Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva kan dette være?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ahkku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 10 Feb 2016 12:03
8

Hva kan dette være?

Innlegg av ahkku »

Hei
Jeg lure på om det er noen som har en idé hva dette kan være for noe.
Her om dagen var jeg lagt meg men hørte at det var mye bråk I stua. Min mor og svigersøstern min var I stua og snakket I lagt. Men det høres ut som om det var 5 personer som var I stua. Jeg sto opp for å se og hente noe å spise. Når jeg går inn mot stua ser jeg at det er en svart halv sirkel rundt min svigersøstern og syns det var rart. Gikk på kjøkkenet å hente meg mat. Når jeg var på tur ut av kjøkkenet så ser jeg mot min svigersøstern og ser at den halv sirkel var skifte farge fra svart til mørke grå. Jeg ser at det er en mannlig svart person som sto inni den halv sirkel. Den sto å visket hun I øret. Jeg står å bare ser på det. Så ser den mot meg og gikk rett inn I hun. Etter det ble hun veldig irritert når hun snakket med min mor. Men den svart mannlige person hadde ikke noe ansikts trekk bare helt svart. Er det noen som har noe ide på hva dette kan være?
Håper det er noen som kan gi meg noe svar.
Hilsen ahkku
Antall ord: 230

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Hva kan dette være?

Innlegg av Asbjørn »

For meg høres det ut som om du "ser" litt mer enn de fleste.
I dette tilfellet, virker det som om dere har "besøk" av en som har gått over,
og som av en eller annen grunn ønsket å blande seg i samtalen / påvirke den ene.
At vedkommende ble irritert etterpå, etter at du hadde sett det du nevner, - tyder på at påvirkningen av "gjesten" ble sterkere.

Dersom du har slike "gjester" tilstede, bør du nok få foretatt en såkalt "husrens", - hvor en som kan dette kan hjelpe "gjesten" videre, og så fjerne negative restenergier.

Bare pass på at du ikke går på de som skal ha så voldsomt betalt....

A
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ahkku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 10 Feb 2016 12:03
8

Re: Hva kan dette være?

Innlegg av ahkku »

Heo
Vi har tatt husren med salvie å av en som kan. Men denne sikkelsen er bare svart. Jeg har siden jeg var liten kunne se så kaldt gjester eller fra den andre siden. Men detter er kun rundt hun og er ikke altid rundt henne men har hørt henne snakke til det og det er bare viske stemme å det er mye støy rundt henne. Jeg får vondt I brystkassen min hvis jeg er for lenge I samme rom som hun. Men hvis det bare er en gjeste så ville den dratt når vi fikk huset renset og det var en som kan det. Alt annet som var her er boet men ikke det som er rundt henne. Kan det påvirke andre sin helse f.eks at man kan bli svimmel å uvel over lenge perioder? Dyrene vårres reagere når hun er I samme rom som de.
Hilsen ahkku
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Hva kan dette være?

Innlegg av jeditrond »

ahkku skrev:Heo
Vi har tatt husren med salvie å av en som kan. Men denne sikkelsen er bare svart. Jeg har siden jeg var liten kunne se så kaldt gjester eller fra den andre siden. Men detter er kun rundt hun og er ikke altid rundt henne men har hørt henne snakke til det og det er bare viske stemme å det er mye støy rundt henne. Jeg får vondt I brystkassen min hvis jeg er for lenge I samme rom som hun. Men hvis det bare er en gjeste så ville den dratt når vi fikk huset renset og det var en som kan det. Alt annet som var her er boet men ikke det som er rundt henne. Kan det påvirke andre sin helse f.eks at man kan bli svimmel å uvel over lenge perioder? Dyrene vårres reagere når hun er I samme rom som de.
Hilsen ahkku
Salvie fjerner bare dårlige energier, ikke ånder :)

Men siden fenomenene hovedsakelig skjer når svigerinnen din er der, kan det være noe som følger henne spesielt.
Antall ord: 185
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ahkku
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 10 Feb 2016 12:03
8

Re: Hva kan dette være?

Innlegg av ahkku »

Okei. Vi fikk vekk de åndene som var I huset. Det føles roligere å bedre enn det var før vi fikk hus Rens. Men når min svigersøster kommer inn I et rom i huset er det tung luft å man blir veldig fort sliten og irritert men har ikke tenk over det før jeg så det jeg så rundt henne. Mene du at det føler henne uansett hvor hun går? Det er ikke fast I huset? Får vi har renset det rommet min bror har. Har du noe ide på hva det kan være som er med hun? Og hvordan vi kan beskytte huset og oss for det?
Hilsen ahkku
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links