Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sansernoen spm om tot..eh.. kraftdyr..:P

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

ThaSpirit skrev:hmm.. går det an å ha ekorn som kraftdyr? jeg har liksom..møtt på.. ganske mange ekorn i det siste:P eller.. ikke nå i vinter.. men før snøen kom..! da var det ekorn her konstant.. eller.. er det bare en tilfeldighet? :P
Alle ville dyr som lever på en for sin art naturlig måte kan være kraftdyr.

Du kan jo forsøke å komme nærmere svaret gjennom å studere ekornet nærmere. Lese om det, titte på bilder av det og meditere over det, for eksempel. Om det er en tilfeldighet kommer nok ekornet til å forsvinne "ut til venstre" temmelig raskt uten at du føler at du har lært annet enn litt mer om hva ekorn er for dyr. Noe som selvfølgelig kan være verdifullt i seg!

Etter at du har lært litt om hva ekorn er for dyr kan du forsøke finne ut litt om hva ekornet kan ha å lære deg, for eksempel gjennom å stille spørsmål som disse:

Hva kan ekorn som du ikke kan?
Kan ekorn noe som du kan men som du ikke benytter deg av?
Kan ekorn noe som du kan overføre til ditt liv?
Finnes det noe som ekorn gjør som kanskje ikke passer seg for et menneske å gjøre og som det kanskje da er bra å slutte med?
Antall ord: 231
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ThaSpirit

Innlegg av ThaSpirit »

Biejjie skrev:
ThaSpirit skrev:hmm.. går det an å ha ekorn som kraftdyr? jeg har liksom..møtt på.. ganske mange ekorn i det siste:P eller.. ikke nå i vinter.. men før snøen kom..! da var det ekorn her konstant.. eller.. er det bare en tilfeldighet? :P
Alle ville dyr som lever på en for sin art naturlig måte kan være kraftdyr.

Du kan jo forsøke å komme nærmere svaret gjennom å studere ekornet nærmere. Lese om det, titte på bilder av det og meditere over det, for eksempel. Om det er en tilfeldighet kommer nok ekornet til å forsvinne "ut til venstre" temmelig raskt uten at du føler at du har lært annet enn litt mer om hva ekorn er for dyr. Noe som selvfølgelig kan være verdifullt i seg!

Etter at du har lært litt om hva ekorn er for dyr kan du forsøke finne ut litt om hva ekornet kan ha å lære deg, for eksempel gjennom å stille spørsmål som disse:

Hva kan ekorn som du ikke kan?
Kan ekorn noe som du kan men som du ikke benytter deg av?
Kan ekorn noe som du kan overføre til ditt liv?
Finnes det noe som ekorn gjør som kanskje ikke passer seg for et menneske å gjøre og som det kanskje da er bra å slutte med?
hmm.. ja.. skal prøve :wink:
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cecilie72
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 01 Jan 2005 20:19
19

Sjamanisme, kraftdyr og totemdyr

Innlegg av Cecilie72 »

Jeg har lest litt om sjamanisme og at alle har et spesielt kraftdyr. Etter å ha lest om dette gikk jeg lenge å lurte på hva mitt kraftdyr var. En dag jeg tenkte på dette, dukket plutselig svaret opp i tankene mine. Ikke spør meg hvor jeg fikk svaret fra, det var plutselig der. Det dukket opp fra ingen steds. Jeg er fremdeles usikker på om det kan være riktig, men jeg fikk vite at gaupen er mitt kraftdyr. Når jeg tenker etter, er det kanskje ikke så rart. Jeg har alltid vært glad i katter og fra jeg var liten av hadde vi bestadig en eller annen katt som kjæledyr. Den siste katten vi hadde ble jeg spesielt glad i, det var en hellig Birma.
(Jeg lurte bare på hva som var krafdyret mitt, jeg hadde slettes ikke regnet med å få svar på spørsmålet). :roll:
Antall ord: 150
Cecilie72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links