Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDerfor er FFM en bløff

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

>wiz

Innlegg av >wiz »

Tom_33 skrev:Ang. kurs og medier osv...hva er denne trangen til å skulle bli "ledet" inn i sin egen "åndelighet"??
Bra spørsmål Tom. Men hvor stiller du deg i denne debatten?
Sist redigert av >wiz på 14 Mar 2005 10:51, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Tom_33 skrev:Ang. kurs og medier osv...hva er denne trangen til å skulle bli "ledet" inn i sin egen "åndelighet"??
Det er vel vannmannens tidsalder?

New Age har tatt helt av, vi blir jo påvirket i hue og r**a, ikkesant?
Antall ord: 43
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Nei sefølgelig kan man ta penger for å holde kurs, men det er helt opplagt at det er økonomisk nyttig å si at ALLE kan bli synske. Det er bare et triks for få flere deltagere ergo mer penger. Og Deborah Borgen vet det, hun har tross alt en Bachelorgrad i marketsføring fra BI!
Da vil jeg påstå at utdannelsen kom til nytte... Hun har ikke slitt på skolebenken forgjeves :) Det unner jeg henne virkelig også..
Derimot kvakksalvere som lurer til seg penger er noe annet... Slik jeg har forstått det så er kursene til Deborah nyttige for folk flest...

Jeg kjenner flere synske og vet at det tar ekstremt lang tid å utvikle evner uansett hva det dreier seg om. Jeg tror tvnorge forer de klarsynte med info slik at programmet blir mer interessant. Hadde ikke de klarsynte visst mye på forhåns så ville de ikke kommet med noen ting.

Kan du forklare hvorfor de ikke klarer å komme med mer konkrete opplysninger når det dreier seg om de avgjørende spørsmålene?
Jeg er ikke synsk, ikke ennå iallefall... Men kanalene er i ferd med å åpne seg.. Gidder ikke gå nærmere inn på det her, men jeg kan si at venninnen min har blitt sjokkert et par ganger på hva jeg kan tune inn og få informasjon om.. Ting jeg ikke vet som jeg ser.. Tar ikke lange sekundene å få slik informasjon heller.. Bare sånn at det er nevnt.. Jeg har ikke tatt kurs heller.. Men vurderer å ta et for å lære av de som har erfaring..

Tenk deg hvor farlig det kan være for de synske om de kom med informasjon som kan avsløre gjerningsmannen da! Huff har du tenkt at det kan være en viss risiko å avsløre en ustabil morder.. Bare sånn for å sette det på¨spissen..
Før så brant de heksene.. Nå ville de blitt skutt... :roll:
Antall ord: 322

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Tom_33 skrev:Ang. kurs og medier osv...hva er denne trangen til å skulle bli "ledet" inn i sin egen "åndelighet"?? ...og i tillegg betlae stooore penger for det?? ;-)
Jeg har aldri hatt noen trang til å bli ledet inn i Åndeverdenen.. Åndeverdenen dro meg inn dit alikevel..
Hender det også skjer ;-)
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja, det er risikabelt, men siden ingen av dem er drept så blir de ikke ansett som en trussel :lol:

Tro meg, jeg vet det finnes synske. Jeg sier bare at de i FFM ikke er det!
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Wiz2 skrev:
Tom_33 skrev:Ang. kurs og medier osv...hva er denne trangen til å skulle bli "ledet" inn i sin egen "åndelighet"??
Bra spørsmål Tom. Men hvor stiller du deg i denne debatten?
Jeg mener personlig at 90% av de profesjonelle mediene er "falske"...rett og slett, men dette er min MENING. Jeg mener videre at ingen kan kjenne ens egen sjel/ånd bedre enn en selv eller ha bedre mulighet til å utforske den. Og når man i tillegg skal tjene store penger på fjaset så opprører det meg ærlig talt...
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

ToneG skrev:
Tom_33 skrev:Ang. kurs og medier osv...hva er denne trangen til å skulle bli "ledet" inn i sin egen "åndelighet"?? ...og i tillegg betlae stooore penger for det?? ;-)
Jeg har aldri hatt noen trang til å bli ledet inn i Åndeverdenen.. Åndeverdenen dro meg inn dit alikevel..
Hender det også skjer ;-)
Joda Tone...din situasjon er litt utenom det vanlige da... *s*
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Helt ærlig tror jeg at folk er lei av det overflatiske og stressa samfunnet vi lever i og ønsker å finne seg et fristed i seg selv, der en kan være seg selv- ikke alle de andre rollene som spiller i løpet av en dag i møte med alle mulige slags mennesker...... :roll:

(Dette var svar til Toms åndelig søketrang)
Sist redigert av Hecate på 14 Mar 2005 10:57, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 62
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Wiz2 skrev:Ja, det er risikabelt, men siden ingen av dem er drept så blir de ikke ansett som en trussel :lol:

