Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomen"Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

"Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Mystical »

Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Bearchild »

Det som er så irriterende/ frustrerende med "alt dette" er at det fortsatt ikke har skjedd noe.
Nå har jeg ikke sett hele filmen det lenkes til, men den ble postet i 2009. Det samme gjelder de fleste av disse "whistleblowers", de har store fantastiske nyheter, svar på alt mulig, og ikke minst; "Det skjer! Her og nå!!".

Men det skjer ikke en skit.

De lurker fram masse "bevis" og forteller om ting som skal skje. Tegn å følge med på. Så skjer det fortsatt ikke noe, tilhørere blir utålmodige og det dukker opp nye argumenter og "bevis".. som overhodet ikke er nytt i det hele tatt.

Hvor lenge har de prøvd å overbevise oss om dette som alle tegnene viser oss? Kommet med overbevisende prat om at noe er i ferd med å skje. Årene går og det skjer ingen verdens ting. Det blir liksom bare desperate krampetrekninger hver gang de sier at "Nå! Nå skjer det noe!!".

:ooom
Antall ord: 161
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Mystical »

Bearchild skrev:Det som er så irriterende/ frustrerende med "alt dette" er at det fortsatt ikke har skjedd noe.
Nå har jeg ikke sett hele filmen det lenkes til, men den ble postet i 2009. Det samme gjelder de fleste av disse "whistleblowers", de har store fantastiske nyheter, svar på alt mulig, og ikke minst; "Det skjer! Her og nå!!".

Men det skjer ikke en skit.

De lurker fram masse "bevis" og forteller om ting som skal skje. Tegn å følge med på. Så skjer det fortsatt ikke noe, tilhørere blir utålmodige og det dukker opp nye argumenter og "bevis".. som overhodet ikke er nytt i det hele tatt.

Hvor lenge har de prøvd å overbevise oss om dette som alle tegnene viser oss? Kommet med overbevisende prat om at noe er i ferd med å skje. Årene går og det skjer ingen verdens ting. Det blir liksom bare desperate krampetrekninger hver gang de sier at "Nå! Nå skjer det noe!!".

:ooom
Kanskje de utenomjordiske feilinformerer (bløffer) kontaktene sine? :)

Jeg syntes bare jeg måtte få vise dette foredraget da jeg så på hele for et par måneder siden og syntes det var fengslende.
Alex Collier er i det hele svært karismatisk og høres oppriktig ut i det han forteller/ påstår.
Det er i all fall rart at han holder på i tiår etter tiår dersom det ikke er noe i det han forteller.

Det kryr av UFO - stoff på internett - til og med sterke spekulasjoner på om folk blir bortført av UFO - er (utenomjordiske).
Det er jo bare synd at man ikke alltid vet 100% hva som er autentisk og hva som ikke er det fordi det finnes mange muligheter for dataanimering etc.
Antall ord: 294

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Mystical »

Det skal visst allerede skje mye rart rundt om i verden!;

Var det UFO - er (mothership)
som stod bak de merkelige lydene fra verdensrommet for 2 til 3 år side?

https://www.youtube.com/watch?v=kmtsir-4afg

Så en annen video her om dagen der det var flere UFO - observasjoner et sted. Fant dessverre ikke igjen videoen det dreier seg om. Lurer på om det var i Asia et sted. I løpet av den perioden de så mye UFO - aktivitet så forsvant det 20 mennesker i området.
Dersom det er sant så er det jo alvorlig!
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Bearchild »

Misforstå meg rett, jeg synes mye av dette er veldig spennende. :) Jeg blir bare litt utålmodig når det ikke skjer noe mer liksom.
Antall ord: 25
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av UFO »

LITT utolmodig - ja mildt sagt. Tenker litt på "The disclosure project" også. Det begynte så bra. Som jeg har skrevet før, hva skal til for å få hull på "byllen".
Jeg tenker sikkert som mange andre av oss - får jeg oppleve den store dagen mon tro ?
Om ikke, så får kanskje de av oss som ikke lever da vite det "på den andre siden" :wink:
Antall ord: 66
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Jeppski »

