Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDerfor er FFM en bløff

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Man kan kanskje ikke ta feil av den indre stemmen, dersom du vet at det er din indre stemme du hører :lol:
Antall ord: 22
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Wiz2 skrev:Ja, etter mye erfaring så vet jeg at FFM IKKE er ekte!
Å den indre stemmen kan vel ikke ta feil eller. I allefall ikke det jeg har lest på kurssiden til silvautramind!
Har jeg forstått det riktig når du sier at vi har feil og at du har rett angående FFM, p.g.a. en magefølelse.
Kan ikke vi som mener at det ikker er bløff bare fortsette med den tanken da????
Om du har andre meninger, så kan ikke du prøve å få alle til å tenke det samme som deg. Jeg har i alle fall ikke samme synspunkt som deg. Jeg blir ikke mindre glad om du kommer med dine meninger, men når du kjører på og sier at vi har feil fordi at vi ikke har bevis, ja da blir jeg mindre glad.
Respekter andre du også. Trodde du hadde skjønt det der.
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja, du mener jeg har feil, men du kan ikke forklare hvorfor. Det er faktisk gjennomgangstonen på dette forumet!

Jeg føler at jeg har større grunnlag for å si at det er bløff enn dere har for at det er ekte.

Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre tror, men det provoserer meg at folk tror på 100 ting, men aldri kan forklare hvorfor de tror!
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

Det jeg trur jeg vet, vet jeg er rettere enn det jeg vet at du trur er rett.....

Slik diskuteres det her inne... :shock:

Om jeg sa at jeg trur og mener at alle jenter er sterkere en gutter...., hvor forfriskende hadde det det vært om noen kom inn å sa: jasså så du mener det du? Hvor interresant da, jeg trur ikke det jeg men.., fordi jeg mener det slik jeg. Hvordan kom du fram til dit synspunkt?? jasså...sier du det ja..ja vi er vel uenige der da, men spennede å høre at noen har en annen mening :)

Hehe, VELDIG høflig den der da men..man kan jo prøve å skjønne at innen de fleste områdene som blir diskutert her inne, så er det svært få sikre svar og bevis, ergo så kan man ta til seg synspunkt som er stikk motsatt sine egne og kanskje komme litt lengre i sin egen forståelse av "saken". Istedet for å være her brennsikker på at ens egen teori er den eneste og den rette, og vil fortsette å tru dette inntil det motsatte er bevist.....
Antall ord: 189
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links