt i din familie i alle fall. Reisen kan være en ferie, eller det kan være en forretningsreise for denne mannen.
Antall ord: 187
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev: Det kan komme noen nyheter rundt en mann som kan være født i et ildtegn. Han trenger ikke å være født i et ildtegn, men kanskje... Det kan være noen nyheter som kommer raskt nå og om det har vært forsinkelser rundt noe så kan det være slutt på dette meget snart og ting kan begynne å skje i raskt tempo. Muligheten for en reise er også der. Det er heller ikke umulig at det er noen penger involvert her et sted. Det virker å være en del aktivitet rundt i din familie i alle fall. Reisen kan være en ferie, eller det kan være en forretningsreise for denne mannen.
Hehe, skulle tro du fikk opp min far, som er født i ildtegn og reiser mye :lol: Jeg var nok kanskje mer på enda nærmere familie som meg og samboeren min. Men takk for reading, du traff jo godt :)
Antall ord: 159
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2818
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:
Terra skrev: Det kan komme noen nyheter rundt en mann som kan være født i et ildtegn. Han trenger ikke å være født i et ildtegn, men kanskje... Det kan være noen nyheter som kommer raskt nå og om det har vært forsinkelser rundt noe så kan det være slutt på dette meget snart og ting kan begynne å skje i raskt tempo. Muligheten for en reise er også der. Det er heller ikke umulig at det er noen penger involvert her et sted. Det virker å være en del aktivitet rundt i din familie i alle fall. Reisen kan være en ferie, eller det kan være en forretningsreise for denne mannen.
Hehe, skulle tro du fikk opp min far, som er født i ildtegn og reiser mye :lol: Jeg var nok kanskje mer på enda nærmere familie som meg og samboeren min. Men takk for reading, du traff jo godt :)
Haha! Ja, tenkte jeg det ikke. Men jeg kan godt trekke nye kort for deg en annen dag og se hva som dukker opp da Svartepus, hvis du vil da :-)
Antall ord: 191
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Readingtråden til Terra

Innlegg av lullu »

Terra skrev:
lullu skrev:Gjerne det

Hvordan vil årets sommer bli for meg? Hva kommer til å hende?
Er det kjærlighet du ønsker å spørre om da? ;-)
Gjerne :kosepus
Antall ord: 28
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links