Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserDerfor er FFM en bløff

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Wiz2 skrev:Jeg er den smarteste på hele forumet her inne. Ingen her kan komme opp mot mitt nivå. Dere er neandertalere hele gjengen 8)

Har du begynt å spise sopp du også nå! :shock:
Antall ord: 32
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjest_3

Innlegg av gjest_3 »

fjottemor skrev:Aner jeg en liten ironi her ToneG? Er det fordi noen arresterer et program du synes å ha stor tiltro til? Jeg kan ikke noe for at jeg sitter på informasjon som de fleste ikke har, og når debatten kom opp så kunne jeg ikke dy meg og komme med det jeg vet. Man kan ikke navngi noen så jeg kan jo ikke bevise det jeg vet da... Men det er ingen som hindrer deg i å fortsette å ha blind tro på FFM, jeg har i alle fall mista troen helt på det konseptet etter at jeg fikk tilgang på den infoen jeg har.

Og om det ikke var ironisk ment så JA vær mot andre som du vil bli behandlet selv...Johoo, smil og vær glad! :D
Hei fjottemor. Kan du ikke legge frem den informasjonen de fleste ikke har så kanskje diskusjonen kan ta en seriøs vending?
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Stoler ikke på sladder å baksnakking jeg... En mor kan også vri sannheten vil jeg tro.. Det er alltid flere sider av en sak!
Baksnakking fører ikke noe godt med seg uansett...
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Wiz2 skrev:Endelig noen oppegående mennesker!

TAKK fjottemor

Slik jeg har forstått det så er det bare de som er enige med deg som er oppegående... hehe


Lykke til
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Kramer73 skrev:Jeg kjenner litt til mora til hun Fjottemor og har positive erfaringer fra henne ang kanaliseringer om meg selv - mye hun traff på som bare jeg kan vite om. Verden er ikke stor. Men nå skal Fjottemor få si om hun ønsker å si noe om hennes mor eller ikke. Så det gjør at jeg har endret litt syn på FFM. tv-bransjen er mer kynisk enn jeg trodde... :shock:

Du må ikke tro på alt du hører!!!! Gosj asså... Alle mennesker har forskjellige måter å tolke sannheten på
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG skrev:
Wiz2 skrev:Endelig noen oppegående mennesker!

TAKK fjottemor

Slik jeg har forstått det så er det bare de som er enige med deg som er oppegående... hehe


Lykke til
Neida, Kramer, Reiki og mange andre er smarte folk! 8)
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Det er alltig greit å ha på seg kritiske briller.. Men alikevel.. trenger du å bekymre deg over det etter at programmet er ferdig da?
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Åndenes makt derimot har jeg større tiltro til. Marion D Jeans har jeg den største respekt for. Det samme kan jeg si om flere av de andre!

Graham Bishop ble jeg skeptisk til etter demoen i oslo. Men han har en fin personlighet.



Vil bare si til alle som har blitt litt sinna på meg i denne tråden at jeg kjenner utelukkende mennesker som er innen det åndelige enten som healere eller medier. Og verden er ikke stor for å si det sånn.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Fy faen asså!!!!!!! Er det mulig!
Må¨jeg mate det inn med teskje tro? Slutt å navngi mennesker her inne! Jeg hadde blitt rimelig forbanna om mitt navn ble brukt på internett.. Arrgh


Om du har så mye oppi hue så er det vel ikke så vanskelig å la det være vel! ?
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG skrev:Det er alltig greit å ha på seg kritiske briller.. Men alikevel.. trenger du å bekymre deg over det etter at programmet er ferdig da?

Egentlig er det veldig viktig. Mange mennesker har store forhåpninger til klarsynte og det hviler er stort ansvar på dem. Vi har alle hørt historier om mennesker som har kommet seg ut av narkotikaavhengighet pga kristendommen. Fordelen med bibelen er at det er som den er. Uforandelig.

