Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHjemsøkt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Tommyboy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 30 Mar 2015 11:41
9
Blitt takket: 3 ganger

Hjemsøkt

Innlegg av Tommyboy »

Hei folkens! Jeg har lenge vært plaget av urene ånder, og har kunnet kjenne fysisk hvordan de tar på meg, og beføler meg. Dette har vært akopagnert med stemmer i hodet. Jeg er redd det kan ha med familie, og bakgrunn, ettersom det er satanister i familien, som jeg vet har vært interessert i meg.
Er det noen her som har gått igjennom noe av det samme?
Tar gjerne imot tips.
Har prøvd alt ifra kristent healing retreat, som endte med at lysene gikk, til antipsykotiske medisiner.
Hjalp hverken med den ene eller det andre.
Jeg har lenge hatt en veldig gave til å høre ifra den andre siden, og har hatt guides, stemmer i hodet som forteller meg om noen kommer på besøk, når bussen går, etc.
Dette er veldig virkelig, og jeg har opplevd å bli ledet med stor suksess.
Dessverre ser det ut til at jeg trenger en liten oppryddning, og må nullstille meg lett.
Det som i begynnelsen så ut som engler kan være demoner..
Jeg kommer kanskje til å ta en liten rundtur i religiøse samfunn til jeg har funnet en vei ut.
Kanskje det er en succubus, eller noe i den duren.
Er redd for at jeg aldri vil kunne bli den samme igjen.
Noen tips? Har tenkt på alt ifra sjamaner, til okkultister, for å få hjelp.
Dessverre kjenner jeg ikke så mange.
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tommyboy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 30 Mar 2015 11:41
9
Blitt takket: 3 ganger

Re: Hjemsøkt

Innlegg av Tommyboy »

Synes denne artikkelen gikk dypt inn på alvorligheten rundt problemet.

Best Answer: First a succubus or incubus is usually in the form of a person. So to know exactly who is doing the draining would be the first step. Then do all that you can to lose contact with that person. Lose their pictures, lose their phone number, anything that may keep a link between you and that person. Then a couple of blessings or spells should allow you to cut yourself off from them on the astral plane.

However many succubus & incubus have a real taste preference and if they have chosen you to drain they won't be letting go that easily. Because we exchange energy all the time with people we meet & talk to they could go after your close friends and/or family to both a) drain their energy because it resembles yours and b) keep a solid connection to you. The way they do this is by constantly talking about you. Compliments are the best way to get a friend or family member to start talking about you (especially mothers) then that feeling/emotion is stirred and the feeding begins. And now that person who you really like has to come back to you and get 'refueled', they need to see you and spend some more time with you. Eventually they soon become the inbetween. For some people this go-between causes them to become a type of either energy vampire or succubus themselves.

Losing a succubus or inccubus is very difficult to do unless they can find someone else to latch on to. But they usually don't like to leave a meal unfinished. The top best way is to put a bad taste in their "mouth" technically speaking. To do that you need the assistance of a highly adept spiritual sage. Whether a Native American Shaman or High Wiccan Priestess, or even a Voodoo Doctor. (voodoo for attack/defense, hoodoo for healing)

Destroying a succubus or inccubus is very difficult and if succeeded leaves a person depressed, boring and nothing but an empty shell, since that's all that they are when a succubus is done. The only thing keeping them acting like a real human being is the succubus they have become. It's very rare to return a person back to who they were before the original succubus began feeding. ONLY when you find a person in the middle of being drained can you hope to save them, not after they've been emptied.

HJELP!
Hva forselår du at jeg gjør?
Veldig ekte mennesker har drainet meg fra jeg var liten.
Vet ikke om jeg noengang kan bli meg selv igjen...
Antall ord: 452

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tommyboy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 30 Mar 2015 11:41
9
Blitt takket: 3 ganger

Guide: Utfrielse

Innlegg av Tommyboy »

