Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderElektrisiteten kødder seg. Er det "noe"?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Gullet94
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 22
Startet: 05 Jun 2010 19:57
13

Elektrisiteten kødder seg. Er det "noe"?

Innlegg av Gullet94 »

Okei, dette handler sikkert bare om dårlig elektrisitet på rommet mitt, men uansett.....
Nå nettopp, så slo pcen min seg av 3 ganger. Batteriet på pcen funker ikke, så jeg må ha laderen i hele tiden. Pce har sto helt i ro på bordet siden jeg så på film. Ingen lader var ute. Jeg sjekket stikkontakten, og laderen var bare halveis inni, jeg tok laderen ut og stakk den i den andre stikkontakten. Bare sånn forsikkerhetsskyld. Satt meg for å se på film igjen, så skjer det samme igjen. 2 ganger. Slo på lyset (husker ikke hvorfor), men da lyste det plutselig blått fra ene lyspæren og den gikk.

Jada, sikkert bare elektrisiteten. Men det rare er at jeg i gårnatt gikk for å legge meg. Var trøtt da jeg la meg, og fikk aldri sove. Noe som er unormalt meg. Men så kom jeg på hvorfor. De få dagene jeg ligger våken lenge, så vet jeg ofte at det er fordi jeg tenker på noe. Gjerne noe som ligger i bakhodet, og som jeg ikke helt får frem. Men til slutt kom jeg på det, og fant ut det var fordi jeg ikke har batterier i brannalarmen min. Jeg tenkte en del på dette, men gjorde ikke noe med det. Men følte meg likevel litt urolig. Sovnet til slutt da.

Ja, og så skjer alt dette med elektrisiteten i dag da. Og etter det så tok jeg faktisk batterier i alarmen. Elektrisiteten har ikke køddet seg etter det. Skal fortsette å se film nå, så får se om noe skjer igjen eller ikke...

Men man hører jo om at elektrisitet kan svikte dersom det "er noe der". Hva tror dere?
Antall ord: 290

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gullet94
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 22
Startet: 05 Jun 2010 19:57
13

Re: Elektrisiteten kødder seg. Er det "noe"?

Innlegg av Gullet94 »

Nå klikket mobilen og...Hang seg helt opp. *oppgitt*
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2818
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Elektrisiteten kødder seg. Er det "noe"?

Innlegg av Terra »

Åndelig aktivitet, også hjelpere og dine egen energier, kan faktisk slå ut på det elektriske så du kan være inne på noe her. Særlig i perioder hvor en tenker mye og har mye som skjer rundt en og i hodet og tankene kan det sterke energifeltet vi har i oss påvirke omgivelsene og strømmen. Det er i alle fall min egen erfaring.

Høres jo nesten ut som du ble minnet på at du skulle sette i batteriet i røykvarsleren...

(Og et lite ps. hvis viften på bærbar pc har gått i stykker kan pc' en bare slå seg av automatisk når den blir varm. Har en sånn gammel bærbar jeg og fant ut til slutt at det ikke var batteriet men viften som var gåen. La en bok e.l. under for å få luft under pc' en og da virker den fordi den ikke blir varm).
Antall ord: 158
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gullet94
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 22
Startet: 05 Jun 2010 19:57
13

Re: Elektrisiteten kødder seg. Er det "noe"?

Innlegg av Gullet94 »

Terra skrev:Åndelig aktivitet, også hjelpere og dine egen energier, kan faktisk slå ut på det elektriske så du kan være inne på noe her. Særlig i perioder hvor en tenker mye og har mye som skjer rundt en og i hodet og tankene kan det sterke energifeltet vi har i oss påvirke omgivelsene og strømmen. Det er i alle fall min egen erfaring.

Høres jo nesten ut som du ble minnet på at du skulle sette i batteriet i røykvarsleren...

(Og et lite ps. hvis viften på bærbar pc har gått i stykker kan pc' en bare slå seg av automatisk når den blir varm. Har en sånn gammel bærbar jeg og fant ut til slutt at det ikke var batteriet men viften som var gåen. La en bok e.l. under for å få luft under pc' en og da virker den fordi den ikke blir varm).
Det var det jeg også tenke på....Men takk for litt pc-hjelp også! Tror jeg uansett må få levert den inn, men rart at alt dette skjedde samtidig.
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2818
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1500 ganger
Blitt takket: 1121 ganger
Kjønn:

Re: Elektrisiteten kødder seg. Er det "noe"?

Innlegg av Terra »

Ja, men sånn er det ofte. Husker både støvsuger, bærbart musikkanlegg og diverse annet røk hos meg for mange år siden. Alt på en gang. Så var det stille lenge...
Antall ord: 35
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Elektrisiteten kødder seg. Er det "noe"?

Innlegg av g.r.y »

Her var det ei med en rimelig traumatisk opplevelse av å bli stemplet sinnsyk, og derav bli lukket inne og holdt innesperret i et kott.. Etter denne oppdagelsen, ble dørene dit inn holdt åpne, og i denne perioden, -før vi fikk en som kunne vise vei over til "den andre siden", var det nærmest for unntakstilstand å regne hva angikk det elektriske. Lyspærer & lysrør gikk over en lav sko, ovner slo seg av/på etter eget forgodtbefinnende mm.
Etter overgangen har det gått tilbake til normalen igjen, -til tross for at hun tar seg en tur innom for å "hilse på" nå & da :)
Antall ord: 106
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links