Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSpar 3800 kr

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

>wiz

Spar 3800 kr

Innlegg av >wiz »

Noe av det du lærer på kurset (silvakurs)



Kurset gir deg en praktisk trening av ESP- evnene dine
>>Javel kult nok, men hvorfor klarer ikke kursholderne å vise det i praksis?


Du lærer å ta full kontroll over ditt eget liv.
>> Man kan ikke lære det, ærlig talt. Det må komme av seg sjøl etter årelang trening. Silvakurs erbare 25 timer!

Ved at du lærer å bevisst å få kontakt med Delta, vil du hente tilbake din egen kraft i ditt liv.
>>Ja, det er nyttig!( ikke sarkastisk)

Du lærer å hente frem ditt naturlige klarsyn.
Vi er alle født med et klarsyn som skal gjøre oss i stand til å finne bedre løsninger og ta riktige beslutninger og valg.
>>Bullshit. Alle er ikke klarsynte. Klarsyn er en sjelden gave som man bruker mange år på å utvikle. Sefølgelig sier dere i silva at alle kan bli klarsynte, det gir større marked og mer penger i kassa.

Du lærer å integrere det spirituelle språket.
Vi mennesker har to språk, et fysisk og et spirituelt. Når vi lærer å integrere begge språkene kan vi kommunisere med alt og alle uavhengig av tid og rom.
>> Man trenger ikke å lære det "åndelige språk"! Det kommer helt naturlig. Man snakker om selvet/jeget/sjelen! Hvis vi har vært sjeler i 1000vis av år faller vel det språket ganske naturlig gjør det ikke?

Du lærer å se deg selv som et helt menneske.
Når vi mennesker har integrert det spirituelle språket vil vi forstå at vi kan bruke energien i dette språket til å skape det vi ønsker og omskape det vi ikke ønsker. Til å påvirke omgivelser og hendelser. Vi kan bruke energien til selvhealing og healing til andre. I det spirituelle språket ligger ingen fysiske begrensninger. Våre begrensninger kan åpnes og fri gjøres. Vi vil se at alle tilfeldighetene ikke lenger er tilfeldigheter, men veiledning til å finne frem til og å utføre din livsoppgave.
Noen av fordelene som kurset gir deg:
Redusere stress og slappe bedre av.
Forbedre konsentrasjon og hukommelse.
Forbedre din kreativitet.
Bedre helsen og ha en god helse lenger.
Du lærer å finne optimale løsninger.
Bli flinkere til å kommunisere, både med andre og med ditt eget indre.
Åpne begrensninger som stopper deg i livet og hjelpe deg å våge litt mer.
Få større forståelse og innsikt, som igjen leder til bedre selvtillit.
Du oppnår et mer menigsfylt og harmonisk liv.

Alt du behøver å gjøre er å delta på et kurs, og deretter bruke det du lærer.
>>Ja, er det ikke fantastisk!
Antall ord: 446

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
>wiz

Innlegg av >wiz »

Alt dette her kan dere sjøl folkens. Ikke la dere lure. 25 timer kurs kun UMULIG gi slike resultater!
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg tror at for å ha utbytte av et slikt kurs må en ha tro på det. Kanskje en også må ha nådd et visst stadium i livet? Jeg tror at det er fullt mulig å komme like langt uten å gå kurs, men det tar lenger tid. Denne tiden mener jeg det er viktig å ta seg råd til. De aller fleste med lang fartstid innenfor det alternative sier at en ikke skal presse noe frem eller forhaste seg, bare la det komme naturlig.

Tok selv auraendring og det sies å ha en effekt på det åndelige (hever frekvensen) og jeg må si jeg har merket forandringer, men jeg vet ikke om det er fordi jeg tror på det (placeboeffekt) eller om det er fordi det virkelig virker.
Antall ord: 126
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Mennesker som holder på med dette gjør det gjerne i mange år! Tror du 25 timer gjør den store forskjellen!

Jeg har ikke gått silva med alt som står på sidene der er jo helt basic! Ikke noe hous pokus. Man trenger kun øvelse.
Skjønner heller ikke hvorfor man skal klare det bedre selv om man går på kurs og betaler 150 kr pr time. I tillegg så er det vel flere på kurset. Lettere å gjøre ting og ro og mak!
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Jeg tok et jobbsøker kurs for noen år siden... Fikk ikke jobb den gangen...

Jeg tror det hadde litt med egeninteresse og gjøre... Mest sannsynlig *kremter*
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Kritiserer ikke Aetat for det... hehe
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG skrev:Jeg tok et jobbsøker kurs for noen år siden... Fikk ikke jobb den gangen...

