Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sansermin indre stemme...

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

min indre stemme...

Innlegg av Roy A »

Jeg har jobbet en del med intuisjonen min og nå har jeg fått det jeg vill kalle en indre stemme. Prøvde det ut på den nasjonale prøva i engelsk lesing og det funka som regel da det var True/False spørsmål... Men jeg har også fått svar når jeg kjører mot et lyskryss også spør jeg hvor lang tid må vi vente så fikk jeg 10 sek... jeg telte ned og i det jeg sa null så kjørte den bilen foran oss :roll:

Men er dette intuisjon eller har jeg blitt schizofren :lol:

Det er min egen stemme som svarer da, uten at jeg konsentrerer meg... jeg bare tenker tomt eller helt svart også kommer det :roll:
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Det vanskelige er å ikke tenke. Jeg klarte engang 8 spørsmpl på rad i vil du bli millionær på nett. Jeg leste ikke engang spørsmålet.

Når du tenker på det du lurer på må svaret kommet som et lyn. Hvis jeg begynner å tenke har jeg en treffprosent lik null!
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Re: min indre stemme...

Innlegg av larsrolle »

Roy A skrev:Jeg har jobbet en del med intuisjonen min og nå har jeg fått det jeg vill kalle en indre stemme. Prøvde det ut på den nasjonale prøva i engelsk lesing og det funka som regel da det var True/False spørsmål... Men jeg har også fått svar når jeg kjører mot et lyskryss også spør jeg hvor lang tid må vi vente så fikk jeg 10 sek... jeg telte ned og i det jeg sa null så kjørte den bilen foran oss :roll:

Men er dette intuisjon eller har jeg blitt schizofren :lol:

Det er min egen stemme som svarer da, uten at jeg konsentrerer meg... jeg bare tenker tomt eller helt svart også kommer det :roll:
Tro meg, DU er ikke schizofren :)
Det viktigste for å utvikle klarsyn er å tro på deg selv. Ikke tvil på din indre stemme. Den har rett føste gang. Med en gang du tenker videre, og tviler, så tar du feil.
Antall ord: 167
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Alldeles nydelig, RoyA. Jeg vil påstå at du er det absolutt motsatte av schizofren. :)

Hjernen arbeider best når den får arbeide i fred. :)
Antall ord: 26
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Re: min indre stemme...

Innlegg av anniren »

larsrolle skrev: Tro meg, DU er ikke schizofren :)
Det viktigste for å utvikle klarsyn er å tro på deg selv. Ikke tvil på din indre stemme. Den har rett føste gang. Med en gang du tenker videre, og tviler, så tar du feil.
Så sant så sant.. man skal vel forsåvidt gå etter det første som faller mann inn også kan man tenke litt mer fornuftig etterpå og se at man tar feil.. :wink:
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

Tusen takk for alle svar :D
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Lytt til den indre stemmen ja, det er viktig... Stol heller på den enn noe annet :)
Akkurat det med lyskrysset er vel godt innarbeidet i oss..
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Re: min indre stemme...

Innlegg av Lone »

Roy A skrev:Jeg har jobbet en del med intuisjonen min og nå har jeg fått det jeg vill kalle en indre stemme. Prøvde det ut på den nasjonale prøva i engelsk lesing og det funka som regel da det var True/False spørsmål... Men jeg har også fått svar når jeg kjører mot et lyskryss også spør jeg hvor lang tid må vi vente så fikk jeg 10 sek... jeg telte ned og i det jeg sa null så kjørte den bilen foran oss :roll:

Men er dette intuisjon eller har jeg blitt schizofren :lol:

Det er min egen stemme som svarer da, uten at jeg konsentrerer meg... jeg bare tenker tomt eller helt svart også kommer det :roll:
Gratulerer Roy. Intusjon er såå spennende og kan brukes til ALT!! :wink:
Antall ord: 138
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

w1z2 skrev:

"Det vanskelige er å ikke tenke. Jeg klarte engang 8 spørsmpl på rad i vil du bli millionær på nett. Jeg leste ikke engang spørsmålet.

Når du tenker på det du lurer på må svaret kommet som et lyn. Hvis jeg begynner å tenke har jeg en treffprosent lik null!"

Enig der, når jeg og mannen min leker oss med telepati så fungerer det helt fint til du begynner å second guess'e svaret som kommer til deg, da sitter man gjerne igjen og tenker at man skulle sagt det første man tenkte, allikevel :lol:
Antall ord: 100
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links