Som Mystical sier, de som holder på med slikt er karismatiske. De er selgere, og veldig flinke selgere også. Det burde jeg vite, jeg er en dårlig selger. De har noe å tjene på å servere alt dette pølsevevet, og da bruker de jo sin gudegitte gave, selgergenet, på å tjene det de kan.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Bearchild »

Jeppski skrev:Som Mystical sier, de som holder på med slikt er karismatiske. De er selgere, og veldig flinke selgere også. Det burde jeg vite, jeg er en dårlig selger. De har noe å tjene på å servere alt dette pølsevevet, og da bruker de jo sin gudegitte gave, selgergenet, på å tjene det de kan.
Tja. Det finnes nok "både og" i disse kretsene også som med alt annet. Jeg har sett en god del youtubevideoer rundt disse temaene og har absolutt sett sånne som mer enn annet minner om bilselgere fra amerikanske reklamer. Skoleeksempler på selgere. Hawaiiskjorter og gullringer. :lol:

Men det er jo også mye som er av den stikk motsatte sorten. De jordnære og anonyme, og de som setter karriere og godt ry på spill ved å fortelle "røverhistorier". Så kan man selvsagt lure på om dette også bare er et spill for galleriet.. men da er man straks over i konspirasjonsavdelingen.

Det er mer enn nok å velge i for de som vil tro på noe. Fritt valg på øverste hylle for de som ikke vil tro på noe. Skulle man utelukke alt som blir frontet av idioter også hadde vi antagelig sittet i grottene våre og gnagd på kjøttbein fortsatt.
Antall ord: 208
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Mystical »

Diskusjonen utløste i alle fall en UFO - invasjon i min drøm i natt. Det var i drømmen stinnt av hjulformede ufoer på himmelen, slike skiver som snurrer rundt mens de beveger seg forover.
Og et par Aliens, kvinnelige, hadde steget av den ene og invaderte stedet vi var på som var i et gammeldags Samvirkelag. De (aliensene) så ut som vanlige mennesker med normale om enn litt gammeldagse klær, men de var omtrent 9 fot høye! Der sluttet drømmen. (Heldigvis, kanskje?):)

For dem som synes det er litt begivenhetsløst hos oss, så kan det kanskje være en trøst at jeg har hørt rykter om at "Independenceday" kommer med en oppfølger i løpet av året!
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av UFO »

Mystical skrev:Diskusjonen utløste i alle fall en UFO - invasjon i min drøm i natt. Det var i drømmen stinnt av hjulformede ufoer på himmelen, slike skiver som snurrer rundt mens de beveger seg forover.
Og et par Aliens, kvinnelige, hadde steget av den ene og invaderte stedet vi var på som var i et gammeldags Samvirkelag. De (aliensene) så ut som vanlige mennesker med normale om enn litt gammeldagse klær, men de var omtrent 9 fot høye! Der sluttet drømmen. (Heldigvis, kanskje?):)
Hørtes ut som en morsom drøm synes jeg da. Ser fram til det synet der når det skjer.
Masse "tallerkener" som sild i tønne på himmelen. Jeg vet ikke om de bruker klær disse aliens'ene,
men kanskje noen av de gjør det :)
Mystical skrev:For dem som synes det er litt begivenhetsløst hos oss, så kan det kanskje være en trøst at jeg har hørt rykter om at "Independenceday" kommer med en oppfølger i løpet av året!
Ja de må jo holde frykten ved like vettu.
Antall ord: 188
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystical
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 340
Startet: 08 Okt 2013 23:09
10
Har takket: 22 ganger
Blitt takket: 47 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Mystical »

