UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Utenomjordiske avsløringer i Russland
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Des 2007 15:38
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 14 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Re: Utenomjordiske avsløringer i Russland
Takk for tips. Tittet på dokumentar med selveste Roger Moore som vert. Visste ikke at han var interessert i dette.
Ganske så umulig å si noe om sannhetsgehalten i dette. Synd de ikke viste film fra interiøret i ufo'en.
Har tidligere lest om den "styrtede ufo" i 1969, men aldri sett noe film
av det.
Observasjonene i 1989 med skapninger som ruvet 3 meter i været med tilhørende fartøy var jo et
ganske hett tema den gangen. Det at så mange observerte det gjør det mere troverdig synes jeg.

Ganske så umulig å si noe om sannhetsgehalten i dette. Synd de ikke viste film fra interiøret i ufo'en.
Har tidligere lest om den "styrtede ufo" i 1969, men aldri sett noe film
av det.
Observasjonene i 1989 med skapninger som ruvet 3 meter i været med tilhørende fartøy var jo et
ganske hett tema den gangen. Det at så mange observerte det gjør det mere troverdig synes jeg.
Antall ord: 94
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! 

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Det ser ut som om den styrtede ufoen er plassert der og hadde den truffet bakken ovenfra ville det vel vært tydelige spor etter nedslagsfeltet?
Men det var vel tele i bakken så de tok seg ikke bryet med å grave der
Men det var vel tele i bakken så de tok seg ikke bryet med å grave der

Antall ord: 42
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Kanskje han ikke er så veldig interessert i temaet men fikk en liten slump penger på sine gamle og avdankede dager for å være vert for programmet? Folk tror kanskje litt mer på en sak når selveste Roger Moore forteller om den, så det er jo et sjakktrekk å bruke en kjent person som talerørufo skrev: Tittet på dokumentar med selveste Roger Moore som vert. Visste ikke at han var interessert i dette.![]()

Mange på nett mener dette er en god gammeldags hoax og jeg heller litt i den retning jeg også.
Antall ord: 94
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |