I det siste nå har jeg blitt veldig opptatt av astral projeksjon, og har sitti og lest litt her og der. Istad bestemte jeg meg for å prøve litt for første gang, og sjøl om jeg ikke var i nærheten engang (av en ordentlig projeksjon slik folk beskriver det), så hadde jeg faktisk et lite aha-øyeblikk på rundt 15-20 sekunder!
Jeg lå i senga og hørte på rolig musikk uten så mye synging, og prøvde å fokusere på musikken og sangen med alle lydene i tillegg til hvordan min egen kropp og pust kjentes ut.
Jeg blei litt søvnig etterhvert, men sovna ikke. Men plutselig etter noen sanger så blei jeg brått veldig varm i kroppen, det prikka litt her og der, og det var som om lydene i musikken slo inn mot meg som elektriske bølger! Kjentes også ut som om kroppen min løfta seg bittelitt. Ikke mye, men bare en anelse (eller to)

Jeg prøvde å komme inn i samme sinnsstemning, men uten hell.
Jeg er jo som sagt helt grønn her, så jeg spør dere med erfaring om dette emnet: Dette var jo ikke rare greiene å komme med, men allikevel.. Var jeg inne på noe her? Har dere noen tips til en nybegynner?