ufo skrev:
Mystical skrev:Diskusjonen utløste i alle fall en UFO - invasjon i min drøm i natt. Det var i drømmen stinnt av hjulformede ufoer på himmelen, slike skiver som snurrer rundt mens de beveger seg forover.
Og et par Aliens, kvinnelige, hadde steget av den ene og invaderte stedet vi var på som var i et gammeldags Samvirkelag. De (aliensene) så ut som vanlige mennesker med normale om enn litt gammeldagse klær, men de var omtrent 9 fot høye! Der sluttet drømmen. (Heldigvis, kanskje?):)
Hørtes ut som en morsom drøm synes jeg da. Ser fram til det synet der når det skjer.
Masse "tallerkener" som sild i tønne på himmelen. Jeg vet ikke om de bruker klær disse aliens'ene,
men kanskje noen av de gjør det :)
Mystical skrev:For dem som synes det er litt begivenhetsløst hos oss, så kan det kanskje være en trøst at jeg har hørt rykter om at "Independenceday" kommer med en oppfølger i løpet av året!
Ja de må jo holde frykten ved like vettu.
Er du ikke enig i at slike Science fiction-filmer heller skaper et inntrykk av at Aliens og Ufoer kun er nettopp Science Fiction og ikke virkelig og slike ting dermed ikke er noe å være redd for?
Antall ord: 228

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av UFO »

Mystical skrev:Er du ikke enig i at slike Science fiction-filmer heller skaper et inntrykk av at Aliens og Ufoer kun er nettopp Science Fiction og ikke virkelig og slike ting dermed ikke er noe å være redd for?
Jo det kan hende du har rett i det, men jeg er ikke så sikker på det for egen del. Jeg tror de med slike filmer
skaper et "falsk flagg" - vi skal skremmes til å tro at OM det skjer, ja så er de fientlig innstilte.
Det kan være en baktanke med slike filmer. At folk ikke skal se det som science fiction, men heller at dette kommer til å skje og vi skal derfor støtte alle tiltak for å unngå kontakt :dontknow

"Nærkontakt av tredje grad og ET. De var jo ikke skremmende, det skal sies.
ET var jo spesiell ved at den rørte mange følelser. :mozilla_cry: Men, det var jo en barnefilm å regne, det kan man ikke regne "Independence day" som.
Antall ord: 163
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Ankh »

Blir sjokkert når jeg leser at andre skriver at "ingenting skjer". Da følger man ikke med. I min verden så skjer det ekstreme ting hele tiden. Ny samfunn dannes, mystiske etterretningsgrupper stormer dem, man involverer hells angels for å overbevise meningsmotstandere, anonymous angriper alternative og paranormale forum og grupper gjevnlig. Man produserer syntetisk liv, vektorvirus, utvikler felles bevistthet, vurderer moralpiller, og kvantefysikken raser av gårde. Hele verden er jo et sitrende spennende lynsjakkspill med fantastiske eksperimenter nesten ukentlig.
Oppi dette avdekker man den ene religiøse skatten etter den andre, skatter ihvertfall jeg har dradd for å oppleve, barrierer brytes overalt, og gamle forestillinger om liv og død viskes vekk.

At det ikke skjer noe akkurat der man selv befinner seg eller leser betyr ikke at det ikke er full gass rett rundt hjørnet. Vi lever ikke "som i en" scifi film. Vi lever I en scifi film nå, og det er fantastisk!!!
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Svartepus »

Ankh skrev:anonymous angriper alternative og paranormale forum og grupper gjevnlig.
Gjør de det? Har du noen eksempler?
Antall ord: 19
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: "Vi lever som i en sciencefictionfilm i årene fremover."

Innlegg av Asbjørn »

Svartepus skrev:
Ankh skrev:anonymous angriper alternative og paranormale forum og grupper gjevnlig.
Gjør de det? Har du noen eksempler?
Vi (paranormal) har også hatt slike angrep på forumet.
Både DDOS angrep, men også andre forsøk på hacking.

Ikke så ofte, men jeg vet med sikkerhet at etpar ganger vi har vært "nede" - så ...

A
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links