Jeg tror det hadde litt med egeninteresse og gjøre... Mest sannsynlig *kremter*

Jeg ser på det mer som om ikkesynske skal lære ikkesynske å bli synske. Også i praksis...rart fordi kursholderne imponerer ikke akkurat sjøl med evnene sine...
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG skrev:Kritiserer ikke Aetat for det... hehe

Men aetat sier vel ikke at ALLE skal få jobb heller!
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Trodde ikke det å bli synsk var noe alle og enhver kunne bli... Huff...


Tror faktisk det ville blitt feil å dele ut de evnene til alle å hvermansen...
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det kommer vel an på hvor langt en har kommet på egen hånd i forveien vel? Ikke det at jeg tror noen blir utlært i noe som helst det være seg 25 timer eller et helt liv.
Hadde jeg gått et slikt kurs nå hadde jeg sikkert ikke hatt det samme utbytte som jeg kanskje ville hatt om 10-15 år (forhåpentligvis).
Jeg tror ikke alle oppnår hele lista heller, men kanskje noe som de biter seg merke som an ha betydning for dem. (Jeg blir også skeptisk til den smørbrødlista du sakset fra hjemmesiden :shock:)
Uansett så har hverken du eller jeg tatt disse kursene så vi er vel ikke de rette til å uttale oss egentlig? :wink:
Antall ord: 124
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hva er definisjonen på klarsyn egentlig?
Antall ord: 6
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Lær å bruke din intuisjon (din ESP-evne) nøyaktig, pålitelig og regelmessig.
Lær å integrere det som en naturlig måte å fungere på.

Basert på 22 års forskning kom Jose Silva ut på markedet i 1966 med sitt første kurs. Det er det vi i dag kjenner som Silvametoden.

Etter hvert som årene gikk så han at mennesket utviklet seg og søkte mer kunnskap og innsikt. Han laget flere dyptgående seminarer som gikk på healing og regresjon. Mennesket var stadig i utvikling, og Jose Silva søkte også flere svar.

I 1997 fant han det han søkte. Han hadde utviklet en teknikk for å finne en pålitelig måte å kommunisere med og oppnå veiledning fra en høyere intelligens. Den tillater oss målbevisst å bruke Delta frekvens, den frekvensen i hjernen som bringer oss i kommunikasjon på tvers av den fysiske og den spirituelle dimensjon.

Jose Silva laget da et helt nytt kurs, basert på alt han tidligere hadde gjort. Et kurs som tar hensyn til menneskets utvikling, og at vi nå er mer åpne for den spirituelle delen av oss selv. Dette kurset er det vi i dag presenterer som Silva UltraMind ESP System.

Du behøver ikke å ha noe grunnkurs eller noe kjennskap til hans arbeide for å delta på dette kurset.

Føler du deg rede for den spirituelle delen av deg selv er dette et kurs for deg.

Ved å ta i bruk ESP-evnen til å hente nøyaktig informasjon, og å bruke en høyere intelligens til din veiledning, vil du finne bedre løsninger enn før på alle områder i livet. Du vil lære å bruke klarsynet ditt til å finne din livsoppgave.


Har du lyst til å vite mer?
Silva UltraMind Norge
Åpner for en ny dimensjon

Silva UltraMind Systems, LLC er et selskap opprettet av Jose Silva i 1998.
I et dokument overførte Jose Silva alle rettigheter, all tidligere forskning, til og med sine intensjoner, til dette nye selskapet. Jose Silva ønsket at dette nye kurset også skulle bli kjent på verdensbasis.
Silva UltraMind Norge er en del av den nye organisasjonen som ledes av Deborah Borgen. Silva UltraMind ESP System har vært i Norge siden 2001.

Jose Silva ønsker oss med dette kurset velkommen til den 2. fasen av menneskehetens utvikling.

Hva mente han så med det?

Jo, gjennom generasjoner har mennesker utviklet seg med hovedvekt på venstre hjernehalvdels analytiske/ logiske tankegang. Det vil si de fleste mennesker (ca. 90%) fungerer med dominant venstre hjernehalvdel. Forskere kaller dette Beta nivå. Dette viser seg meget begrensende på det potensialet som vi mennesker er født med. Løsningene blir dårlige og uoversiktlige, noe som vi lett kan se i vår verden i dag. En verden ute av balanse. Med mennesker på søken etter noe mer, som om vi mangler en bit av oss selv.

Jose Silva var den første forsker som tok i bruk en EEG måler - elektroencefalograf- for faktisk å “se” inn i menneskesinnet, for å oppdage hva som skilte genier fra “alminnelige”. Han oppdaget at geniene var det han kalte naturlige “Alfa-tenkere”.

Alfa er nivået i sinnet hvor venstre og høyre hjernehalvdel møtes for kommunikasjon.

Allerede i 1966, etter 22 års forskning, kom Jose Silva på markedet med sitt første kurs. Det er det vi i dag kjenner som Silvametoden.

