Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Åndernyinnflyttet spøkelse

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
mettingsa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 26 Apr 2015 23:39
9

nyinnflyttet spøkelse

Innlegg av mettingsa »

Har bodd i huset mitt i 3 år. Flyttet inn i sikkerhet på at her var det ingenting av energier osv. da jeg er ganske følsom for sånne ting.
Jeg ser dem ikke, jeg føler dem og kjenner hvordan de er.
Men her om dagen så såg jeg noe. Jeg finner ingen forklaring på det jeg såg, og har aldri fysisk sett noe snn, det var klart som dagen. Etter det er det blitt dårlig energi i huset, det bråker, dører blir slengt igjen og åpnet. Elektriske ting klikker, har skrudd fra hverandre tre elektriske leker i helgen som har fått helt carambas, og det er bare et tidsspørsmål før ungene merker noe.
Så, spørsmålet, hva er dette, hvorfor kan noe plutselig dukke opp her uten videre? Å hvorfor kan jeg fysisk se dem når jeg aldri har gjort detfør. Jeg føler at dette er en slags forhåndsvarsling på noe.
Håper noen kan hjelpe, da andre tror jeg er gal når jeg snakker om det :iiik

Er ny her, så håper jeg gjør dette rett..
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7958
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: nyinnflyttet spøkelse

Innlegg av Asbjørn »

Joda, det ser da ut som du har fått innlegget på rett plass ;)

Velkommen forresten!

Spøkelser eller ånder som man også sier, kan ifølge endel mennesker følge med en person, slik at muligheten for at du eller noen du har hatt på besøk ( kansje tilogmed barn ) kan ha fått med seg ånden.

Noen ganger slår de seg til ro hos folk, andre ganger er de innom, før de finner ut at de vil et annet sted.
Men de fleste ånder er "stedsbundne" - dvs de holder seg "hjemme" - der de trives ( om en skal bruke det utrykket)...

Det at du kan se ånden, kan indikere at du er i ferd med å utvikle deg i spirituell retning, og at ditt 3dje øye har åpnet seg såpass at du faktisk ser ånden.
Kansje ikke like fysisk som du ser levende, men en ser gjerne omriss i sterkere eller mindre grad.

Du kan be til Gud om hjelp til å rense huset for deg.
Dersom du har rosenkvarts, så legg noen biter rundt i huset.
Om det ikke hjelper, kan du kontakte meg, via PM, så kan jeg henvise til noen som kan hjelpe (gratis).

A
Antall ord: 200

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mettingsa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 26 Apr 2015 23:39
9

Re: nyinnflyttet spøkelse

Innlegg av mettingsa »

Takk for svar:)
Har alltid hatt en ekstra sans for sånn, helt siden jeg lærte meg å snakke, noe som har ført til masse livredde familiemedlemmer.
Men som sagt aldri på denne måten at jeg ser dem med øynene og ikke hodet hodet, for å si det sånn.
Men saken er at det har ikke vært noe eller noen som kunne tatt "det" med seg hit. Og jeg føler sterkt at denne er her for/til/pga meg, eller min eldste datter på 8. Men jeg klarer ikke å se hvem, hva eller hvorfor sånn som jeg pleier. Ganske frustrerende! Har også følt veldig sterk frykt etter dette. Så energien er rett og slett dårlig med det som har kommet i hus. Finnest det noe jeg kan gjøre for å åpne mer for dette, typ meditasjon etc. Linker hadde vært veldig fint.. Prøver å søke rundt på forumet her, men det er mye lesestoff! Jeg tror jeg blokkerer litt pga denne fryktfølelsen som har dukket opp. Denne "sansingen" min har ikke vært noe jeg har gjort noe for å åpne mer, vet bare at jeg kan koble det helt ut visst jeg vi, men dette er medfødt for min de. Men kunne tenkt meg å lære dette.

Trengte å få tømt tankene mine litt, så vet ikke om dette er et spørsmål mer enn bare tankelufting, men takk for at jeg får dele.:-)
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links