Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvem kan dette være?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Creepy Mawile
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 07 Feb 2016 12:58
8
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Hvem kan dette være?

Innlegg av Creepy Mawile »

Hei Paranormal! :salute:

Nå er det virkelig stille her inne! Så tenkte å dele en erfaring jeg har, eller opplevelse.

Hver dag jeg kommer hjem fra jobb å putter nøklene i døra, inn til bygningen jeg bor i, merker jeg at det er en "fyr" som kommer bak meg, som også skal inn. Så jeg holder alltid døra oppe litt lengre bare for å være hyggelig, også hilser jeg på han. Dette må se merkelig ut for naboene mine hvis de titter ut vinduet, siden denne fyren ikke har en fysisk kropp.

Han sitter gjerne litt bak meg på bussen, kanskje 1-2 seter lenger ned på vei til jobb. Jeg har han med meg overalt tror jeg. Men jeg legger mest merke til han når jeg skal hjem, å inn døra hjemme.

Noen ganger er han i farger, andre ganger er han en skikkelse. Han bare "er der", han gjør ikke stort annet som jeg vet om.

---------------------------------------------------

Jeg håper dette er en guide! Men!;


Jeg har eksperimentert litt med forskjellige kommunikasjonsmidler, til den andre siden - men aldri fått noe kontakt, som jeg vet om.

I Desember, møtte jeg et "medium" som mente jeg hadde en veldig dårlig energi rundt meg og spurte om jeg hadde drevet med Ouija.... Jeg har prøvd det èn gang, med en skikkelig crappy hjemmelaga versjon som jeg gav opp på etter 2 minutter, for jeg er en veldig utålmodig person.

Jeg spurte hva denne dårlige energien kunne være, men da måtte jeg tydeligvis betale... LOL
Sorry, men det gidder jeg ikke. Jeg stoler ikke på alt som er selveklærte mediumer.

---------------------------------

Veldig kort fortalt, så har jeg også en del søvnparalyser, som jeg synes er kjempe spennende. Skal fortelle mer om dette siden. Men siste søvnparalysen jeg hadde, var det en ung mann, kanskje i 30 årene som gikk ut av rommet da jeg satt meg opp. Dette er noe som skjer hver gang, de gjemmer seg når de merker at jeg ikke er paralysert, at jeg klarer å sette meg opp (i astral form) å se etter dem.

Denne gangen ville jeg ikke la han gjemme seg, så jeg ropte på han helt til han kom tilbake inn i rommet. Jeg spurte han hvem han er etc etc.... Men han ville ikke svare.

Rett før jeg skulle til å stille flere slike spørsmål avbrøt han meg, å sa;

"Jeg har allerede drept deg" - så gikk han ut av rommet......


Du kan tenke deg at jeg satt ighjen med en "WTF opplevelse" - her trodde jeg at jeg endelig skulle få høre "jeg er guiden din", eller noe annet spennende i den duren. Men neida.....

------------

Så jeg lurer på det med dette mediumet og hva hun sa, og han som følger etter meg hver dag..... ER DET NOEN SOM KAN HA NOEN TANKER RUNDT DETTE?

Denne posten ble litt lengre enn jeg forutså, men takk for at du leste :)
Antall ord: 500

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy Mawile
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 07 Feb 2016 12:58
8
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Hvem kan dette være?

Innlegg av Creepy Mawile »

Jeg hadde lyst til å starte en samtale med folk haha. epic fail. Har prøvd å slette innlegget, men finner ikke ut av hvordan dette gjøres. Admins, kan dere vær så snill å slette denne tråden? Tusen takk :)
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Molla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 20 Feb 2016 01:08
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Hvem kan dette være?

Innlegg av Molla »

Ja, er ikke sånt morsomt vel :p
Admin må slette for deg, hvis du sender en forespørsel.
Skulle jeg uttale meg om tråden din, så ville jeg tenkt over dine seanser med ouija.
Som du vet har jeg stor respekt for det, og holder meg derfor unna grunnet at du kan få kontakt med ting man skulle latt være, og de kan følge deg selv etter du er ferdig.
Kan det være at en av energiene satte seg fast til deg? Jeg ville snakket med en klarsynt eller en noen som driver med rensing av hus o.l.


