Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppensist natts drøm, noen tydere der ute?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

larvikdelta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 09 Mai 2009 20:06
14
Blitt takket: 3 ganger

sist natts drøm, noen tydere der ute?

Innlegg av larvikdelta »

tidenes drøm inatt, et sint medium(var sint på meg fordi hu mente jeg var omgitt av ondskap) ga meg evnen til å se himmelen(masse bygninger over skyene) og spurte hvordan jeg kunne gi avkall på dette, var spektakulært men plutselig kom det brennende steiner og lava ut av himmelen og ned på bakken og jeg prøvde å flykte opp en bakke men skled stadig lenger ned og endte tilslutt opp i lavaen, som i alle drømmer var det ingen smerte men merket derimot hvordan kroppen gradvis ble tilintetgjort ettersom jeg sank mer og mer ned helt til hode var det siste og idet den også forsvant våknet jeg opp.

opplever også jevnlig at jeg våkner opp og omgivelsene er annerledes enn de skal være i alt fra par sekunder til minutt +, noen som kan forklare det?
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
larvikdelta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 09 Mai 2009 20:06
14
Blitt takket: 3 ganger

Re: sist natts drøm, noen tydere der ute?

Innlegg av larvikdelta »

har tenkt på oppvåkningene som hallusinasjoner tilknyttet noen from for søvn syndrom men etter i natt har jeg begynt å lure siden jeg våknet opp med dette 3-4 ganger inatt og fikk i det beskjed at jeg ville få en viktig beskjed og da fulgte ovennevnte drøm
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: sist natts drøm, noen tydere der ute?

Innlegg av jeditrond »

Høres litt ut som en sjamandrøm egentlig, kroppen din blir destruert for at noe nytt skal komme på plass. Underlig med den sinte mediumdamen, aner ikke hva det skal bety sånn i farta. Hvis du er kristen, er det kanskje underbevisstheten din som sliter med det paranormale vs. din personlige tro?
Antall ord: 54
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
larvikdelta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 09 Mai 2009 20:06
14
Blitt takket: 3 ganger

Re: sist natts drøm, noen tydere der ute?

Innlegg av larvikdelta »

jeditrond skrev:Høres litt ut som en sjamandrøm egentlig, kroppen din blir destruert for at noe nytt skal komme på plass. Underlig med den sinte mediumdamen, aner ikke hva det skal bety sånn i farta. Hvis du er kristen, er det kanskje underbevisstheten din som sliter med det paranormale vs. din personlige tro?
veti ikke stort om sjaman ting men, er ikke kristen, mer ateist som tror på og har opplevd det overnaturlige(blant annet blitt stryko bortover siden av noen/noe jeg ikke kunne se). hva tror du om disse gangene jeg våkner og alt er annerledes enn det egentlig er(alltid bare vært visuelt fram til inatt når både rommet mitt var annerledes OG jeg fikk vite at det skulle komme en viktig beskjed jeg MÅTTE vite av en stemme som var der men samtidig ikke hørtes med ørene?
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
larvikdelta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 09 Mai 2009 20:06
14
Blitt takket: 3 ganger

Re: sist natts drøm, noen tydere der ute?

Innlegg av larvikdelta »

for å utdype min tro tilstand så er den litt rar, tror ikke på gud men ser det ikke som umulig, vet djevelen finnes(min mor og en bekjent av henne har faktisk blitt oppsøkt av en i grå trikot som påsto å være han, nei dette var ikke et forskrudd menneske da når mor så han sto han i døråpningen til soverommet hennes og sa hun var en av han sine) vet av erfaring at det er krefter og vesener vi ikke kan normalt se men jeg har en veldig stor evne til å føle når de er der og hvor de er i forhold til meg, tok også bilde i en tidligere leilighet jeg bodde i hvor det satt noe som så ut som en liten jente med armene ut til hver side, hun hadde horn og det var siste gang jeg og min mor var i den leiligheten pågrunn av det
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
larvikdelta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 09 Mai 2009 20:06
14
Blitt takket: 3 ganger

Re: sist natts drøm, noen tydere der ute?

Innlegg av larvikdelta »

er også etter erfaring og personlig mening ganske sikker på at vi fortsetter etter døden
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links