Det ser ut til at alt ordner seg..
Ser ut til at tråden ikke gjorde så stor interesse.
Så len deg tilbake, og tenk over hva du nå skal lese.
Forestill deg et hjemsøkt hus nr 66, hvor du er et lite barn som ser demoner komme gående gjennom veggene, familiemedlemmer skifte form, og djevelen selv prøve å ta deg!
Jeg kan trygt si at jeg har erfart endel åndelig - i høyeste grad paranormalt.
Ingen prater om det. Svært få som har opplevd slik vil noensinne gå ut om det.
Jeg har forsåvidt frihet til å gjøre som jeg vil, ettersom jeg tjener Gud.
Ja... Det finnes en Gud, og hvis det gjør deg sint, er det heelt normalt.
Jeg har derimot en hel del å forklare om Gud, som dessverre ikke har noen advokat til forsvar for hva folk flest anklager han for. Heldigvis er han høyt over våre anklager, så han klarer seg.
Det er verre med oss! Jeg følger Gud ut ifra desperasjonens sorte mørke.
Jeg trengte han virkelig for å komme meg ut av anklagerens klør.
Jeg har jobbet med å bli fri fra å være hjemsøkt, og har nå lært en hel del om fenomenet.
Hvis noen føler seg hjemsøkt, vil jeg gjerne hjelpe til. Send meg en PM.
Når man driver ut demoner må man invokere Jesu kraft, og hvis det er en selv det handler om, er det essensielt at man innhar rett mentalitet, og arbeider ut ifra en sterk, iskald overbevisning og tro på seg selv, sin identitet, og sine ord..
Man må være kald, og rolig som en iskulp, og vite at det er din rett til å kontrollere din egen sfære, og ditt eget sinn. Søk Adonai av all din kraft, og vit at du er skapt i Guds bilde, er en Guds sønn, og har rett til å bli beskyttet, så skal du se at de forsvinner. Alt har med tro å gjøre. Man kan også påkalle engler, ærklære bønner, lese salmer, ta autoritet over demonene i å påkalle beskyttelse fra kristne forsamlinger i nærheten, påkalle/dekke seg med andres bønner, og andres lovsang, ettersom det er mange kristne som ber for de i nød. Så skal du se at du blir fri fra djevelen selv, akkurat som meg. :)
Hvis den onde kan være ens pappa, vil ikke Gud kunne gjøre en enda bedre jobb?
Tro meg, du var skapt til felleskap med den høyeste. Den Ene Gud - Ehyeh Asher Ehyeh - Abraham, Isak, Israels, og Moses Gud.
Lykke til!
Antall ord: 446

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

Re: Hjemsøkt

Innlegg av tvilerlitt »

Hei,
Selvom du ikke har fått så mye response så er det sikkert mange som leser tråden din med stor interesse. Det ble vel litt vel "skummelt" for mange når du nevnte satanister I familien..... Så virker du som en ny bruker (selvom det virker som du er svært erfaren) og vi kjenner jo deg og din historie kun utifra det har skrevet og ikke som bruker her inne over litt tid ... Hadde tenkt å henvise deg til en magicer som kansje kunne belyst historien din og kansje hjulpet, fint at tingene går seg til. Flott at du deler! Dette med å jobbe med mennesker som er eller føler seg hjemsøkt er ikke lett, spesiellt når det har vart over tid og fått "satt seg fast". Er det "demoner eller djevelen selv" som er på ferde blir det bare enda mer komplisert, de har en lei tendens til å kunne utgi/vise seg som noe helt annet og lure oss trill rundt om de er i det humøret, da kan forvirringen blir stor for den som ikke er spsiellt trenet i slikt. Lykke til.
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2817
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Hjemsøkt

Innlegg av Terra »

Spennende blogg du har Tommyboy. ;-)
Antall ord: 5
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tommyboy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 30 Mar 2015 11:41
9
Blitt takket: 3 ganger

Re: Hjemsøkt

Innlegg av Tommyboy »