Klem
Antall ord: 104
Ingen lov eller forordning er mektigere enn forståelse. - Platon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zelda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 23 Feb 2010 22:50
14
Lokalisering: I en trehytte i skogen.
Har takket: 71 ganger
Blitt takket: 22 ganger

Re: Hvem kan dette være?

Innlegg av zelda »

Det er en intressang historie du har, selv hadde jeg blitt livredd og ikke helt vist hva jeg skulle gjøre med saken. Jeg har noen spørsmål til deg som jeg lurer litt på: Er denne mannen som du så i søvnparalysen den samme mannen som du møter hver dag?
Når begynte denne mannen å vise seg for deg? Er han vennlig? Har du prøvd å snakke med han og spørre om hva han vil med deg? Søvnparalyse har jeg liten peiling på så der tørr jeg ikke å uttale meg.

Uansett så håper jeg at det ordner seg for deg og at det går din vei tilslutt :-)
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy Mawile
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 07 Feb 2016 12:58
8
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Hvem kan dette være?

Innlegg av Creepy Mawile »

Hei :lykkelig

Om de er den samme? Det er det jeg ikke er helt sikker på. I søvnparalysen min var han akkurat som en vanlig "solid" person, når jeg ser han ute, er det alltid i sidesynet, jeg ser han har en rød jakke og ola bukser, men det er alt jeg klarer å oppfatte før han blir borte (det hadde han ikke på seg når jeg hadde søvnparalysen). Ellers er han som en skygge.

Jeg får ingen dårlig følelse når jeg merker at han er der, jeg liker at han er her. Kanskje mest fordi jeg er så glad i det paranormale.

Eneste gangen jeg har klart å spørre, var i den søvnparalysen da jeg fikk det merklige svaret...
Jeg har veldig lyst til å skaffe meg et ordentlig ouija board å prøve å få kontakt. Men har ikke lyst til å gjøre det i leiligheten min, siden jeg har hørt at hvis man kontakter noe ondsinnet kan det gå virkelig ille utover små dyr - som jeg har ganske mange av <3

Det er mulig jeg skal se et medium nærmere sommeren, så får høre med han :)
Han har sagt før at jeg har en ganske kaotisk energi rundt meg, med ånder som manipulerer meg til å gjøre som de vil. Men jeg har ikke lagt merke til dette selv :dontknow

Jeg har sage (hvir salvie) liggende rundt, men har aldri brukt det. Er litt redd for at det jager bort det lille jeg har av det paranormale i leiligheten. Jeg må høres fjern ut, men jeg liker virkelig det paranormale :)
Antall ord: 273

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Hvem kan dette være?

Innlegg av g.r.y »

Hva angår den fyren du har med deg i hverdagen, tror jeg du trygt kan gå ut fra at dette er en som bare vil deg vel, da vedkommende overhodet ikke later til å gi deg noen form for dårlige 'vibber'. -Du slipper han inn i huset frivillig, og alt. Om så ikke hadde vært tilfelle, ville du nok i det minste følt en eller annen form for negativ 'uro' av hans tilstedeværelse.

Hva søvnparalyse & slike seanser angår, har jeg ingen erfaring med, og har derfor ingen grunnlag for å si noe om det som måtte komme frem i så måte. :)
Antall ord: 108
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy Mawile
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 07 Feb 2016 12:58
8
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Hvem kan dette være?

Innlegg av Creepy Mawile »

Takk g.r.y

Det tror jeg også :)
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Hvem kan dette være?

Innlegg av g.r.y »

Bare sånn 'from the top of my head'.. Er det noen avdød familiemedlem el. annen person som har stått deg nær som kan tenkes å ikke kunne gi slipp, og fortsatt vil holde et øye med deg?..
- Eventuelt; Kan det være noen nå avdød med sterk tilknytning til huset ditt, e.l?..
Antall ord: 57
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links