Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDyrt å handle fra USA

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
erlesol
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2005 22:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien

Dyrt å handle fra USA

Innlegg av erlesol »

Hei, siden det er så vanskelig å få tak i krystallkuler i Norge tok jeg kontakt med:
http://www.wehug.com/index.html som har mye rart. Jeg fant ei billig kule til rundt 20 $ men de skulle ha nesten 70 $ i frakt til Norge. :shock: Da ga jeg opp. :roll:
Får smøre meg med tålmodighet og vente til de får slike kuler inn på lager her i norge. :(

Mvh Erlend
Antall ord: 72
Nysgjerrig sjel i en voksen skrott

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Des 2004 19:53
20
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

Alt koster Alt for mye!
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

men på ikea så får man et billig måltid :D
Antall ord: 11
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
22
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Jørgen skrev:men på ikea så får man et billig måltid :D
Jasså DET har du greie på altså :lol:
Antall ord: 21
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
22
Lokalisering: Sarpsborg

Re: Dyrt å handle fra USA

Innlegg av Lone »

erlesol skrev:Hei, siden det er så vanskelig å få tak i krystallkuler i Norge tok jeg kontakt med:
http://www.wehug.com/index.html som har mye rart. Jeg fant ei billig kule til rundt 20 $ men de skulle ha nesten 70 $ i frakt til Norge. :shock: Da ga jeg opp. :roll:
Får smøre meg med tålmodighet og vente til de får slike kuler inn på lager her i norge. :(

Mvh Erlend
Ja det er synd at alt skal være så himla kostbart :roll: Har du funnet noen enda? :roll:
Antall ord: 91
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
erlesol
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2005 22:25
19
Lokalisering: Skien

Innlegg av erlesol »

Lone skrev:
erlesol skrev:Hei, siden det er så vanskelig å få tak i krystallkuler i Norge tok jeg kontakt med:

Mvh Erlend
Ja det er synd at alt skal være så himla kostbart :roll: Har du funnet noen enda? :roll:
Hei, har fått noen tips som jeg ikke har fått sjekket ut enda. Har en ordre inne hos en nettbutikk i Norge men de er tomme på lager og vet ikke når de får inn slike kuler. Jeg får trene på meditasjon i mens :D
Tar nok laaaaang tid å bli klarsynt antar jeg.

mvh Erlend
Antall ord: 152
Nysgjerrig sjel i en voksen skrott

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Mvh Erlend
Sjekk ut på Amazon(www.amazon.co.uk), de har mye rart. Ikke er det dyrt å få sendt varene heller. Må nok desverre smøre deg litt med tolmodighet, litt vanskelig å finne frem på disse sidene.

Ellers kan du ta en titt på forsida av paranormal, finnes to typer krystallkuler å få kjøpt her.
Antall ord: 128
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
svehex

Innlegg av svehex »

Sjekk denne:

http://www.kristallrummet.se/

Du trenger ikke å velge USA, det finnes mange andre land å handle fra:)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links