Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHendelser i huset

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
hngng
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 27 Okt 2015 17:00
8

Hendelser i huset

Innlegg av hngng »

Hei!
Jeg har en litt merkelig problemstilling som jeg lurer på om dere kanskje kan hjelpe meg med.
Jeg bor for tiden hjemme hos min mor og stefar. Mamma har spurt om jeg vil leie huset som vi bodde i før som er det samme huset som mamma vokste opp i. Å få muligheten til å leie et fint og nyoppusset hus til en grei pris er et tilbud som enhver 24 åring ville takket ja til. Problemet er at jeg er litt usikker på om jeg vil bo der på grunn av hendelser som skjedde da jeg bodde der da jeg var barn og tenåring. Det var ikke ofte det skjedde ting men noen hendelser. Hunden kunne for eksempel oppføre seg unormalt og plutselig begynne å bjeffe uten grunn. Og en gang satt han på gulvet å beveget hodet sitt sakte som om han fulgte med på noe som beveget seg i rommet. Jeg hørte også dunkelyder som jeg aldri fant noe forklaring på. Etter at vi flyttet ut så leide vi ut huset til en dame som ikke ble boende der lenge. Hun fortalte til søsteren min at hun flyttet ut fordi hun ikke klarte å bo der uten at hun sa så mye mer om det. Nå er jeg skeptisk til å flytte inn der alene fordi jeg er litt bekymret for hva som er der. Jeg hadde ikke noe spesielt forhold til dette tema før en dag jeg så en mann i leiligheta mi som viste seg å være den avdøde broren til husverten. (jeg hadde et medium på besøk). Jeg ble veldig skremt av den hendelsen og har siden vært redd for slike ting. Hva tenker dere? Tror dere det går greit å flytte i huset eller vi jeg kunne få det ubehagelig? Hendelsene der er jo ikke så "store" men store nok til at det skremmer meg. Er så slitsomt å måtte gå på vakt hele tiden i sitt egen hjem.
Antall ord: 330

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Hendelser i huset

Innlegg av Vortex »

Jeg kan ikke så mye om dette emnet så jeg trår litt forsiktig her, men opplevde mye av det samme som du selv beskriver, i min egen tid som tenåring i mine foreldres hus. Men i mitt tilfelle så "så" jeg aldri noe.

Jeg tror ikke det er ideelt å bo i et hus hvor du føler selv at du blir nervøs av å være. Det som skjer er at du mest sansynelig vil ha alle sanser vid åpne og hele tiden gå å lytte om du hører noe, noe som jeg tror vil gjøre deg psykisk utslitt over tid.

Rådfør deg med noen som virkelig har kunnskap på dette området ( en god del her på forumet), men personlig så tror jeg ikke du har noe å frykte selv om det kan virke veldig ubehagelig. :)
Antall ord: 141
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Hendelser i huset

Innlegg av Asbjørn »

Det er jo noen år siden du bodde der sist, så det kan ha endret seg av seg selv.
Men hvis ikke, bør du få en husrens ( det ordet jeg ikke liker...) , slik at den som evt er igjen der, får hjelp til å komme videre ( inn i lyset).

Vær obs på at det er mange som sier de kan, og skal ha godt betalt, - men du kan risikere at du kaster penger ut vinduet.
Ofte er det slik at de som virkelig kan - ikke skal ha betaling, sålenge reiseomkostningene dekkes.
Er du heldig bor en av disse i nærheten av deg.
Det er og folk som kan hjelpe med dette over lang avstand, - de klarer å aktivere energier ( mange navn, også som Engler / Erkeengler).
Tid og distanse teller ikke på samme måte i det åndelige som i det fysiske.

Det kan jo være greit å vite hvor i landet du bor, kansje du har noen av de som kan - og er her inne - i nærheten av deg ?

A
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hngng
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 27 Okt 2015 17:00
8

Re: Hendelser i huset

Innlegg av hngng »

Tusen takk for svar:)
Jeg kan jo spørre hun som var og renset i leiligheten jeg bodde i før. Hun bor bare en time unna og hun gjør det gratis. Men det virker hvertfall ikke som det er noen i huset som vil meg vondt da det ikke er negative hendelser. "Bare" dunking og andre merkelige lyder og merkelig energi i huset. For alt jeg vet kan det jo være mine besteforeldre som bodde i huset før de døde. Hyggelig med besteforeldre på "besøk" altså men de trenger ikke være der hele tiden. De kan heller stikke innom av og til for å se hvordan jeg har det :)
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links