Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVar noe som fløy forbi øynene mine i går kveld

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Prismia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 09 Aug 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): skreppe
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Var noe som fløy forbi øynene mine i går kveld

Innlegg av Prismia »

Hadde en rar opplevelse i går kveld. Jeg satt ved pcen og plutselig fløy det noe forbi øynene mine, det kom fra min høyre siden og fløy forbi mot venstre. Det var svart/mørkt og dekket nesten hele synsfeltet når det fløy forbi, jeg kunne bare se utenfor "tingen" under den, om dere skjønner. Jeg skjønner ikke hva det var! Aldri opplevd noe sånt før. Noen som har opplevd noe sånt? Noen som har en forklaring på noe ikke overnaturlig som det kan ha vært? Jeg kommer ikke på noe som helst. Var bare veldig rart. Jeg mediterte tidligere på dagen for første gang på lang tid, kan det ha noe å si? Altså om det var noe åndelig. :ooom
Antall ord: 132
=)))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 530 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Var noe som fløy forbi øynene mine i går kveld

Innlegg av g.r.y »

Utvilsomt en snodig opplevelse, iallefall!.. Var dette kun noe du så, eller hadde du en følelse av å være i nærvær at et vesen oxo, om du skjønner hva jeg mener?.. -En føler jo gjerne at en f.eks blir iakttatt, eller at noen befinner seg bak en, selv om en hverken har sett, hørt, eller på annen måte fysisk sanset vedkommende. :)
Antall ord: 69
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Prismia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 09 Aug 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): skreppe
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Re: Var noe som fløy forbi øynene mine i går kveld

Innlegg av Prismia »

Har opplevd div før hvor jeg har kjent nærvær, eller kjent nærvær uten at noe har skjedd. Men aldri hos oss, føler at vi er alene. Har tidligere bodd plasser hvor det har vært "noe". Og når denne greia fløy forbi meg så følte jeg ingenting. Kikket rundt og følte på stemningen for å si det sånn men følte ikke noe nærvær ellet noe spesielt.
Antall ord: 79
=)))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Var noe som fløy forbi øynene mine i går kveld

Innlegg av Kiara »

Har opplevd det flere ganger! Og nei, det er ikke synsbedrag! Vi har sittet tosammen i stua, sett på tv, og da smalt det i en gammel kommode vi har, og derfra fløy det ut en mørk kule, vannrett over stuegulvet i høy hastighet, og så forsvant.
Og heldigvis for at vi begge så dette skje, for jeg vet jo egentlig at jeg ikke innbiller meg ting.. Men veldig godt når flere ser det samme, så slipper en lure på om en er gal.. ;)
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Xxhmj

Re: Var noe som fløy forbi øynene mine i går kveld

Innlegg av Slettet_Xxhmj »

Jeg har opplevd lignende, men det var langs gulvet. Da trodde jeg at jeg skulle tråkke på en av dyra da jeg så en svart klump fløy under beina mine og ble livredd jeg skulle skade en av dyra. men jeg så jo på gulvet 2 sekunder etterpå å ingen av kattene var i veien, og klumpen var mindre enn katten. Så var rart.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Prismia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 148
Startet: 09 Aug 2006 20:33
17
Kjønn (valgfri): skreppe
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Re: Var noe som fløy forbi øynene mine i går kveld

Innlegg av Prismia »

Takk for svarene. Men det dere beskriver blir annerledes syns jeg, dere så en svart "ting" på avstand, mens jeg så noe som føyk rett forbi øynene som var helt uklart og kan i teorien ha vært en synsforstyrrelse. Men om det var noe åndelig så kan det jo ha vært det "samme" som det dere så, en slags energi.
Antall ord: 63
=)))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links