Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDerfor er FFM en bløff

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Jeg trur ikke du har så godt av å grave i hva og hvorfor.. Du får bare hodepine ](*,)
Trommemannen er ikke vrang syns jeg, det er det du som er som kaller ham slikt... Den som sier at andre er.... er ..... selv 8)
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Tenker på vranglære jeg... hehe fikk lyst til å putte ordet inn flere plasser i denne tråden...
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjest_3

Innlegg av gjest_3 »

Grunnen til at de klarsynte får inn mer info fra den avdøde kan jo være at de vil samarbeide. Det er nok verre å få inn info fra en drapsmann som lever og gjør alt for å skjule ugjerningen.
Bildene som kommer til en klarsynt kan være veldig vanskelig å tolke og krever utrolig mye trening.
Det kan jo nevnes at Deborah har drevet med selvutvikling i 20 år som kan forklare hvorfor hun tar inn bildene så fort.
Har gått SUM-kurs selv og vet hvor vanskelig det er å tolke bildene. Noen ganger er de ganske klare og andre ganger er det bare en masse symboler som må settes sammen.
Jeg tror ingen av de klarsynte i FFM bløffer. Grunnen til at det har vært så lite oppklaringer er nok mangel på håndfaste bevis.
Det er jo ikke for ingenting at politiet ville ha en privat samtale med Deborah etter siste program for å diskutere et samarbeid. Tror nok folk flest blir mer og mer åpne for alternative måter å løse ting på.
Er selv skeptisk og har først etter Silva Ultramind-kurset fått en dypere forståelse for hvordan det hele fungerer. Defor er jo også sterkere i troen.
Antall ord: 209

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjest_3

Innlegg av gjest_3 »

I den siste serien var det et debattprogram etter Aktuelt og været. Der sa hun at hun skulle i et privat møte med politiet dagen etter. Det virket som politiet ville ha dette innefor lukkede dører. Det er nok derfor resultatet av møtet ikke kom frem i media.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Det du sier om at Deborah Borgen samarbeider med politiet har vi ikke hørt noe om i media. Hm..hvorfor ikke det?

Forklaringen for det kan jo være for å beskytte henne... Kriminelle er stort sett skruppeløse mennesker som noen ganger går over lik for å nå målet sitt.. Hun ville vært i faresonen da antar jeg..
[-o<
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG skrev:
Det du sier om at Deborah Borgen samarbeider med politiet har vi ikke hørt noe om i media. Hm..hvorfor ikke det?

Forklaringen for det kan jo være for å beskytte henne... Kriminelle er stort sett skruppeløse mennesker som noen ganger går over lik for å nå målet sitt.. Hun ville vært i faresonen da antar jeg..
[-o<
Deborah er sikkert glad for at vi sier det høyt her :lol:
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Wiz2 skrev:
ToneG skrev:
Det du sier om at Deborah Borgen samarbeider med politiet har vi ikke hørt noe om i media. Hm..hvorfor ikke det?

Forklaringen for det kan jo være for å beskytte henne... Kriminelle er stort sett skruppeløse mennesker som noen ganger går over lik for å nå målet sitt.. Hun ville vært i faresonen da antar jeg..
[-o<
Deborah er sikkert glad for at vi sier det høyt her :lol:
Nå har ikke jeg hentet den informasjonen fra en kilde så det er bare anntagelser fra min side.. Men det er nok derfor slikt ikke blir skrevet om i media ja...
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Ja, det er jo så mange kjeltringer her som leser denne siden
Det tror jeg så gjerne :-)
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg synes det er greit at politiet ikke sier noe om hvem eller om de i det hele tatt bruker klarsynte. Politifolk som jobber med mafiavirsomhet etc står ikke akkurat på tv med fullt navn de heller!

Hvis noen kriminelle tar liv av en klarsynt vil det være kjempeironisk at den eneste som kan oppklare draper er død... :lol:
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

:roll: :lol: :-s ](*,)
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
noah 2
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 12 Mar 2005 16:01
19

Ok

Innlegg av noah 2 »

Da maa jeg bare begynne med aa si at her tar du ikke bare rimelig feil Wiz men , du har heller ingenting lurt aa komme med. Det er greit at man ikke forstaar at folk er klarsynte naar man ikke har opplevd noe som ligner selv! Men hvis du tror at det som ble filmet paa tv var all tiden klarsynte brukte paa mordene ,tar du feil gitt. Det tar dagesvis og mange timer. Du tror vel ikke at da du slo paa tv at da stilte de seg inn i 25 min og saa fant de ut av alt? Greit at du ikke forstaar men, hva har du inne her paa siden aa diskutere for da? Det er mye folk ikke forstaar og man kan ikke gi skylden paa dumhet fordi, men jeg faar faktisk en stygg tanke av og til om at mange ikke har evnen eller erfaringer til aa forstaa for mye av aandeverdnen. Og jeg skulle gjerne sett at alle kunne hatt i hvertfall et snev av erfaring, det unner jeg alle. Men det ser ikke ut til at alle skulle faa denne erfaringen og hvorfor vet ikke jeg.......
Antall ord: 193

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Re: Ok

Innlegg av ToneG »

noah 2 skrev:Da maa jeg bare begynne med aa si at her tar du ikke bare rimelig feil Wiz men , du har heller ingenting lurt aa komme med. Det er greit at man ikke forstaar at folk er klarsynte naar man ikke har opplevd noe som ligner selv! Men hvis du tror at det som ble filmet paa tv var all tiden klarsynte brukte paa mordene ,tar du feil gitt. Det tar dagesvis og mange timer. Du tror vel ikke at da du slo paa tv at da stilte de seg inn i 25 min og saa fant de ut av alt? Greit at du ikke forstaar men, hva har du inne her paa siden aa diskutere for da? Det er mye folk ikke forstaar og man kan ikke gi skylden paa dumhet fordi, men jeg faar faktisk en stygg tanke av og til om at mange ikke har evnen eller erfaringer til aa forstaa for mye av aandeverdnen. Og jeg skulle gjerne sett at alle kunne hatt i hvertfall et snev av erfaring, det unner jeg alle. Men det ser ikke ut til at alle skulle faa denne erfaringen og hvorfor vet ikke jeg.......
:roll: *nynner på en sang* :roll:
Antall ord: 200

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: Ok

Innlegg av BA. »

noah 2:

Kanskje du skal lese tråden før du kritiserer? :)
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg tør vedde masse på at jeg har mer erfaring en 95% av folka på dette forumet innen det meste!
Sist redigert av >wiz på 14 Mar 2005 21:27, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Mye arrogante mennesker her må jeg si!
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links