Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmen om en brudekjole

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Liana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 62
Startet: 27 Apr 2007 14:53
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Drømmen om en brudekjole

Innlegg av Liana »

Dette er bare helt sprøtt!

Jeg var så forferdelig langt nede, deprimert og ensom. Jeg hadde akkurat kommet ut av et langt, tildels voldelig forhold, og flyttet til en fremmed by for å ta meg en pause og prøve å etablere meg der... Bodde da hos ei venninne og hadde omtrent ingen venner der. Jeg hadde ingen sosial omgang i det hele tatt, kun noe telefon- og sms-kontakt med de der hjemme...

Jeg visste jeg skulle hjem en tur i slutten av november-2013 for å ordne noen saker og besøke folk, og tre dager før avreise får jeg en merkelig drøm. Jeg drømmer om at jeg tar på meg brudekjole og skal i mitt eget bryllup! Men min fremtidige mann så jeg ikke. Jeg fortalte dette til venninna mi, som mente at et bryllup var nært forestående. Jeg syntes ikke det gav mening i det hele tatt, siden jeg var singel og ikke hadde noen i sikte engang. Ikke dating, ingenting. Hadde akkurat blitt kjent med noen i den fremmede byen men det var bare bekjentskap. Hun derimot var i et forhold. Så jeg var helt sikker på å gå i hennes bryllup først. Men slik ble det ikke.

Når jeg drar hjem, får jeg plutselig tilbud om jobb. Dette fører til at jeg blir der, og returnerer ikke til den nye byen jeg hadde flyttet til. Jeg tenker ikke noe mer over drømmen. Plutselig, helt uventet tar en gammel bekjent kontakt med meg. Vi prater, blir godt kjent, dater, blir sammen... Og forlover oss. Bryllupsdatoen blir satt til en sommerdag i 2014. Vi er begge sikre på at vi hører sammen, så selv om ting gikk fort i svinga så var avgjørelsen godt gjennomtenkt. Vi hadde jo egentlig kjent hverandre i 11 år.

Så drømmen prøvde tydeligvis å fortelle meg at jeg kom til å gifte meg innen et år! Sprøtt, ikke sant? Og venninna mi? Ja hun er singel igjen...

Dette var noe av det merkeligste jeg har opplevd! Jeg vet jeg er sanndrømt men dette overgikk alt. Måtte bare fortelle :D
Antall ord: 360

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

- Drømmen om en brudekjole

Innlegg av UFO »

"Liana" Det sies jo at når man er langt nede og deprimert så er det bare en vei, og det er opp.

Det kan jo se ut som om du har sanndrømt. Det skjer til tider og er veldig interessant. Man ser/drømmer jo på en måte inn i fremtiden - som om den allerede var der. (Slik tenker jeg da).
Man kan jo også kalle dette for sjebnen. Tror man på den så er jo "hovedåren" i livet ens
allerede bestemt før man fødes. Det blir mange teorier etterhvert.

Hyggelig at det gikk så bra, håper fortsatt at dere blomstrer i sammen. :vink
Antall ord: 110
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Drømmen om en brudekjole

Innlegg av Svartepus »

Wow, så fin historie Liana! :flirt

Man vet aldri hva som venter rundt neste sving og ofte går det fort i svingene også! ;) Lykke til med giftemål og greier! Måtte dere bli lykkelig sammen! :klemme
Antall ord: 36
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links