Takk skal dere ha! Har skrevet litt, og utbedret bloggen litt i det siste, så den nå ser litt forståelig ut! :p
Kunne gjerne pratet med magikere! Har endel i familien som er inne i slikt på aller høyeste nivå, men de sier aldri noe, selv om vi kan omgås godt på overflaten. Ofte er det hysjbetonte temaer, og forbindes med forferdelige opplevelser i barndommen som aldri skjedde.. Slik har det vært for meg..
Var oppe hos de gamle for et par dager siden, og prøvde å prate om det uten at det gikk.
Er jo et veldig interessant tema, dog et veldig vanskelig et..
At besettelse er uhyre vanskelig er jeg helt enig i. Man skal ha stor integritet, og visdom for å kunne bedømme ånder. Det er ofte de tuller med oss, noe jeg kan skrive under på selv. De kan ofte gi seg ut for å være større, eller mindre enn de egentlig er. Spesielt for den stakkaren som må høre på. De har liten grunn til å fortelle noen sannheten, ettersom de vil bo der de er. Demoner som kan manifestere seg gjennom personer så det blir åpenbart for utenforstående sitter som regel ekstremt dypt, og krever dyp overgivelse til Gud, samt dedikasjon fra individet til å faste fra vaner. Daglig lovsang, bønn, trosbekjennelse, og påkallelse av Jesus over lengre tid kan hjelpe mot selv de værste demoner, hvis man gjør det med et helt hjerte. Jeg var selv svært besatt, og sliter endel fremdeles. Kunne skrevet mye interessant om hvordan det er å ha med djevler å gjøre, men vil spare dere så dere ikke selger sjela for å vinne hele verden. Satans makt er skremmende, og svært potent, men liten i forhold til Guds, selv om den kommer mer til uttrykk på dette plan. Guds kraft er en av glede og fred, og fullstendig ulik. Du har den i deg. :) Problemet for en som er svært besatt er ofte å komme i kontakt med sjela si, dvs sin indre styrke, og få tilbake mandatet over eget liv og sinn. Når man først finner sin identitet som en tilgitt Guds sønn, med åndelig rådighet over hode og kropp, er det lover som spiller inn som sier at åndene ikke kan bo der lengre. Selv om de da burde gå, kan det ta lang, lang tid, og krever ofte eksorsisme fra en annerkjent apostel, vekkelsespredikant, eller en annen med tilstrekkelig åndelig autoritet. Åndene vil ofte bare rykke tak i en, og skrike ut hvis en med egen kraft prøver å få dem ut, selv etter å ha fått kontakt med egen sjel. Dette kan føre til stor skade på individet, som i mitt tilfelle. Jeg fikk store helseproblem i forhold til besettelse, som jeg ikke har lyst til å gå inn på. Dette var fordi jeg gjorde ting i egen kraft, uten å få veiledning til å ta et skikkelig oppgjør med roten av åndenes autoritet over en, noe som gjør at de har mandat til å skade deg, ettersom de eier deg frem til du oppsøker roten av problemet, og fratar dem all rådighet. Å finne en egnet veileder, pastor, eller eksorsist er som å finne en nål i høystakk. Det er nesten umulig, og ved mindre problem ville jeg nesten heller oppsøkt en magiker, eller annen åndelig kvalifisert som f.eks sjaman. Vise, begavede intuitive kan være svært hjelpsomt i å identifisere roten av problemet.
Jeg vet om et par kristne forkynnere med ekstrem åndelig autroritet, hvis noen trenger hjelp. Den ene drev ut en demon fra meg engang, som gjorde at jeg fløy to meter bakover - uten at han engang tok på meg. Jeg datt i bakken smilende, med latter i en halvtime. Jeg var fri!
Nå vil jeg bare si til dem her som kanskje sliter med samme problem at man aldri blir helt fri. Stemmene, berørelsene, og følelsene vil alltid kunne komme som en fugl over hodet. Visdommen er å hindre dem i å bygge rede.. Lev rent, og tjen Herren Gud Ahayah! Herren er En. Tjen ham med frihet, glede, fred, og stor respekt for livet! Friheten er frihet FRA å synde, og "liberation into a higher moralic sense of being". Gleden er en som overgår all forstand. Freden er en fred som ikke er av denne verden, og som vedvarer selv når omstendigheter ikke skulle tilsi det - for vi tror at vår sjel er frelst for evigheten.
Gud er din store pappa, og du er skapt i Hans bilde! :)
Antall ord: 768

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

Re: Hjemsøkt

Innlegg av Mystical »

En kan si at hele livsstilen eller tidsånden nå for tiden går på til en viss grad å være besatt. Det er bare å se på den moderne musikkkulturen for å se at det avspeiler seg der. Det er om å gjøre å dyrke seg selv, sitt utseende, sin sexappeal og å trå etter success og fortjeneste. På veien til success så tilegner man seg taktikker, ritualer og lykkegjenstander som er med på å hjelpe folk frem i verden. Ja - det man dyrker frem er folk som lykkes og det er disse man trekker frem i media. Bare ta sportens plass i vår verden.
Det er det vellykkede som er det høvelige og å bli tapere sees nesten på som moralsk forkastelig.
Ja det er jo faktisk djevelen som hersker på jorden og Gud som står for himmelriket.
Derfor er det det djevelen som står for den materielle verden og som står for de verdier som ofte faktisk er politisk korrekte og som blir beundret her i verden. Derfor er det ingen som tenker på at vi kanskje har en flokk demoner med oss som gnir seg i hendene og ser på at nok en sjel ser ut til å gå mot en vellykket fortapelse. Fordi demonenes påvirkning er så umerkelige og at det kanskje faktisk bare oppleves som positivt fordi det hjelper oss i vår livskarriere. Vi har jo ofte en beundring for mennesker som har lykkes i stor grad og som har høy status! La oss sitere litt fra Fleksnes der faren sa til unge herr Fleksnes om en medpassasjer; "Han er lege han!", med belærende ærefrykt.
Overdreven religiøsitet bli ofte sett på som forstyrrende og, som det også er spådd i Bibelen, så blir kristne forfulgte. Håper ikke de religionsfiendtlige på forumet kommer nå!
Antall ord: 304

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tommyboy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 30 Mar 2015 11:41
9
Blitt takket: 3 ganger

Re: Hjemsøkt

Innlegg av Tommyboy »

Sant nok.. Takk for god kommentar.
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2817
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Hjemsøkt

Innlegg av Terra »

Da kunne kanskje denne passe inn i tråden her ;-)

MAK2Mtce9gw
Antall ord: 11
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links