Etter som årene gikk så han at mennesket utviklet seg og søkte mer kunnskap og innsikt. Han laget flere dyptgående seminarer som gikk på healing og regresjon. Til regresjon brukes nivået der den biologiske intelligensen finnes, i Theta nivå. Der får vi tilgang til mønster og adferd. Dette er det som også kalles cellenivå. Mennesket var stadig i utvikling, og Jose Silva søkte også flere svar. I 1997 fant han det han søkte. Han hadde utviklet en teknikk for å finne en pålitelig måte å kommunisere med, og oppnå veiledning fra en høyere intelligens. Denne teknikken tillater mennesket målbevisst å bruke Delta frekvens, det nivået i sinnet som er døråpningen til kommunikasjon på tvers av den fysiske og den spirituelle dimensjon.

Jose Silva kaller Delta for en døråpning til “den andre siden”. Den første hjernefrekvensen som måles hos et foster er den frekvensen som kalles Delta. Når en person dør, er også Delta frekvens den siste frekvensen som kan måles. Delta-døråpningen synes å bringe oss fra den spirituelle dimensjonen inn til den fysiske dimensjonen, for så å forbinde oss tilbake til den spirituelle dimensjonen igjen.

En “høyere intelligens” er et uttrykk for den kraften vi alle er en del av i den spirituelle dimensjon. Uavhengig av hvem du er, eller hvilken tro du har i den fysiske dimensjon, kan du bruke den spirituelle dimensjon til å finne optimale løsninger. Vi har alle opplevd å bruke den kraften til å være på riktig sted til riktig tid. Mennesker kaller det for “flaks”.

Vi kan lære å være heldig.

Jose Silva implementerte da denne teknikken i et helt nytt kurs, med utgangspunkt i alt han tidligere hadde gjort og lagt til denne nye kunnskapen.

Dette ble et kurs som tar hensyn til menneskets senere utvikling, og at vi nå er mer åpne for den spirituelle delen av oss selv. Dette kurset er det vi i dag presenterer som Silva UltraMind ESP System.

ESP har stått som et uttrykk for Ekstra Sensorisk Persepsjon, d.v.s. en ekstra sans for å motta informasjon. Noen kjenner den som en “sjette sans”. All forskning Jose Silva gjorde har motbevist dette. Han kaller det Effektiv Sensorisk Projeksjon, d.v.s. en sans vi alle har og kan bruke til å hente informasjon.

Ved å ta i bruk ESP-evnen til å hente nøyaktig informasjon, og å bruke en høyere intelligens til din veiledning, vil du finne bedre løsninger enn før på alle områder i livet. Du vil lære å bruke klarsynet ditt til å finne din livsoppgave.

Tiden er kommet for at vi mennesker bruker hele vårt potensiale.
Jeg søkte på nettet og fant dette på forsiden av ultra sidene..

Det er hva de lover i kursene sine
Antall ord: 1037

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Gratis informasjonsforedrag



-For mange kan det være et stort skritt å skulle begynne å gjøre endringer i sitt eget liv, ikke minst endre på våre holdninger til oss selv, våre holdninger til andre og livet forøvrig. For de som ikke kjenner til Jose Silva og hans forskning, vil det være naturlig at man vil ha spørsmål om hvorfor disse kursene er så effektive og gjennomgripende i forhold til andre kurs på markedet som omhandler selvutvikling og mental trening.

For at du som nybegynner skal få en mulighet til å skaffe deg et inntrykk av hva kursene omfatter, og hvordan de kan hjelpe DEG, avholder vi et gratis informasjonsforedrag i forkant av hvert kurs.
Det er INGEN PÅMELDING til disse informasjonsforedragene. Det er bare å møte opp, og ta gjerne med deg noen av dine venner. Foredragene varer ca. 2 timer, og er det noe du lurer på så har du en gyllen anledning til å stille spørsmål om dette til kurslederen .

Og - du får anledning til å høre et interessant foredrag som inviterer deg inn i en spennende verden - deg selv! -
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Målet med infoforedraget er jo nettopp det å få masse mennesker interesserte. Derfor er det gratis. De forteller sikkert om hvor fantastisk det er, masse eksempler synske de har avlet opp etc

...sorry bare må være litt vrang i dag....og alle andre dager
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Heia skrev:Hva er definisjonen på klarsyn egentlig?
Iflg Tarot Norge:

Klarsyn er sjelens unike evne til å se på astralplanet, eller på mentalplanet.
Klarsyn er derfor evnen til å se overfysiske ting uten hensyn til tid eller sted.
Det er mange grader av klarsyn, og det avhenger av hvilket astralplan man opererer på. Klarsyn kan brukes til å tolke tanker, farger og energier som finnes i den menneskelige aura. Klarsyn er en evne som ligger hos alle mennesker, men for å kunne bruke denne egenskapen, må man trene, og jobbe med egen selvutvikling.

Jeg mener ganske enkelt at klarsyn er å stole på seg selv; å gripe den første tanken og holde på den.
Antall ord: 110
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links