Det er mange som begynner å lure på om det er noe i diverse spådommer som er gjort i Bibelen og at det kan virke som om mye av det stemmer.
Jeg må innrømme at jeg startet livet med innstillingen at Bibelen var noe som var veldig fjernt fra meg og bare myter - men nå har jeg begynt å lure........
I alle fall virker det som om Bibelhistorien faktisk er alt annet enn kjedelig og omtaler blant annet muligens aliens.
Jeg må innrømme at jeg ikke har hatt særlig tid og anledning til å gå bibelen nærmere i etter i sømmene og er ingen ekspert.
Vil bare nevne at mange tror at en skikkelse som kalles Antichrist som er en sterk motstander til Messias skal komme.
Eller har han allerede kommet på banen?
Jeg har sett at det er flere som peker ut Obama som denne Antichrist

En litt snedig sammentreff kan i den anledning er være, synes jeg, at det visst kan settes likhetstegn mellom demonen Antichrist og "guden" Apollon.
Obama er født i løvens tegn og dette tegnet er faktisk knyttet til (den romerske)guden Apollon på samme måte som stjernetegnene vekten og tyren er "styrt" av gudinnen Venus!
.....så hvem vet; Man vil vel tro at skikkelsen Antichrist vil komme som en ekstra sterk og karismatisk person, noe som Obama vel kan karakteriseres som?
Det er mye snakk om "falske profeter" som er et uttrykk som kommer fra Bibelen.
Slike personer kan vi vel identifisere mange av i verden i dag.
Antichrist vil vel komme som en person som "tar kaka" av alle disse falske profetene.
Spekulasjoner blir vel dette, men det er i alle fall interessant.