Bli spådd ! ⇒ Hei. Jeg vil spå i bordkort.
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Jan 2016 12:21
- 8
- Kjønn (valgfri): Kvinne
- Blitt takket: 24 ganger
Hei. Jeg vil spå i bordkort.
Jeg har laget noen bordkort å spå i. Om noen vil bli spådd er det bare å gi en lyd. På evt. forskudd må jeg si at jeg ikke tar det så alvorlig om det ikke stemmer, eller at jeg ikke har rett.
Mvh. Mariel
Mvh. Mariel
Antall ord: 44
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1573 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Re: Hei. Jeg vil spå i bordkort.
Prøver meg igjen her jeg og sier ja takk.
Lurer på hvordan det vil gå i en spesiell sak på torsdag?
Antall ord: 22
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 8
Jeg la et legg på spørsmålet. Det kom opp i kortene en forlovede og en partner og parterapi og resultatet blir en kjæreste som du gifter deg med.Terra skrev:Prøver meg igjen her jeg og sier ja takk.
Mvh. Mariel
Antall ord: 57
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Ja takk!
Noe spesielt jeg bør være obs på den nærmeste tiden (helse, samliv, generelt)?
Antall ord: 18
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Takk for spådommen, men dette stemmer altså ikke. ;-)Mariel skrev:Jeg la et legg på spørsmålet. Det kom opp i kortene en forlovede og en partner og parterapi og resultatet blir en kjæreste som du gifter deg med.Terra skrev:Prøver meg igjen her jeg og sier ja takk.
Mvh. Mariel
(Sånne bordkort lever sitt eget liv kan jeg si for jeg har prøvd meg på det selv og fått opp mye rart... Men det er jo moro å prøve seg. Kanskje du får virkelig taket på det med øvelse bare du får varmet opp litt. )
Antall ord: 118
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 8
Hei. Jeg slo ikke til, men takk for at jeg fikk prøve meg.Terra skrev:Takk for spådommen, men dette stemmer altså ikke. ;-)Mariel skrev:Jeg la et legg på spørsmålet. Det kom opp i kortene en forlovede og en partner og parterapi og resultatet blir en kjæreste som du gifter deg med.Terra skrev:Prøver meg igjen her jeg og sier ja takk.
Mvh. Mariel
(Sånne bordkort lever sitt eget liv kan jeg si for jeg har prøvd meg på det selv og fått opp mye rart... Men det er jo moro å prøve seg. Kanskje du får virkelig taket på det med øvelse bare du får varmet opp litt. )
Mvh. Mariel
Antall ord: 136
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- 10
- Kjønn:
Det er jo vi som skal takke deg fordi du er så snill og gir oss spådommer da.Mariel skrev:Hei. Jeg slo ikke til, men takk for at jeg fikk prøve meg.Terra skrev:Takk for spådommen, men dette stemmer altså ikke. ;-)Mariel skrev:Jeg la et legg på spørsmålet. Det kom opp i kortene en forlovede og en partner og parterapi og resultatet blir en kjæreste som du gifter deg med.Terra skrev:Prøver meg igjen her jeg og sier ja takk.
Mvh. Mariel
Mvh. Mariel
Også må du huske på at du har spådd meg mye riktig før. Både uten- og med englekort og bibelvers mm ;-)
Det du spådde om dyrene mine for lenge siden gjelder ennå hehe...
Antall ord: 194
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 8
Hei. I kortene står det sentralt en kjæreste nå som kan bli din forlovede. Det står i kortene en skilsmisse og en graviditet og en foreldre og også et ekteskapsbrudd på fortiden. Men det står også frieri og at du får en partner, en fødsel og at du forlover deg på fremtiden.Svartepus skrev:Ja takk!
Dette var det kortene sa. Men jeg må vel kanskje kunne spå for å kunne lese kortene.
Mvh. Mariel
Antall ord: 96
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Takk for spådom! Jeg skal legge det med forlovelse og graviditet frem for samboeren min!Mariel skrev:Hei. I kortene står det sentralt en kjæreste nå som kan bli din forlovede. Det står i kortene en skilsmisse og en graviditet og en foreldre og også et ekteskapsbrudd på fortiden. Men det står også frieri og at du får en partner, en fødsel og at du forlover deg på fremtiden.Svartepus skrev:Ja takk!
Dette var det kortene sa. Men jeg må vel kanskje kunne spå for å kunne lese kortene.
Mvh. Mariel
Antall ord: 114
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
Vil du forsøke her også?
Hva vil de neste ukene bringe.
Antall ord: 12
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Okt 2013 06:22
- 11
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
- Har takket: 543 ganger
- Blitt takket: 573 ganger
Hiver meg gjerne på jeg oxo, om du har tid & anledning
Antall ord: 11
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 8
Hei. Jeg forsøker og prøver. Jeg får opp at innen 3 måneder inngår du en sameiekontrakt og det bli familieforøkning, men det skjer et samlivsbrudd når det gjelder daglig omsorg.Bearchild skrev:Vil du forsøke her også?
Dette var kanskje ikke så positivt......
Mvh. Mariel
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 8
Hei. Jeg forsøker og prøver . På fortid står det i kortene at du hadde en skjebne i fortiden som du kan legge bak deg. Det kommer frem en positiv samværsavtale men også en skillsmissekontrakt, men det positive var en adopsjonskontrakt. På nåtid kommer det opp et giftemål og du har foreldreansvar og en mann som er enslig men det positive er barn. På fremtid står det i kortene som jeg har lagt at du fortsatt kommer til å ha foreldreansvar og den enslige mannen blir din forlovede og det positive er samvær med barn.g.r.y skrev:Hiver meg gjerne på jeg oxo, om du har tid & anledning
Mvh. Mariel
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
Sameiekontrakt.. tja, føles ikke veldig realistisk men man skal jo aldri si aldri.Mariel skrev:Hei. Jeg forsøker og prøver. Jeg får opp at innen 3 måneder inngår du en sameiekontrakt og det bli familieforøkning, men det skjer et samlivsbrudd når det gjelder daglig omsorg.Bearchild skrev:Vil du forsøke her også?
Dette var kanskje ikke så positivt......
Mvh. Mariel
Familieforøkning? Det behøver jo ikke å bety barn (det er totalt utelukket), kanskje ett nytt familiemedlem i form av inngifte? Det er jo ikke noe negativt.
"Samlivsbrudd når det gjelder daglig omsorg" var litt vrien å tolke. Jeg er ferdig med daglig omsorg og har ikke noe samliv som kan brytes.
Men skal kikke tilbake på tråden om noen måneder og se om det har blitt mer forståelig da.
Takk i alle fall!
Antall ord: 152
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mai 2016 16:35
- 8
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Dette hørtes spennende ut! Jeg lurer på hvordan ting vil bli for meg nå fremover. Får du opp noe spessielt ang romantikk?
Antall ord: 24
"Whatever you are, be a good one."
Hide post links |