Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderUtrygg i eget hjem

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
aom93
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 08 Mai 2014 08:40
10

Utrygg i eget hjem

Innlegg av aom93 »

Hei! For et år siden flyttet samboeren min og jeg inn i verdens fineste leilighet og det tok ikke lang tid før jeg begynte å føle på meg at vi ikke var alene her. Det begynte med at jeg følte meg iakttatt i gangen uten at jeg tenkte så mye mer over det. På denne tiden var jeg gravid, og for 7 måneder siden kom babyen vår – det var da det for alvor begynte å skje ting her.

Ting flyttet på seg, tven slo seg på midt på natten, støvsugeren ble dradd utav stikkontakten og noen sto i døråpningen fra gang til stue og så på meg og jeg følte noen gikk etter meg rundt i huset. Har siden vi flyttet inn følt meg sliten og tappet for energi men har konkludert i at det var på grunn av svangerskap og fødsel, men med en gang jeg kommer meg ut får jeg ny energi og er meg selv igjen. Dette har så klart vært vanskelig for forholdet at jeg alltid er trøtt og irritabel.

Så ble jeg anbefalt en healer av en venninne som fort fant energier i gang, barnerom og på badet. Det var en kvinnelig energi som fulgte meg og hadde sjalu tendenser, hun likte ikke samboeren min. Han fikk vekk energiene og jeg klarte å slappe mer av hjemme. Bare noen uker etter var jeg sliten igjen, men merket ikke noe mer av hendelsene. Samboeren min som ikke tror på det overnaturlige så skygger og følte seg ubekvem.

De siste dagene har energiene kommet ti ganger sterkere tilbake og jeg kjenner på meg at jeg klarer ikke å være her lengre. For to uker siden flyttet vi babyen inn på eget rom og han som alltid har sovet natten igjennom begynte plutselig å sove dårlig og våkne flere ganger på natten uten å få sove igjen. I gangen har vi en hylle skrudd fast i gangen og i et ubevoktet øyeblikk var babyen i gangen og hyllen falt. Jeg tror ikke den traff, han hylte og fikk et lite merke på hodet men lå på siden av hyllen så den har nok vært så vidt borti han. Igjen føler jeg meg overvåket, jeg føler meg tung og lei meg – helt tappet for energi.

Dessverre får jeg ikke tak i healeren jeg snakket med, og nå må jeg bare ut. Jeg kommer til å ta med meg babyen hjem til mamma frem til vi finner et nytt sted å bo om dette ikke bedrer seg. Jeg vet egentlig ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, måtte bare få det på papiret. Kanskje noen har noen tips til meg om hvordan jeg kan takle dette som gjør det så vanskelig å ha det bra hjemme?
Antall ord: 473

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- Utrygg i eget hjem

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Det skal ikke være nødvendig å flytte grunnet en gjenganger.!
Hvor i landet bor du?

Mvh: Happe...
Antall ord: 18
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
aom93
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 08 Mai 2014 08:40
10

- - Utrygg i eget hjem

Innlegg av aom93 »

HappeTittenTooYouNow skrev:Det skal ikke være nødvendig å flytte grunnet en gjenganger.!
Hvor i landet bor du?

Mvh: Happe...
Nei, det er klart. Håper vi slipper det, men hvis det går utover sønnen vår har vi ikke så mye valg.
Bergen
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Xxhmj

Re: Utrygg i eget hjem

Innlegg av Slettet_Xxhmj »

Kanskje du burde kontakte noen som driver med fjerning av ånder der du bor? Ihvertfall finne en løsning på det. For det virker ikke trygt for ungen din å være der. Om du kontakter åndenes makt, undersøker folk som driver med sånt. Jeg bor langt unna, men håper du finner en løsning på det!
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Utrygg i eget hjem

Innlegg av Bearchild »

Xxhmj skrev:Kanskje du burde kontakte noen som driver med fjerning av ånder der du bor? Ihvertfall finne en løsning på det. For det virker ikke trygt for ungen din å være der. Om du kontakter åndenes makt, undersøker folk som driver med sånt. Jeg bor langt unna, men håper du finner en løsning på det!
Bare så det er sagt; Åndenes makt er et TV- program og ikke noen formidlingstjeneste for husrensere.
Antall ord: 78
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
_Chrome_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 02 Jan 2013 01:47
11
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 34 ganger

Re: Utrygg i eget hjem

Innlegg av _Chrome_ »

Bearchild skrev:
Xxhmj skrev:Kanskje du burde kontakte noen som driver med fjerning av ånder der du bor? Ihvertfall finne en løsning på det. For det virker ikke trygt for ungen din å være der. Om du kontakter åndenes makt, undersøker folk som driver med sånt. Jeg bor langt unna, men håper du finner en løsning på det!
Bare så det er sagt; Åndenes makt er et TV- program og ikke noen formidlingstjeneste for husrensere.
Alle vet jo at Åndenes makt er dødsseriøst :o Bare se hvor mange spøkelser de blir kvitt på TV, er jo klart man må ringe dem ;) Og hvis ikke de funker så har man alltid Ghostbusters :D
Antall ord: 118
Don't believe everything you think.
The voices in my head may not be real, but they have some good ideas!
Some people hear voices. Some see invisible people. Others have no imagination whatsoever.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Utrygg i eget hjem

Innlegg av jeditrond »

He, he, Åndenes makt er faktisk hakket mer seriøst enn ymse amerikanske program i samme genre :D Men det er fortsatt tv, det er det ingen tvil om. Og Bearchild har helt rett i at de neppe formidler kontakt med seriøse husrensere, det er noe man må finne ut av selv, eller forhøre seg litt rundt. Det finnes mange dyktige som ikke koster skjorta samtidig som det finnes en drøss særdeles useriøse som spiller på folks frykt og lopper dem for penger og ikke greier å få renset vekk ting heller, et par tilfeller jeg har vært borti var det bare blitt verre etter at en selverklært ekspert på mørke sjeler hadde vært der og lekt sjaman :?
Antall ord: 125
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links