Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHei, er det noen som skjønner seg på ånder

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
spillkongen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 17 Mar 2015 00:57
9

Hei, er det noen som skjønner seg på ånder

Innlegg av spillkongen »

forige 17 mai skulle jeg besøke mine besteforeldre og de hadde med seg gjester fra sverige eller min familie fra sverige som jeg kaller dem. og det som er litt rart er at min oldemor døde for 3 år siden hun ble gammel stakkars og når jeg satt på med min far og mor jeg er 20 nå men så så jeg skikkelse i anne etarsje jeg så skygge av min olde mor og oldefar de satt tvers over hverandre og jeg så også en lyskrone og når jeg komm dit trudde jeg det hvar de fra sveriege men alle hvar nede. Og jeg tok med min bestefar opp bare for og se siden de lånte anen etarsje for og sove over. og så spurte jeg min bestemor som altid har vert motakelig for ånder. hun sa til meg det at min oldemor hadde en lyse krone akuratt der borde hvar nå før så jeg veit ikke om jeg er motageli for ånder eller ikke kansje noen av dere veit hva som har kjedd jeg har aldri klart og svare på dette spørsmålet. For meg er det ubesvart.



Endret: Overskriften er endret. Admin
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: hei er det non som kjønner seg på onder

Innlegg av Asbjørn »

Det kan hende de viste seg for deg, for å vise at de er der og følger med.
Det kan skje hvemsomhelst, og man trenger ikke "evner" -dersom åndeverdenen velger å vise seg for noen( men da er de allerede i lyset).

Alternativt kan du på egenhånd ha sett det en kaller energiavtrykk, altså "et bilde fra fortiden", fra da hun fremdeles levde, dette er isåfall ikke ånder, men en restenergi - omtrent som en sten i hagen kan være varm lenge etter at sola er borte fra den.

Eller
Du kan ha evner som gjør at du kan se ting som har skjedd / vært der,
eller at det er ånder der som du har sett.

Når dette gjelder engangstilfeller, så er det noe folk flest opplever en sjelden gang, men de fleste snakker ikke om det ...

Derfor kan det å føre en dagbok over slike ting kansje være til hjelp, for å legge merke til om det er noe mønster, eller bare en sjelden gang.

som de sier, "en svale gir ingen sommer".
Men opplever du stadig vekk slike paranormale ting, så .....

A
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
spillkongen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 17 Mar 2015 00:57
9

Re: Hei, er det noen som skjønner seg på ånder

Innlegg av spillkongen »

så asbjørn vist jeg har evner som du kaller det og se ting som har kjedd selv jeg ikke har vert der for jeg så den lysekronen min oldemor hadde da hun hvar rundt 33 år gammel men kronen ble kastet langt etter jeg ble født og ingen har snakket om lysekronen før jeg så det og hvordan åpner man disse vener har du noen ideer asbjørn
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links