Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDerfor er FFM en bløff

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Atmi

Innlegg av Atmi »

Wiz2 skrev: De seriøse innen det alternativet blir tvunget til å holde seg i skjul med undergrunnsvirksomhet!

Det er da absolutt og selvfølgelig ikke riktig. Men. De har nok fått et problem som gjør at de blir nødt til å bevise sine evner. Men dersom de virkelig er seriøse og kan, da trenger de overhode ikke holde seg i skjul. Det er bare til å eks - når de ser fornemmelse for mord, da kan de jo bare skrive inn sannheten. Og det vil fort vise seg at det var de som kunne og ikke de som er med i programmet.

Noen ganger er det enkleste det beste. Ingen grunn til å gå under jorden.

Reiki
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Heia skrev:
Wiz2 skrev:Jeg er den smarteste på hele forumet her inne. Ingen her kan komme opp mot mitt nivå. Dere er neandertalere hele gjengen 8)

Har du begynt å spise sopp du også nå! :shock:
Husker Zant..han spiste mye sopp...virket bra for han!! ;-)
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

jovian skrev:
Wiz2 skrev:
ToneG skrev:
Wiz2 skrev:Slutt å lat som a Tone! Du er lett gjennomskuelig!

Det er lov å snakke om personer her inne. Tror du har problemer med å forstå nyanser! Det finnesmer enn rett og galt her inne!

Hvordan skal du kunne gjennomskue meg da? Jeg slipper deg ikke til :)
*smiler* Jeg har ikke problemer med å forstå noe her egentlig... Jo hvorfor skal folk være så negative hele tiden... Det forstår jeg ikke så godt egentlig... Kunne du tatt deg tid til og forklare det for meg?

Jeg er negativ til konsepter som FFM av den enkle grunn av de ødelegger for alle seriøse. Jeg er sjøl med i en coven med masse dyktige mennesker. De seriøse innen det alternativet blir tvunget til å holde seg i skjul med undergrunnsvirksomhet!
Ok... i så fall, kan du forklare meg hvor de befinnerr seg, de synske som kan løse drapsgåter. Hvem er disse seriøse du snakker om, som kan løse drapsgåter..
Om de faktisk kan løse drapsgåter er umulig å si siden det aldri har vært prøvd på akkurat sammen måte. Men sjansen er ekstremt stor for at de ville gjort en mye bedre jobb enn det som har blitt prestert!

Det finnes mange som holder på meg seanser o.l som ikke er kjent...Miljøer som møtes innimellom til seanser noe ala det som kommer til å skje i spiret!
Antall ord: 245

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Kramer73 skrev:
fjottemor skrev:Marion stoler jeg også på! Men over til FFM. Min mor er temmelig mye inni det miljøet der...gitt ut bok m.m. Ettertraktet medium vil jeg tro. Hun kjenner noen som var med i det programmet helt personlig. Denne personen var temmelig forbannet fordi en av de andre synske hadde fått "mye mer opplysninger" enn henne...opplysninger vi ikke visste at de har fått! Misunnelse og juks! Jeg hadde også tro på det inntil jeg en kveld spurte mamma om ikke vi skulle se dette sammen. Da fortalte hun meg det hun vet og at hun ikke trodde NOENVERDENS ting på det. Hun som mamma kjenner er reell nok, men hun var altså med på dette jukset og da mister jeg respekten for henne med en gang! Så sorry. Det KAN jo være at denne dama lyver til min mamma, men mamma lyver ikke for meg..så det så... :?
Ok, om hun som mor din kjenner snakker sant så er det jo veldig kynisk at noen fikk mer info og andre ikke fikk noe særlig info. Det er jo ekstrem forskjellsbehandling. Men det kan jo hende at hun som mor din kjenner også snakker tull. Men,men...det er jo greit å være åpen for at FFM har uheldige sider og vinklinger. At TV-bransjen er kynisk på mange områder stemmer jo, men om det er så kynisk som det blir fremstilt av hun som kjenner moren din så er jeg faktisk også jævlig forbanna på hele TV Norge og de som er bak slike konsepter. Men det er godt å vite at det finnes noen seriøse medium som Marion D. Jeans, som jeg personlig har møtt og vært på kurs hos. Mens at en skal være obs på andre medium som er med på diverse tv-program.

Wiz2 jeg er faktisk glad for at du tok dette opp. Det har kommet opp interessante opplysninger som også gjør at jeg er mer negativ til FFM og sånt. Nå har jo Marion D Jeans også sagt noe rundt dette, men jeg trodde ikke det var så kynisk. Så igjen, Wiz2 - takk for at du tok dette opp! 8)
Unnskyld meg...var det ikke en del av dere som forsvarte FFM med "rykter" om at politiet skjuler ting nederst i bunken, at media dekker over og at de redigerer programmet i biter...og så kritiserer DERE noen for å tro sin egen mor og dennes bekjente???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Antall ord: 419

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Beklager valget av sitat Kramer...måtte bare plukke ut et i en laaaang tråd.... :lol:
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg synes denne tråden er et prakteksemplar på dobbelmoral og trangsynthet....Skal jeg være helt ærlig

Enkelte her går så langt i å forsvare fornemmelse for mord at jeg får følelsen av å snakke med noen fra Jehovas Vitner e.l
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Stå på du Wiz...rot litt i grumset... :lol:
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Reiki skrev:
Wiz2 skrev: De seriøse innen det alternativet blir tvunget til å holde seg i skjul med undergrunnsvirksomhet!

Det er da absolutt og selvfølgelig ikke riktig. Men. De har nok fått et problem som gjør at de blir nødt til å bevise sine evner. Men dersom de virkelig er seriøse og kan, da trenger de overhode ikke holde seg i skjul. Det er bare til å eks - når de ser fornemmelse for mord, da kan de jo bare skrive inn sannheten. Og det vil fort vise seg at det var de som kunne og ikke de som er med i programmet.

Noen ganger er det enkleste det beste. Ingen grunn til å gå under jorden.

Reiki
hmmm....må tenke litt på den!
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Religion synes å passe aller best for den forskremte og trangsynte..
Helt alvorlig talt... Jeg leste det på nettet :lol: :lol:
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

Penger ER roten til alt vondt...også innen film og fjernsyn.. :lol:
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

*Kremt 8) *
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tom_33

Innlegg av Tom_33 »

...så lenge det ikke er pengene mine da...
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Jeg har igrunnen mye morro av det egentlig:-)
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Jeg så i ettertid at jeg leste feil... Det var etter at jeg hadde kranglet med dem om å fjerne navnet til en dame.. Syns det blir så feil å henge ut mennesker egentlig...
HAr du bestemt deg for å pirke i alt jeg skriver forresten?
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG brøyter seg inn på et forum med 1700 medlemmer; Her bestemmer jeg! Hva har jeg sagt om sånne ting. Admin skjerp deg, jeg ser du er på forumet, slett den tråden!
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links