Slik er de ikke i "vår bransje"! De klarsynte skal ikke bare oppklare drap, men de gir også håp. De sier høyt at de snakker om avdøde ånder og det er sefølgelig en kjempetrøst for familien og pårørende. Å vite at det er noe der for oss etter døden kan være alfa omega i visse livssitusasjoner.

Når de samme menneskene blir tatt for juks( hvis de blir det, eller har gjort det) så er det er voldsomt slag i ansiktet på de pårørende.

Jeg er sikker på at de aller aller fleste innen det åndelige dannet seg sine første meninger og tro på hva kjente medier forteller.

Man skal kunne stole på hverandre innen dette. Løgn er en kjempestor uting og ingenting provoserer meg mer enn mennesker som utnytter andre, spesielt på dette området!

Hvis man utnytter gamle og syke mennesker så blir det uglesett av resten av samfunnet. Man skal ikke sparke de svakeste som ligger nede.
Pårørende etter mord ligger mentalt på bakken. Det samme gjør mange som oppsøker medier, healere og spådamer.
Antall ord: 269

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG skrev:Fy faen asså!!!!!!! Er det mulig!
Må¨jeg mate det inn med teskje tro? Slutt å navngi mennesker her inne! Jeg hadde blitt rimelig forbanna om mitt navn ble brukt på internett.. Arrgh


Om du har så mye oppi hue så er det vel ikke så vanskelig å la det være vel! ?

HALLO! Er du tett i pappen. Jeg uttaler med om en åndelig prestasjon til et verdenskjent medium. Demoen til GB ble annonsert på paranormal og alle andre alternative forum. Er det mulig. Blondiner altså....
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Ja blondiner... jeg er heldigvis langt fra blond :)

Du er ganske blond da hehe men det er jo kledelig..
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Slutt å lat som a Tone! Du er lett gjennomskuelig!

Det er lov å snakke om personer her inne. Tror du har problemer med å forstå nyanser! Det finnesmer enn rett og galt her inne!
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Wiz2 skrev:Slutt å lat som a Tone! Du er lett gjennomskuelig!

Det er lov å snakke om personer her inne. Tror du har problemer med å forstå nyanser! Det finnesmer enn rett og galt her inne!

Hvordan skal du kunne gjennomskue meg da? Jeg slipper deg ikke til :)
*smiler* Jeg har ikke problemer med å forstå noe her egentlig... Jo hvorfor skal folk være så negative hele tiden... Det forstår jeg ikke så godt egentlig... Kunne du tatt deg tid til og forklare det for meg?
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG skrev:
Wiz2 skrev:Slutt å lat som a Tone! Du er lett gjennomskuelig!

Det er lov å snakke om personer her inne. Tror du har problemer med å forstå nyanser! Det finnesmer enn rett og galt her inne!

Hvordan skal du kunne gjennomskue meg da? Jeg slipper deg ikke til :)
*smiler* Jeg har ikke problemer med å forstå noe her egentlig... Jo hvorfor skal folk være så negative hele tiden... Det forstår jeg ikke så godt egentlig... Kunne du tatt deg tid til og forklare det for meg?

Jeg er negativ til konsepter som FFM av den enkle grunn av de ødelegger for alle seriøse. Jeg er sjøl med i en coven med masse dyktige mennesker. De seriøse innen det alternativet blir tvunget til å holde seg i skjul med undergrunnsvirksomhet!

Altså FFM er ikke ødeleggende i seg sjøl, men et slikt program bør være laget AV synske, MED synske uten å tenke på profitt. Programmet burde vært tilpasset den enkelte synske sitt behov. Den burde kun vist program der de synske kommer frem til noe. Og kun etterforsket saker der man hadde fått et ønske fra familien.

Reklamen for programmet burde vært tonet ned...
Meninga med programmet skulle vært å hjelpe pårørende, selv om det medførte er gørr kjedelig program uten seertall!
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links