Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenCSETI får utenomjordisk kontakt gjennom CE-5 Protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

CSETI får utenomjordisk kontakt gjennom CE-5 Protokoll

Innlegg av lightwave »

En gruppe medlemmer av organisasjonen CSETI grunnlagt og ledet av Dr. Steven Greer, holder en meditasjonstrening i Florida hvor de påstår de får kontakt med utenomjordiske og får dette filmet.
Men etter analyser av videoopptaket mener flere UFO etterforskere det dreier seg om nødbluss sluppet fra fly.
Artikkelforfatteren kontaktet kystvakten for å få bekreftet om det virkelig var tilfelle, men det var ingen treningsoperasjoner i området hvor disse lysene ble observert...

http://www.openminds.tv/alleged-ufo-vid ... rida/32104
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: CSETI får utenomjordisk kontakt gjennom CE-5 Protokoll

Innlegg av g.r.y »

Det er vel andre fenomen & observasjoner jeg anser som mer sannsynlig at kan komme fra utenomjordiske besøkende, men en skal aldri si aldri.. Jeg mener.. Historien er full av folk som har feid oppdagelser/teorier som senere har vist seg å være korrekt til side som sludder, så.. ;)
Antall ord: 49
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lightwave
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 280
Startet: 18 Jan 2015 03:08
9
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 52 ganger
Blitt takket: 137 ganger

Re: CSETI får utenomjordisk kontakt gjennom CE-5 Protokoll

Innlegg av lightwave »

Jeg synes det er intressant hva CSETI driver med, men tviler sterkt på om det virkelig er noe utenomjordisk som vises i opptaket, på den annen side så tror jeg hvis man hadde genuine opptak av noe utenomjordisk så er faren stor for at det ville blitt avfeid som bløff eller feilidentifikasjon.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links