Kjære Gry!g.r.y skrev:Hiver meg svært gjerne på en ny runde jeg!
Lurer på om kortene kan ha noe å fortelle meg når det kommer til selvrealisering, jeg da?..
På deg har jeg brukt mine Fairy Tarotkort og det falt ut hele 5 kort under stokking, noe som er meget uvanlig for å si det sånn, så jeg følte at du skulle ha dem.
Det handler om å gjøre den riktige ting av den riktige grunn. Du kan sammenligne tradisjonelle verdier mot nye måter å se ting på. Det som er viktig er at det er noe som fungerer for deg! Også kommer det opp et spirituelt fellesskap. (Kan være para’ n det da hehe…).
Så skal du bruke dine ressurser klokt. En balanse i hvordan du bruker og sparer penger er lurt. Og om du har mulighet og lyst, så kan du kanskje hjelpe dem som ikke har det så godt som deg.
Du skal heller ikke være redd for å spørre andre om hjelp! Se også opp så det ikke blir massevis av arbeid og ikke nok tid til å leke og ha det gøy. Du kan ha mye ansvar som du synes er tungt å bære.
Så skal du bruke logisk sans og struktur for å øke din suksess. Å organisere ting kan være lurt. Det er en streng, men dyktig leder her. Kan det være deg det er snakk om tro? Mulig du vil ta en lederrolle.
Og til slutt skal du åpne ditt hjerte for kjærlighet. Det kan være begynnelsen på et nytt forhold eller et gammelt som får ny giv. Det er heller ikke umulig at psykiske evner hos deg våkner så du får en åpenbaring.
Lykke til!
Klem, Terra