Tro meg, jeg vet det finnes synske. Jeg sier bare at de i FFM ikke er det!
Det er et underholdningsprogram! Hva kan man vente seg av det da? Særlig i et potetland som Norge.. Politiet er vel ikke veldig samarbeidsvillige heller... hehe her kommer det noen å bruker 2 minutter på å tune inn det de har brukt 2 mnd å finne ut av... De tar nok heller på seg skylapper å legger saken nederst i bunken.. Kan tenkes at politet er så smålige ja..
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Tom_33 skrev:
Wiz2 skrev:
Tom_33 skrev:Ang. kurs og medier osv...hva er denne trangen til å skulle bli "ledet" inn i sin egen "åndelighet"??
Bra spørsmål Tom. Men hvor stiller du deg i denne debatten?
Jeg mener personlig at 90% av de profesjonelle mediene er "falske"...rett og slett, men dette er min MENING. Jeg mener videre at ingen kan kjenne ens egen sjel/ånd bedre enn en selv eller ha bedre mulighet til å utforske den. Og når man i tillegg skal tjene store penger på fjaset så opprører det meg ærlig talt...

Kanskje det er meningen at du skal være opprørt? :lol:
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Tom_33 skrev:
Wiz2 skrev:
Tom_33 skrev:Ang. kurs og medier osv...hva er denne trangen til å skulle bli "ledet" inn i sin egen "åndelighet"??
Bra spørsmål Tom. Men hvor stiller du deg i denne debatten?
Jeg mener personlig at 90% av de profesjonelle mediene er "falske"...rett og slett, men dette er min MENING. Jeg mener videre at ingen kan kjenne ens egen sjel/ånd bedre enn en selv eller ha bedre mulighet til å utforske den. Og når man i tillegg skal tjene store penger på fjaset så opprører det meg ærlig talt...
Ta ikke alle under samme kam da... Bruk intisjonen din til å plukke ut det som er seriøst... Du har den du også :)
Det er viktig å samarbeide med den indre stemmen sin...
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG skrev:
Wiz2 skrev:Ja, det er risikabelt, men siden ingen av dem er drept så blir de ikke ansett som en trussel :lol:

Tro meg, jeg vet det finnes synske. Jeg sier bare at de i FFM ikke er det!
Det er et underholdningsprogram! Hva kan man vente seg av det da? Særlig i et potetland som Norge.. Politiet er vel ikke veldig samarbeidsvillige heller... hehe her kommer det noen å bruker 2 minutter på å tune inn det de har brukt 2 mnd å finne ut av... De tar nok heller på seg skylapper å legger saken nederst i bunken.. Kan tenkes at politet er så smålige ja..
Ja så det er politiet som er problemet. Kan du forklare hvorfor politiet da gikk til aksjon den ene gangen de fikk noe konkret. Da sa politiet at vi tar imot ALLE tips inkludert fra synske.
Tipper de angrer nå, men det viser at de tar de klarsynte på alvor.

Men er det ikke slik at de klarsynte skal bevise sine evner først?
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Wiz2 skrev:
Tom_33 skrev:
Wiz2 skrev:
Tom_33 skrev:Ang. kurs og medier osv...hva er denne trangen til å skulle bli "ledet" inn i sin egen "åndelighet"??
Bra spørsmål Tom. Men hvor stiller du deg i denne debatten?
Jeg mener personlig at 90% av de profesjonelle mediene er "falske"...rett og slett, men dette er min MENING. Jeg mener videre at ingen kan kjenne ens egen sjel/ånd bedre enn en selv eller ha bedre mulighet til å utforske den. Og når man i tillegg skal tjene store penger på fjaset så opprører det meg ærlig talt...

Kanskje det er meningen at du skal være opprørt? :lol:
Ja...trodde ikke jeg hadde evnen jeg... ;-)
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

De må jo selv stå til ansvar for hva de foretar seg.. Politiet asså.. Går de til auksjon uten å foretra seg undersøkelser først er det jo de som har driti på draget...
Hehe viser jo hvor tomme noen kan være i hodet isåfall...
Har ikke fått med meg at de gikk til auksjon jeg.. Fortell da
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

[quote="ToneG] hehe her kommer det noen å bruker 2 minutter på å tune inn det de har brukt 2 mnd å finne ut av... De tar nok heller på seg skylapper å legger saken nederst i bunken.. Kan tenkes at politet er så smålige ja..[/quote]


Litt artig det der....gått til psykolog i tre år, jeg.....det vi har brukt tre år på å komme frem til ble forløst av min healer på tre timer!!!

Tror det er alle slags folk i politiet også....ganske lavt snitt for å komme inn der...hvem som helst kan klare det, lissom....skummelt.
Antall ord: 99
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links