Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDerfor er FFM en bløff

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

ToneG skrev:De må jo selv stå til ansvar for hva de foretar seg.. Politiet asså.. Går de til auksjon uten å foretra seg undersøkelser først er det jo de som har driti på draget...
Hehe viser jo hvor tomme noen kan være i hodet isåfall...
Har ikke fått med meg at de gikk til auksjon jeg.. Fortell da
Altså...politiet legger kjepper i hjulene hvis de ikke handler på tips fra synske...hvis de gjør det uten å sjekke opp opplysningene de får fra de klarsynte så er de tomme i hodet??? Hvordan ligger da an med kredibiliteten til de klarsynte???????????
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

PS Tom... Det finnes falske medier, falske leger, falske regnskapsførere, falske pupper, falske negler.. *jeg lager dem* falske prester og falske hjelpere har jeg t.o.m hørt om.. hehe Jeg er sikker på at halve norge er falske... Fikk jeg muligheten til å gå de i sømmene kunne jeg sikkert lagt frem beviser.. De ville avslørt seg selv i mitt nærvær..
Jeg har alltid hatt den evnen :-)
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Tom_33 skrev:
ToneG skrev:De må jo selv stå til ansvar for hva de foretar seg.. Politiet asså.. Går de til auksjon uten å foretra seg undersøkelser først er det jo de som har driti på draget...
Hehe viser jo hvor tomme noen kan være i hodet isåfall...
Har ikke fått med meg at de gikk til auksjon jeg.. Fortell da
Altså...politiet legger kjepper i hjulene hvis de ikke handler på tips fra synske...hvis de gjør det uten å sjekke opp opplysningene de får fra de klarsynte så er de tomme i hodet??? Hvordan ligger da an med kredibiliteten til de klarsynte???????????
Jeg sa ikke det... jeg vet faktisk ikke hva slags auksjon det var snakk om så jeg bare antok.,. Spent på å høre hva Wiz2 sier jeg da
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Joda...sant det Tone. Kanskje ikke så rart at noen er litt skeptiske i såfall. Jeg for min del ser ikke på meg selv som skeptiker...ikke overfor fenomenene eller det spirituelle. Men når det gjelder mennesker er jeg skeptisk...jeg er en menneskeskeptiker!!! :lol:
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Tror det er alle slags folk i politiet også....ganske lavt snitt for å komme inn der...hvem som helst kan klare det, lissom....skummelt.
Det finnes både falske politimenn og kriminelle... hehe helt villt for det er helt sant..


Politimenn som samarbeider med kriminelle og omvendt..
Det er ikke alle som er den de utgir seg for nei...
Jeg kunne dratt denne langt, men lar den ligge *lattermild*
Sist redigert av ToneG på 14 Mar 2005 11:12, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Det var vel i forbindelse med opplysninger gitt av en klarsynt i FFM så vidt jeg husker at politiet aksjonerte mot, jeg tror hun var navngitt eller adresse eller noe, en kvinne og tauet henne inn. Opplysningene viste seg ikke å stemme og kvinnen følte seg naturligvis ikke noe særlig godt behandlet og polititet sjekker nok klarsyntheten bedre neste gang... ;-)
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Tom_33 skrev:Joda...sant det Tone. Kanskje ikke så rart at noen er litt skeptiske i såfall. Jeg for min del ser ikke på meg selv som skeptiker...ikke overfor fenomenene eller det spirituelle. Men når det gjelder mennesker er jeg skeptisk...jeg er en menneskeskeptiker!!! :lol:
Det har jeg alltid vært... Utrolig følsom på slikt...
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Lena Ranehag oppga et navn og politiet oppsøkte vedkommende. Det som aldri kom frem, var jo denne mannen som også var sett i sammenheng med vedkommende. Kanskje det var en link her, men i frykt for å gjøre mer skade, så lot politiet det ligge?
Antall ord: 46
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Tom_33 skrev:Det var vel i forbindelse med opplysninger gitt av en klarsynt i FFM så vidt jeg husker at politiet aksjonerte mot, jeg tror hun var navngitt eller adresse eller noe, en kvinne og tauet henne inn. Opplysningene viste seg ikke å stemme og kvinnen følte seg naturligvis ikke noe særlig godt behandlet og polititet sjekker nok klarsyntheten bedre neste gang... ;-)
Ingen kriminelle føler seg godt behandlet... Mange kriminelle som går fri pga bevisførselen også... Hørt om saker hvor politiet har vært så ivrige at de har ødelagt alt av beviser selv... Synd at en slik sak kom i FFM da :roll:
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Heia skrev:Lena Ranehag oppga et navn og politiet oppsøkte vedkommende. Det som aldri kom frem, var jo denne mannen som også var sett i sammenheng med vedkommende. Kanskje det var en link her, men i frykt for å gjøre mer skade, så lot politiet det ligge?
Nikker å sier meg enig... Slikt kan skje
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Hmmm...mente det var en kvinne jeg, sikkert forvekslet med at mediet var en kvinne... *s*
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Tom_33 skrev:Hmmm...mente det var en kvinne jeg, sikkert forvekslet med at mediet var en kvinne... *s*
Kunne jo hende at mannen brukte bilen hennes? Hmmm
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Heia skrev:Lena Ranehag oppga et navn og politiet oppsøkte vedkommende. Det som aldri kom frem, var jo denne mannen som også var sett i sammenheng med vedkommende. Kanskje det var en link her, men i frykt for å gjøre mer skade, så lot politiet det ligge?
Hvis det "aldri kom frem"....hvordan vet du det da?? *s*
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Tom_33 skrev:
Heia skrev:Lena Ranehag oppga et navn og politiet oppsøkte vedkommende. Det som aldri kom frem, var jo denne mannen som også var sett i sammenheng med vedkommende. Kanskje det var en link her, men i frykt for å gjøre mer skade, så lot politiet det ligge?
Hvis det "aldri kom frem"....hvordan vet du det da?? *s*
Den andre klarsynte så en mann. Lena så en kvinne....
Antall ord: 72
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

jovian skrev:
ToneG skrev:Jeg har aldri vært mere uenig med noen her inne enn jeg er nå Wiz2...
:shock:
Hei ToneG, hvordan kan du være uenig i "fakta" ??

Arbeidet med klarsynte i FFM har ikke løst en eneste sak, og det har heller ikke kommet frem ny informasjon, og da mener jeg NY INFORASJON som har blitt brukt til fremskritt i sakene.. Det har kommet frem masse informasjon, sånt som "Jeg ser det har med penga å gjøre" - men hva hjelper det? Det jeg lurer på, hvordan kan du være uenig, når det Wiz2 sier, faktisk er riktig?? Wiz2 sier ikke at klarsynet er en bløff, han sier heller at FFM-programmet/konseptet er verdiløst, når vi ser rent statistisk på det.
Om du har lest tråden så har du sett hvor jeg har vært uenig :)
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links