Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserimagination??

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

larsianer
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 28 Des 2009 03:55
14
Har takket: 3 ganger

imagination??

Innlegg av larsianer »

Jeg har lagt merke til dette fenomenet de siste årene,før jeg får penger eller solgt biler,snøskuter,deler.da jeg har stort dele lager av bil deler å skuterdeler,motorsykkler osv,osv,så klør det som bare det i håndflaten,når det skjedde sist,så var kløen intens,det ville liksom ikke gi seg,da viste jeg at jeg kom til å få en stor mengde penger,å tru de eller ei,æ vant pinade nesten 100,000 i tipping,bare 2-3tima etterpå.når det klør litt,eller mindre,så får æ solgt dela fra lageret mitt,jeg synes dette er meget rart,kan det være pga det gamle ordtaket som sa at kløing i håndflater betyr penger inn??,for jeg har et problem med å tru på at dette går/er mulig.

Jeg har også sett ting tidligere,som jeg ikke kan forklare,jeg laget en post i 2009,som heter,hva ropte namnet mitt....håper noen kan se litt på den også,er vel på side 2 på hjemsøkt,gjenferd og ånder

Eller er jeg rett å slett ikke rett justert?,jeg bruker ingen form for rus,eller medisin heller.har ikke gjort det,drikker kun på nyttårsaften.
Antall ord: 212

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: imagination??

Innlegg av Terra »

Så morsomt da! :) Er jo en fin evne det da. Er nok din måte å ta inn tegn på. Og hva er ikke mer hyggelig enn å få vite at en får solgt noe eller vinner penger? Du er nok helt på plass der du skal være tenker jeg. Virker så veljustert som bare det etter hva jeg kan forstå ;)
Antall ord: 61
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: imagination??

Innlegg av Asbjørn »

Kjenner til flere som opplever tilsvarende.
Ei jeg kjenner klødde i ene handa for penger, og i andre handa for regninger...

A
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: imagination??

Innlegg av UFO »

Husker at modern sa: OM man klør i vestrehånda, da betyr det penger, derimot om det klør i høyrehånda så betyr det at man kommer til å slå hånda i en "dritt". Hva nå det skulle bety?, men tydeligvis at noe negativt skulle skje. Jeg har ofte klødd i venstrehånda, men har ikke blitt formuende ennå. Ei heller har kløe i høyrehånd laget noe krøll "tror jeg da" ;-) Mon tro hvor ordtaket har sin opprinnelse ? Får dog håpe at kløe i venstrehånd snart bringer en lottogevinst snart. Tvi tvi.
Antall ord: 104
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: imagination??

Innlegg av g.r.y »

Jeg er enig med de andre.
Hvordan og hva vi mennesker måtte motta det som omfattes av 'den sjette sans', later til å variere fra den ene personen til den andre. Eksempelvis får noen denne infoen hovedsakelig gjennom de 'ordinære' sanseorganer, ved at de faktisk ser & hører 'folk & fe' fra den 'andre siden', mens det for andre foregår ved at de mottar de følelser fortelleren opplevde i det scenariet vedkommende ønsker å formidle.

Slik jeg ser det, skulle det vel egentlig bare mangle om ikke det som fanges opp av 6 sans (som vi medisinsk sett ikke har noe spesifikt sanseorgan knyttet opp imot) skulle oppleves forskjellig fra person til person, da mulighetene er store for at selv helt verdslige sanseinntrykk synes individuelle. Jeg tenker først & fremst på fargesynet, hvor det er en reell mulighet for at eksempelvis rød & blå slik jeg ser det, slett ikke er identisk med hvordan de fremkommer hos deg..

At en evne til å forutse noe som 'kommer inn' gir seg uttrykk på den måten du beskriver, er dermed en så god måte som noen. Hånden er jo en rimelig sensitiv legemsdel oxo, for å si det sånn ;)
Antall ord: 201
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: imagination??

Innlegg av Nattstjerne »

Hmm har det ofte sånn men her går pengene bare ut ;OD.Heldig du da!

Trodde det var healing energien som våkna.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links