Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEnergiene i huset mitt holder på å ta knekken på meg!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
sjeleglad
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 04 Mai 2014 14:56
10
Har takket: 1 gang

Energiene i huset mitt holder på å ta knekken på meg!

Innlegg av sjeleglad »

Jeg har bodd i huset mitt i 9 år, men det er først det siste året jeg har hatt problemer med disse energiene. Må si at jeg har følt meg i elendig form og sovet dårlig hele det siste året. Det begynte først med lyder som jeg ikke helt kan beskrive, og som jeg først tok som vanlige "huslyder", det var iallefall det jeg prøvde å bortforklare det med. En kveld jeg skulle legge meg, kom det en lyd i det jeg skulle til å sovne. Dette gjentok seg mange ganger. Jeg prøvde å forflytte meg til andre soverom i huset, men det samme skjedde der også. Jeg skjønte da at det var "noe" i huset mitt som prøvde å få kontakt. Jeg ble naturligvis redd, og etter en tid kontaktet jeg en healer/klarsynt som kom hjem til meg. Hun "så" at på tomten der huset mitt står, hadde det lagt en slags institusjon for spedalske. Dette var gammelt - tilbake til 1600 tallet. Hun så forvitrede kropper og nød. Hun hadde også kontakt med min avdøde mor, som var der for å beskytte meg. Hun fikk vite ting av min mor som ingen andre vet, så derfor vet jeg at dette er sant. Hun prøvde å rense huset, og det ble litt bedre i et par dager, før det hele var tilbake med uforminsket styrke og med den forskjell at jeg nå kunne kjenne energiene rundt meg. Det er utrolig slitsomt, føler energiene går inn i kroppen min, og det kommer lyder fra tv, møbler osv. idet energiene treffer disse. Jeg kontaktet den klarsynte enda engang, og sammen prøvde i å balansere huset. Hun forklarte meg hva jeg skulle gjøre, prøve å se et lys inni meg og vise vei dit. Det ble igjen bedre, men bare i 1 dag. Nå har det blitt så ille og energiene så sterke at det gjøre fysisk vondt i huden. Det formelig brenner og prikker noe helt forferdelig. Jeg har prøvd teknikken som den klarsynte viste meg, og jeg trodde faktisk jeg mestret dette - følte jeg fikk åndene til å gå. Men det blir aldri borte, og i natt har jeg sittet oppe hele natten fordi energiene er på soverommet mitt og under dyna mi! Jeg har en travel jobb som jeg nå ikke mestrer lenger p.g.a. at jeg er totalt utslitt. Føler meg helt rådvill, og vet ikke min arme råd. Er på jobb nå, og kjenner fremdeles sårhet i huden etter i natt. Føler også at det kommer energi fra hendene mine! Jeg bor alene, og føler ikke jeg kan snakke med noen om dette - er redd for å bli oppfattet som helt "skrudd" i hodet. Er det noen som har et godt råd å komme med?
Antall ord: 478

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Energiene i huset mitt holder på å ta knekken på meg!

Innlegg av jeditrond »

Først kan du forsøke å være så bestemt som mulig og si til "de andre" i huset at dette nå er ditt hus, så de har værsågod å slutte å plage deg. Men, er du mer redd enn bestemt vil det ikke ha noe effekt fordi du da bruker mer energi på frykten for dette ukjente enn du gjør på å se for deg at de uønskede energiene tar med seg pakkenellikene sine og drar sin kos.

Dette med energi ut av hendene dine kan være noe annet, at dine egne evner begynner å manifestere seg.

Men havner man oppe i alt dette på en gang er det klart det blir veldig slitsomt.

Funker det ikke, må nok en annen som kan husrens inn i bildet for å hjelpe til.
Antall ord: 132
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

- Energiene i huset mitt holder på å ta knekken på meg!

Innlegg av Asbjørn »

Dersom du kjøper inn litt rosenkvarts, ( enten et større stykke du kan knuse for å få flere biter, eller flere små, så plasser de rundt i huset ( spesielt i hjørnene av huset / hjørner av rom ).
Videre kan du ta litt salt på noen kaffekopp-fat, og sette rundt.
Hvit salvie ( røkelse) er også bra.

Dette i kombinasjon med å se for deg det hvite lyset, og gjerne be om gudommelig hjelp til å hjelpe vekk de som ikke skal være der, og så rense restenergier.

Hvis det ikke holder, så må du få hjelp utenfra, for det skal ikke være slik at man sliter med slike "besøk".

Rosenkvarts kjøpes hos stenforretninger / alternative butikker.
Det samme med hvit salvie.

Les mer om rosenkvarts her :
http://www.larsrolle.net/Steinbeskrivel ... kvarts.htm

A
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links